Kolejna misja i kolejne informacje

Grisha, 38
W serwisie Joystick pojawiło się wideo z nowej misji. W rozwinięciu newsa znajdziecie szczegółowy opis tejże misji. Uwaga na spojlery. Przyznać trzeba, że prowadzenie aut zostało poprawione na plus. Oby tylko data nie ulegał już znaczącym zmianom. Przypominamy, że gra ma pojawić się pomiędzy 1 sierpnia, a 31 października 2010 roku.



Szczegółowy opis misji poniżej.

Źródło: mafiagame.cz

Aktualizacja: W wywiadzie dla serwisu VG247 Denby Grace stwierdził, że czas potrzebny na ukończenie drugiej Mafii to 15 godzin. Nie wiadomo czy się śmiać, czy płakać. Z jednej strony więcej niż 10h w dzisiejszych grach w kampanii dla pojedynczego gracza jest luksusem, z drugiej jednak pierwsza Mafia oferowała znacznie dłuższą rozgrywkę. Poza tym zapewne wprawny gracz skróci ten czas o jakieś 3 godziny.

Dodatkowo zostało potwierdzone, że gra zostanie (niestety) w pełni zlokalizowana. Poza tym dialogi zajmują sporą liczbę danych, dlatego też nie będziemy mogli wybrać języka. Wspomniano również, iż opóźnienie gry jest spowodowane jej dopracowywaniem. Który to już raz…


Tłumaczenie by Grisha
Uwaga na spojlery
Za Gamespot.com

Pierwsza Część Mafii byłą ogromnym wyzwaniem i udaną próba przeniesienia gangsterskiego świata na monitory, to jednak jej kontynuacja będzie toczyła się w świecie którym wszystko będzie szybsze, większe i lepsze.
Kradzieże samochodów, bójki, strzelaniny łapówki dla glin oraz zbieranie erotycznych magazynów, to czeka nas w Mafii 2. Uwaga mogą pojawić się spojlery.

Akcja Mafii II rozpocznie się tuż po wojnie w 1945 roku aż do połowy lat 50.
Będziemy śledzić historię młodego chłopaka Vito Scaletta, który dorasta we włoskiej dzielnicy fikcyjnego miasta Empire Bay. Tam poznaje swojego przyjaciela Joe z którym przyjdzie mu przeżyć niejedno. Joe przedstawia naszemu bohaterowi ofertę dzięki której może stać się kimś ważniejszym niż dotychczas. Vito postanawia się namyśleć.

Na początku gry Vito wraca do domu. Na zewnątrz panuje zima, po drodze mija mieszkańców Empire Bay, którzy zaangażowani w swoje obowiązki nie mają czasu na rozmowy. W grze będzie przygrywało około 120 utworów muzycznych dostosowanych do aktualnych wydarzeń w grze. Dynamiczny 24 godzinny system pogodowy sprawi, że będziemy mogli dobierać ubranie do panujących na zewnątrz warunków atmosferycznych.

Po powrocie do domu gdzie czekają na niego matka i siostra, niestety nie mają dla niego dobrych nowin. Ich ciężko chory ojciec, który niedawno zmarł, miał ogromny dług do spłacenia. Ta sytuacja sprawia, że Vito poważnie myśli o ofercie Joego.
Przenosimy się do początku lat 50. gdzie jesteśmy chłopcami na posyłki u jednej z rodzin mafijnych.

Grę zaczynamy w mieszkaniu Vita, które będzie swoistym centrum gry dla nas. Tu możemy zmienić ubrania i ukryć swój samochód dzięki temu możemy uniknąć pościgu glin.
Wychodząc z mieszkania natrafiamy na garaż z kilkoma autami dla nas, jednak bardziej jesteśmy zainteresowani tym co jeździ po ulicach.

Kradzież samochodu jest tu tak samo prosta jak w Grand Theft Auto, jednak tu musimy zwracać baczniejszą uwagę na otoczenie. Poza tym kierowcy nie oddadzą samochodu bez walki. Czasem przyjdzie nam wypróbować system walki. Mamy cztery przyciski: cios, mocniejszy cios, unik i blok. Czasem możemy zadać także trafienie krytyczne np. poprzez trafienie w twarz nogą. Gdy na bójce przyłapie nas policjant możemy wręczyć mu łapówkę.

Przyszedł czas na spotkanie z Joe'm. Wsiadamy w wóz i ruszamy do miejsca. Prowadzi nas tam znaczek na minimapce. Na szczęście 2K Czech zrezygnowało z systemu karania nas za przejechanie na czerwonym świetle czy przekraczanie prędkości nawet o 1km/h. Lecz tak jak w pierwszej części Mafii tak i tu mamy ogranicznik prędkości, a policja będzie nas goniła tylko w tedy gdy będą świadkami jakiegoś poważniejszego wykroczenia.

Na początku gry będziemy z łatwością mogli uciec policji, a poziom naszego poszukiwania będzie niewielki. Wraz z postępem gry i braniu udziału w większych misjach, jak rabowanie sklepów czy misji w których użyjemy broni, policja będzie skutecznie deptać nam po piętach, wtedy musimy być przygotowani na blokady drogowe i opancerzone wozy na ulicach.

Udajemy się na miejsce naszej misji, w międzyczasie przygrywa nam piosenka Boom, boom, boom Johna Lee Hookera. Zadanie jest proste, wspinamy się na ciężarówkę gdzie będziemy podawać kartony z papierosami, w zależności co powie Joe czy ma być, to niebieski, bały czy czerwony karton. Wszystko idzie dobrze do momentu pojawienia się gangu Greasers. Żądają oni wydania całego zysku. Vito wyciągnął broń, wymierzając w lidera, co sprawiło że reszta bandy uciekła.

Wskakujemy w nasz wóz w celu pościgu za bandą opryszków, niestety zgubiliśmy ich. Joe szuka budki telefonicznej aby zdać sprawozdanie z misji. Okazuje się, że budka jest zajęta, możemy cierpliwie czekać lub przejąć ja siłą.
W końcu informujemy naszego szefa, co się stało, papierosy były warte kilka tysięcy dolarów, ten postanawia, że trzeba dać nauczkę ludziom z gangu Greasers. Udajemy się do ich siedziby gdzie rozpoczyna się strzelanina. Wszędzie dostrzec możemy fizykę PhysX.
Po włamaniu do kryjówki oprychów, mamy możliwość przetestowania nie tylko fajnych giwer, ale także system osłon, dość podobny do tego z Gears of War. Po skończonej misji zbieramy resztę amunicji i broń, możemy także zabrać z ziemi jeden z 50 porozrzucanych po mieście numerów Playboya. Gra ma wyjść jeszcze w tym roku.

Komentarze

Ten materiał jest starszy niż 2 miesiące. Nie możesz dodawać pod nim nowych komentarzy.
Awatar użytkownika piksel169
piksel169
12 marca 2010, 00:20
Max Payne, po poznaniu gry przechodzi się spokojnie w 1 dzionek bezproblemowo - ta gra jest dla mnie za krótka.

Fabuła musi mieć czas na rozwinięcie się, zmiany akcji czy nawet trochę flaków z olejem. GTA IV jest moim zdaniem przykładem. Wzorowym przykładem, jeśli chodzi o czas fabuły (choć nie narzekałbym jakby była ciut dłuższa). Ale jeśli Mafię mam przełazić jak Payne'a to gratulacje dla twórców...

@goliat1703
Ale jeśli główna postać jest ZERŻNIĘTA, to to ewidentnie obniża ogólną ocenę i tą oryginalność. W dodatku jeśli wyjdzie badziew, to będę miał podwójny powód do śmiechu. Ocenimy jednak grę po wakacjach...

@Darek331
To jest Mafia, nie Medal of Honor (czy która to tam była strzelanka), gdzie gramy by zabijać. To jest Mafia! W pierwszej części był punkty HP, w drugiej też powinny być. Ale jeśli robią odnawianie, a w dodatku oznaczają ogólny poziom zdrowia dookoła radaru z GPSem to jest jeden wielki PLAGIAT!
Awatar użytkownika don Karol
don Karol
11 marca 2010, 17:41
Nie chcę nic mówić, ale ja część pierwszą Mafii przeszedłem w mniej niż te podane 15 godzin(bez trybu wolnej jazdy i chyba za 3 czy 4 razem, więcej nie grałem), więc nie wiem w czym problem. Po za tym nie wiadomo czy jest to podane w najlepszym wypadku czy tylko z dobrym czasem (kilka śmierci), ale jestem przekonany, że każdy z was jak będzie miał najwyższy poziom trudności od razu a nie zaczynał od średniego i później na ciężki przechodził będzie miał problem skończyć grę w tych 15h. Nie chodzi nawet, że nie jesteście świetni w takich grach, ale fabuła może was przecież zaskakiwać i na pewno zabiją was kilka razy.
PS: Max Payne był zdecydowanie krótszy (mniej niż 10h nawet), grę też robiono też długo (w Mafii kilka lat robili nowy silnik, sama gra nie była tyle robiona, sądzę, że nawet krócej niż Max) a przecież gra jest do tej pory świetna, nie jedna osoba w nią gra teraz i nie ma tekstów, że jest słaba, bo za krótka ;]
Awatar użytkownika LuckyKiller
LuckyKiller
11 marca 2010, 15:13
Super. Ja już chcę tą grę! Nie mogę się doczekać.
Awatar użytkownika Paziu
Paziu
11 marca 2010, 15:02
Nie mam po co odpisywać tym osobom co mnie ewidentnie obraziły, bo Piksel napisał wszystko co można by napisać.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika goliat1703
goliat1703
11 marca 2010, 13:52
Ja nie zauważam tych rzeczy co ty piksel, a niektóre mi po prostu nie przeszkadzają. od dawna było wiadoma, że gra ma być wzorowana na filmach takich jak Ojciec Chrzestny, czy Chłopaki Z Ferajny. Lecz piksel jedej rzeczy mi nie możesz zaprzeczyć, grę można oceniać naprawdę dopiero po premierze.
Awatar użytkownika Darek331
Darek331
10 marca 2010, 23:11
Piksel odnawianie się zdrowia będzie zależało chyba od poziomu trudności jak regeneracja zdrowia Ci nie odpowiada to graj na trudnym poziomie
Awatar użytkownika piksel169
piksel169
10 marca 2010, 23:06
To, jaka gra będzie po premierze można wnioskować po działaniach wydawcy. Tak jak Dantes mówił, skoro nie umieją zrobić porządnej kampanii reklamowej to reszta może kuleć. Jeśli widzę kilka minut szamba, to jest duże prawdopodobieństwo, że to całe 15h gry NIE będzie perfumerią.

@goliat1703
Chyba dużo więcej razy było odwrotnie.
Pamiętam koniec 2006 roku jak czekałem we własne urodziny na zamówionego Gothic'a 3. Wszyscy wniebowzięci czekaliśmy na zamówione kilka miesięcy wcześniej pre-ordery. Masterlink nie wyrabiał z dostarczaniem. Ja dostałem, na szczęście, wieczorem jednak ci szczęściarze co dostali grę po południu już dawali komenty na gram.pl. Rozczarowanie jeszcze przed przyjściem kuriera. Wielka gra z wielką historią okazała się wielką klapą. Co najlepszego mi zostało z gry, to zapach skóry cielęcej na pudełku edycji kolekcjonerskiej.

Na dubbing to ja leję ciepłym moczem. Niech sobie nawet Linda podkłada głos pod Vita, dubbing mnie najmniej obchodzi. Dla mnie nawet lepiej, bo nie lubię czytać napisów. Jednak patrząc na tych, UWAGA, idiotów, co wypuszczają misję za misją do Internetu to mnie aż krew zalewa.

Czesi, jeśli nie umiecie zrobić dobrze gry, to chociaż nie pokazujcie tego przed premierą poprzez, nie nieudolne, cholernie idiotyczną reklamę. Nie dość, że wypuszczają najpierw jazdę auta z wersji beta, to jak to poprawili to pokazują następne misje z błędami, których jest od cholery.

Podsumowując do dnia 10 marca...

Minusy:
- bardzo zła polityka reklamowa twórców/wydawców (data premiery, wymagania względem ilości trailerów-misji)
- cholernie dużo błędów w wypuszczanych trailerach
- zżynanie (bezczelne) z GTA IV (gazetki, pasek HP, własny dom, info. o broni)
- GPS
- system odnawiania się zdrowia
- jeszcze większe zerżnięcie z filmów "Ojciec Chrzestny" oraz innych
- plastelinowa grafika (to Mafia czy Neverhood?)
- ruchy modeli fatalne
- tekstury (mhm)
- pełne lokalizacje gier
- 15h gry? Ahahah?
- kamera w budynkach (znad ramienia)
- zbyt odległa historia od pierwszej części
- 8 lat tworzenia (wysiłki na marne?)

Plusy:
- fabuła (zapowiada się ciekawie, choć krótko)
- ilość broni (j.w.)
- rodzaje aut
- zbiornik paliwa w aucie
- miasto (może być interesujące)

Jeśli o czymś zapomniałem to przepraszam.
Nie mogę tu mówić o realizmie w plusach, bo jak ma być odnawialny pasek zdrowia to się to automatycznie wyklucza.

Dziękuję za możliwość wyrażenia zdania. Pozdrawiam wszystkich, szczególnie twórców strony :)
Awatar użytkownika Darek331
Darek331
10 marca 2010, 22:59
Dobre pytanie Mafioso
Awatar użytkownika Maf
Maf
10 marca 2010, 22:55
Skoro będzie się odnawiać (co już wiadomo od bardzo dawna) - jaki cel ma pasek wokół radaru?

@Extreme:
Cenega całkowicie zlokalizowała Assassin's Creed (dubbing) ;)
Awatar użytkownika Darek331
Darek331
10 marca 2010, 22:14
Ale zdrowie będzie się odnawiać zobaczcie sobie w 54 sekundzie urywku gameplay'a
Awatar użytkownika Dantes
Dantes
10 marca 2010, 22:13
No to gitara:) Wiem, że niby szczegół, ale straszny ten celownik na tym filmiku.
Awatar użytkownika Darek331
Darek331
10 marca 2010, 22:08
Sory za spam ale Dantes celownik będzie można zmienić
Awatar użytkownika Darek331
Darek331
10 marca 2010, 21:56
Mi tak te 15godz. pasuje i nie zapominajmy że mamy do wyboru 3 rodziny więc nie wiem jak wy ale ja będę grał we wszystkie po kolei.Jestem nowy
Awatar użytkownika Dantes
Dantes
10 marca 2010, 21:31
Wybaczcie no, ale to ma być kampania reklamowa? Fabuła, misje, lokacje, bohaterowie, samochody, bronie - super, że nie będziemy mogli tego poznawać sami w grze, tylko już nam wszystko zostało pokazane. Plus taki, że samochodów i broni nie oglądałem żadnych to sobie przynajmniej tutaj będę miał niespodziankę, ponieważ sam się powstrzymałem. Nie zmienia to faktu, że tak nie wygląda "kampania reklamowa". Fabuła jeszcze trochę i chyba już tylko koniec będzie niespodzianką, bo resztę będzie można wydedukować z misji nam pokazanych. Szkoda słów. Jakiś GPS co to w ogóle ma być? Czy mapa z jedynki była zła? Mamy tam połowę 20 wieku, a nie 21.

Co do komentarzy to gra sama w sobie będzie zajebista, tylko, że jest możliwość, że będzie krótka, no i spoilerami obsypana przed wydaniem, że szok. Gra sama w sobie pewnie będzie dobra (fabuła, klimat, piękne tętniące życiem miasto itp), ale reszta może trochę kuleć.

Polski Dubbing - Kpina i Żart. Naprawdę dla mnie jeśli ktoś kupi taką wersję to będzie idiotą. No i jeśli Cenega zrobi taką wersję to będzie porażka. Tylko tego nam jeszcze brakuję.
Awatar użytkownika Fakka
Fakka
10 marca 2010, 21:20
paziu, piksel169, Dantes czyli Wy już nie musicie grać w to, bo już wiecie że to będzie klapa roku, bo kto kupuję i gra w "klapy" roku?
Awatar użytkownika Extreme
Extreme
10 marca 2010, 20:51
Oj ludu, ludu... Czy czasem nie przesadzacie? Jak sądzę te 15 godzin rozgrywki będzie przepełnione akcją do granic możliwości (Coś a' la Modern Warfare 2, tyle że w wersji sandbox'owej), w przeciwieństwie do tak wiele razy tutaj wspominanego GTA IV, gdzie te 30 godzin uzyskano kosztem tego.... jak by to nazwać... Tego "WOW", po którym przez następne paręnaście godzin nie możecie się pozbierać. Co do polskiego dubbingu, nie chce mi się wierzyć że zapatrzona wyłącznie na kasę Cenega wydała by chociaż złotówkę jakiemuś tłumaczowi, nie mówiąc tu już o aktorach podkładających głos. No ale jak to mówią... są rzeczy o których się filozofom nie śniło.
Awatar użytkownika Packie
Packie
10 marca 2010, 19:43
Bez komentarza.. To co oni robią to już przesada, miałem kupić pre-order, ale poczekam, aż wypowiedzą się gracze.
Awatar użytkownika goliat1703
goliat1703
10 marca 2010, 19:39
Paziu, a ty jesteś co jasnowidzem, że już to wiesz. Ile to już razy tak było, że przed premierą mówili to będzie do dupy, totalna klapa, a po premierze, ale zajebiste, jedna z najlepszych gier jakiegoś tam typu. Nie oceniaj póki nie zobaczysz opini i jak gra wygląda na żywo.
Awatar użytkownika Paziu
Paziu
10 marca 2010, 19:34
Zgadzam się w 100% z Pikselem i Dantesem. Mafia 2 to będzie największa klapa tego roku, zawiedzie po całej linii.

@Yogii
Ja myślę, że to rzecz gustu. Ja dużo bardziej wolę w grach, czy filmach język Amerykański niż Polski. I nie lubię, gdy znani aktorzy podkładają głos do jakiejś gry, bo najpierw słyszę go w jakiejś komedii, a potem gość podkłada głos do gry gangsterskiej - kpina.
Awatar użytkownika goliat1703
goliat1703
10 marca 2010, 19:31
piksel169, Dantes mimo wszystko nie możecie osądzać gry póki nie zobaczycie jaka jest po premierze. Teraz może się wydawać, że jest taka, a po premierze, że jest zajebista.
Awatar użytkownika piksel169
piksel169
10 marca 2010, 18:57
Jestem strasznie zawiedziony, mój poprzednik widzę też. Albo stanie się cud, albo gra będzie niewypałem. Szkoda, wielka szkoda, po tych 8 latach czekania w niecierpliwości...
Awatar użytkownika Dantes
Dantes
10 marca 2010, 18:48
Ale straszny celownik... Gdzie się podziała "kropka" z pierwszych gameplayów? Niby szczegół, ale tak mnie raził w oczy, że szok. Ja tylko jeszcze mam prośbę do 2k, żeby wypuścili wszystkie misję jakie będą z Mafii II do neta przed wydaniem gry. Co tam się będziemy rozczulać. Niech dają wszystko jak leci! A i czemu tak dużo godzin gry? Nie lepiej było zrobić jakieś 5 godzin? Czekaliśmy na grę 8 lat, więc nie ma sensu teraz przedłużać rozgrywki. T-R-A-G-E-D-I-A. I proszę Was nie mówcie, że nic się nie stało i że wszsytko jest w porządku. Nie ma co szukać usprawidliwienia na siłę. Oni po prostu zniszczą tę grę.
Awatar użytkownika james_beckerson
james_beckerson
10 marca 2010, 18:46
Jak dla mnie 15 h dotyczy nie czasu na grę, ale ogólnego czasu wszystkich kwestii wypowiadanych przez postaci w grze. Pytanie bylo o lokalizacje a nie o czas gry
Awatar użytkownika piksel169
piksel169
10 marca 2010, 18:19
Niestety, jak jedynka pobiła GTA od pierwszej części aż po San Andreas, tak Mafia II nie ma szans pobić GTA IV, które było wydane 2 lata temu.
Po przejściu czwórki czułem, że gra jest idealna, nie za długa i nie za krótka. Idealna względem czasu i fabuły. Ale 15h fabuły? To jest przesada? Gdzie te kilka razy dłuższe scenariusze w porównaniu do pierwszej części?

Oj, Panowie i Panie. Ja już jestem przygotowany na to, iż dwójka będzie kompletną klapą (co nie oznacza, że tak będzie). 1000 złotych kosztowało mnie modernizowanie komputera specjalnie dla Gothica 3. Jeśli myślicie o tym samym - wstrzymajcie się do premiery, albo kupcie X'a co się bardziej opłaca.
Awatar użytkownika Yogii26
Yogii26
10 marca 2010, 17:38
@Paziu
Dubbing w Battlefield 2 jest wg. Ciebie klapą? Ja tak nie uważam, świetne nasi aktorzy podkładali głosy, lepiej niż podstawowa wersja. Ci zagraniczni aktorzy (nie mam nic do nich) moim zdaniem podkładają tak bez uczucia. Widzieliście dubbing w God of War III? Głos Kratosa podkłada Bogusław Linda i wychodzi mu to świetnie.

Ogólnie pomysł mi się podoba jednak taki charakter gier nie powinien mieć lokalizacji u nas. Ciężko Polakom jest oddać włoski akcent jakimi posługują się (trochę) postacie w Mafii 2. Był taki przypadek w Assassin's Creed II gdzie na początku miał być polski dubbing (jak w pierwszej części), ale po jakimś czasie zrezygnowano z niego i dodano napisy. Jednak ja wierze w polskich aktorów i myślę że pełna lokalizacja Mafii 2 u nas, będzie dobrym pomysłem (obym się nie pomylił).

Co do tych 15 godz. gry? Chyba sobie "jaja" robią albo kpią z nas fanów. Nie dość że przesunęli datę premiery (po raz któryś), to jeszcze tak druzgocąca informacja że gra ma 15 godz rozgrywki. GTA IV miało dwukrotnie tyle (nie wywyższając), no ale na GTA IV wydano 100 mln $, co jednak miało wpływ na całą grę. Ale jak przyznał Grisha iż dzisiaj 10 godz. gry to luksus. Z tym się zgodzę ale jedno mnie trapi, jakie są wymagania? Chciałbym sobie komputer "podkręcić" ale nie wiem na jak i co. Po takim okresie czekania powinni chociaż podać to, dla złagodzenia sytuacji z datą premiery.
Awatar użytkownika goliat1703
goliat1703
10 marca 2010, 16:49
A co do fabuły do wolę, żeby była krótsza, a zajebiście ciekawa, a nie tak jak w GTA IV długa, ale ciekawy był tylko początek, parę misji w środku i koniec, a reszta nudy. Co do życia, to wiele osób narzekało, że niby, gdzie ten wskaźnik to teraz mają, a GPS trochę tam nie pasuje, ale to jest wielkie miasto, a nie ma tam żadnej mapy to jak chcesz gdziekolwiek dojechać. Nie mówcie też, że spieprzyli grę jak jeszcze w nią nie graliście. Zgadzam się też z mafiosem 15h to jest fabuła główna, a są jeszcze misje poboczne i tryby trudności, wyluzujcie znając panów z 2k Czech i Daniela Vavre będzie dobrze.
Awatar użytkownika goliat1703
goliat1703
10 marca 2010, 16:40
http://www.joystiq.com/2010/03/10/mafia-ii-denby-grace-interview/
Przeczytajcie sobie to, tam jest pełny wywiad. Tam pisze, że ze względu na Europę dają język w pełnej lokalizacji, ale angielski pasuje dobrze, czyli pewnie w niektórych krajach będzie po angielsku. Gry są już coraz częściej lokalizowane, mafia 1 też np. w Niemczech była po niemiecku, ale my w Polsce rzadko mamy tłumaczenia, więc jeżeli już u nas ma być polski to będą to raczej napisy.
Awatar użytkownika Grisha
Grisha
10 marca 2010, 16:07
Bo dziś robi się gry dla "każuali", a oni nudzą się szybko przy wymagających grach, gry muszą być proste i dostosowane dla nich. Nie ma, co ukrywać motorem dzisiejszego rynku gier są ludzie którzy w gry grają od czasu do czasu. Hardkorowcy, to wbrew pozorom wąska grupa odbiorców.

Taki mały przykład, gry City Interactive są jechane wszędzie i po równo, a jednak dobrze się sprzedają w kioskach. Bo hardkor tego nie kupi, ale niedzielniak a i owszem, a takich niedzielniaków na pęczki.
Awatar użytkownika filip2012
filip2012
10 marca 2010, 16:06
Według mnie przesadzacie:P Gameplay według mnie jest świetny chociaż osobiście zabrakło mi nastrojowej muzyki w tle:D
A nawet jeżeli gra będzie miała 15 gadzin to wole te 15 h skondensowanej świetnej zabawy niż ciągnącej się jak flaki z olejem GTA 4 nie mówię że gra jest lepsza czy gorsza od gta bo to się dopiero okaże jak zobaczę całą grę takiej opinie niemożna stwierdzić po 1,3 min gameplayu:P poczekamy zobaczymy ale na ten moment jestem na tak:P
Awatar użytkownika piksel169
piksel169
10 marca 2010, 15:37
Ale w ogóle nie powinno być takiej opcji. Jakim prawem twórcy w ogóle pomyśleli o GPSie? To są lata powojenne, nie XXI wiek...

Po za tym, że pomysły są poronione, to jedno. Ale jeśli jest to właściwie zerżnięte z GTA to ja dziękuję.

Jakoś Mafia mogła być długa, GTA IV też. Jeśli te 15h się potwierdzi to ja dziękuję bardzo, ale tak to bywa:: k*restwo dotrze wszędzie...
Awatar użytkownika Maf
Maf
10 marca 2010, 15:26
@piksel169: To wszystko zapewne będzie zależało od poziomu trudności, czyli pokazywanie zdrowia, GPS, itp. Co do czasu gry - to pewnie tylko wątek główny. Nie zapominajmy, że są też misje poboczne.

Rozszerzanie wątku na siłę (większy czas gry) zwykle źle się kończy.
Awatar użytkownika piksel169
piksel169
10 marca 2010, 15:15
Czy ku<wycięte> mi się zdaje, czy mamy GPS na radarze? Zbieranie zasranych gazetek i limit HP dookoła radaru? Rysunki broni zamiast nazw? Polski dubbing? To jest Mafia do chu<wycięte> pana, nie GTA.

15 GODZIN? Ja w dodatek The Lost and Damned gram dłużej.

W tej chwili zadecydowałem, że nie dam ani grosza tym Pepikom za to, że spieprzyli grę i bezczeszczą tytuł gry. Ze względu, że piractwa nie mam zamiaru szerzyć, nie powiem co zrobię.
Awatar użytkownika kwk4
kwk4
10 marca 2010, 15:04
tak coś sztucznie wyglądał ten film :( system jazdy poprawiony to widać, ale chyba naszych powa*ilo bo polacy nie umią robić dubingu ale w nowym BF jest niezły.
Awatar użytkownika Paziu
Paziu
10 marca 2010, 14:49
Mi przejście głównej fabuły GTA IV zajęło 34h. A tych skur*ieli od Mafii chyba poj*eało. 15h? To jest kpina.

Co do dubbingu to ja daruję sobie zakup Mafii. Jak coś to kupię za granicą po roku jak już stanieje. Grałem ostatnio w Battlefield'a i to była porażka ten dubbing, Tak samo zresztą jak w DiRT2, gdzie głosy dają ludzie od dubbingu bajek dla dzieci w stylu Shrek'a. Jedynie dubbing w Max Payne'ie mi się podobał, ale tego już nikt raczej nie powtórzy.
Awatar użytkownika zbuchany
zbuchany
10 marca 2010, 13:58
pytanie panowie ile trwalo przejscie gry gta IV?
Awatar użytkownika zbuchany
zbuchany
10 marca 2010, 13:53
Polski DUBLING! NIE NIE NIE !!!!!!!!!!!! Jak ktos by kupil mafie 2 z polskim dublingiem to bym chyba z krzesla spadł takiego typu gier nie kupuje sie po polsku klimat traci na tym strasznie! musza wydac wersje z poskimi napisami i bedzie gitara
Awatar użytkownika barth89
barth89
10 marca 2010, 12:36
No nie... 15h? Dobre i to, ale... No właśnie - ALE.

No i kicha z lokalizacją. Z drugiej strony, jeśli dobiorą polskich aktorów odpowiednio to kto wie jak to wyjdzie. Jednak obawiam się, że klimat na tym straci. Mnie wystarczą w zupełności napisy, a tak nie ma wyjścia :/
Awatar użytkownika Dziadek
Dziadek
10 marca 2010, 12:09
Na filmiku można poczuć całkiem pozytywny klimat i gołym okiem dostrzec, że poprawiono model jazdy. Martwi mnie jednak połączenie regeneracji zdrowia i systemu osłon. Vito bez przeszkód przemieszcza się między skrzynkami/murkami, bo za chwilę odpocznie za jakąś ścianą i ponownie stanie się kozakiem, któremu seria ołowiu nie straszna.