Oddział 2K w Pradze zostanie zamknięty

Maf, 6

Czeski serwis growy Games.cz podaje, że w ciągu kilku miesięcy główna siedziba 2K Czech w Pradze zostanie zamknięta. Już teraz ośmioro pracowników dostało wypowiedzenia, reszta dostała propozycję przeprowadzki do drugiego czeskiego oddziału w Brnie lub pracę w amerykańskim 2K Games. Nie wiadomo jaki jest powód tej reorganizacji i jak to wpłynie na przyszłe projekty developera.

Logo 2K Czech

Czechom od czasu wydania Mafii 2 nie wiedzie się najlepiej. Niedługo po premierze ze studia odszedł reżyser i scenarzysta pierwszej Mafii. W zeszłym miesiącu pojawiła się informacja, że 2KC opuszcza też Václav Král, który był odpowiedzialny za model jazdy w Mafii 1 i Mafii 2.

Źródła: Mafia.Czech-Games.net, Games.cz


Aktualizacja (10.01.2014 15:41):

2K Games za pośrednictwem serwisu Eurogamer.net potwierdza te informacje i dodaje, że część pracowników z Pragi i Brna została przeniesiona do siedziby 2K w Novato w stanie Kalifornia.

Ta zmiana umocni zarówno integrację w zespole 2K Czech z naszymi zdobywającymi nagrody załogami, jak i lepiej ułoży stosowane praktyki biznesowe. W ramach restrukturyzacji wprowadzamy poprawki, które skutkują likwidacją części stanowisk.

Komentarze

Ten materiał jest starszy niż 2 miesiące. Nie możesz dodawać pod nim nowych komentarzy.
Awatar użytkownika Acozz
Acozz
13 stycznia 2014, 04:44
Skąd te pogłoski?
Awatar użytkownika Mnich
Mnich
12 stycznia 2014, 23:47
Nie chcę nikogo niepokoić, ale chodzą pogłoski że Mafia 3 jest teraz robiona od zera.
Awatar użytkownika The Iceman
The Iceman
9 stycznia 2014, 20:32
Hades ty naprawdę liczyłeś na jakąś gigantyczną produkcję?, to nie Rockstar to tylko biedne czeskie studio, ludzie mogli docenić to co dostali, a nie nakładać presję, oczekiwać gry ponadczasowej.
Awatar użytkownika DMateo07
DMateo07
9 stycznia 2014, 17:48
Miejmy tylko nadzieję, że znajdą nowych równie dobrych ludzi, i trzecia część wyjdzie równie dobra co pierwsza.
Awatar użytkownika Hades
Hades
9 stycznia 2014, 12:15
Szczerze nie dziwię się. Studio zbłaźniło się wydaniem gry okrojonej i niedopracowanej. Zawiedli graczy przygotowanych na giganta godnego wielkiej poprzedniczki. Poza tym Dan Vavra odpowiedzialny za sukces jedynki odszedł co przesądziło o klęsce studia.