Q1 2010 - wyjaśnienie przesunięcia

Dziadek, 6
Plotki o drugiej Mafii towarzyszyły już przy okazji premiery części pierwszej. Dlaczego zatem stworzenie gry zajmuje aż ponad 7 lat, gdy inne studia tworzą swoje dzieła w dwa-trzy lata? Głównym powodem jest… silnik gry.

Z początku Mafia II miała powstać na licencjonowanym nieznanym bliżej silniku, lecz z biegiem czasu owy pomysł porzucono i rozpoczęto prace nad autorskim. Pociągnęło to za sobą brak obsługi bibliotek DirectX 10 i 11, a aktualna premiera to początek 2010. Kto wie, czy gdyby nie chęci stworzenia własnego silnika, Mafia II spoczywałaby już na naszych półkach?




Aktualizacja: Jak donoszą niektóre źródła, trwają ostatnie szlify Mafii II i po ponad siedmioletnim oczekiwaniu możemy spodziewać się rychłej premiery w pierwszym kwartale 2010r.

Źródło: mafiagame.cz

Komentarze

Ten materiał jest starszy niż 2 miesiące. Nie możesz dodawać pod nim nowych komentarzy.
Awatar użytkownika Maf
Maf
1 grudnia 2009, 23:42
Oczywiście, poprawione.
Awatar użytkownika zodiak
zodiak
1 grudnia 2009, 23:11
Wydaje mi się, że chodzi tu o silnik gry a nie tylko o silnik graficzny. Co często jest mylone.
Awatar użytkownika bananmaciek
bananmaciek
1 grudnia 2009, 21:27
Ta fota jest rozwalająca. Dalibyście rade zrobić to na rozdzielczość tapetową?
Awatar użytkownika Yogii26
Yogii26
1 grudnia 2009, 21:19
Możliwe że Mafia II byłaby już w sprzedaży lecz pewnie byłaby dostosowana do wcześniejszych wymagań gier (a jak wiemy były one słabsze). Ja jednak jestem cierpliwy i wyczekuję na Mafię II. Innym słowem lepiej że twórcy postanowili stworzyć swój autorski silnik gry.
Awatar użytkownika Gangster
Gangster
1 grudnia 2009, 20:14
fajne zdjęcie ;)
Awatar użytkownika Mnich
Mnich
1 grudnia 2009, 20:05
Od pierwszych newsów wiemy że chodziło o silnik...