Więcej informacji…

Acozz,

Dziś mamy dla was dużo nowych informacji odnośnie Mafii II. Zacznę od info z dzisiejszego wydania magazynu LEVEL, w którym ukazała się obszerna zapowiedź Mafii II. Oto informacje:

  • historia, podobnie jak w pierwszej części, i tym razem będzie najważniejsza;
  • dwie godziny cut-scenek;
  • w pierwszej Mafii bohaterowie byli po prostu albo źli, albo dobrzy. W kontynuacji nie tak łatwo będzie nam ocenić ludzi;
  • pomiędzy Vito a Joe będą ważne relacje;
  • sporo czarnego humoru rodem z Goodfellas
  • Empire City wzorowane na NY i San Fransisco, powierzchnia obszaru gry to 20km2 (4x4);
  • 20 różnych, bardzo szczegółowych dzielnic;
  • w mieście będą trzy charakterystyczne elementy - Empire State Building, Golden Gate i most Brooklyński - wszystkie trzy będą widoczne z najdalszych zakątków miasta;
  • każdej nocy okna w budynkach będą wyglądać inaczej (chodzi o światła);
  • ludzie na ulicach będą bardziej 'prawdziwi' (będą np. zamawiać taksówki, czekać na przystankach, czytać gazety);
  • odwiedzimy mnóstwo wnętrz budynków;
  • podczas gry nie będzie ekranu ładowania. Gra będzie wczytywać otoczenie na bieżąco, tak samo będzie w przypadku wnętrz (gdy będziemy w budynku, będziemy mogli wyglądnąć przez okno i zobaczymy to, co naprawdę się tam dzieje w czasie rzeczywistym);
  • rozbudowany system osłon, wzorowany na Gears of War (będzie istniała możliwość chowania się podczas walki za różnymi elementami otoczenia, jednak niektóre z nich nie będą zbyt trwałe i przeciwnik będzie mógł nas przez dany obiekt uszkodzić);
  • coś w stylu 'respektomierza';
  • możliwość słuchania radia w samochodzie (muzyka, wiadomości itp.);
  • bardzo zaawansowany system zniszczeń samochodów

Niestety nie posiadamy jeszcze skanów, jeśli coś znajdziemy damy znać.

Kolejnych nowości dopatrujemy się w najnowszym wydaniu magazynu Gamesreactor:

  • w grze ma występować około 80 różnych modeli samochodów;
  • bardzo zaawansowana będzie także mimika twarzy bohaterów. Do gry zostanie zaimplementowanych około 122 animacji twarzy;
  • prace nad silnikiem graficznym Mafii II trwały blisko pięć lat , a poziom szczegółów będzie dorównywał temu z gry Crysis;
  • główny bohater to Vito Scaletta, a jego dwaj kumple to Joe Barbaro i Henry Tomasino

Na koniec mam dla was skany w dość wysokiej rozdzielczości, podpowiem także, że na jednym z nich prawdopodobnie widzimy gameplay. Skany do zobaczenia na naszym FORUM.

Za tłumaczenie i skany bardzo dziękuję użytkownikowi MastaH.

Edycja:

Postaram się zacytować MastaH'a: "Nie minęło wiele czasu, a już dysponujemy scanami z dzisiejszego wydania czeskiego magazynu LEVEL!". Skany do zobaczenia na naszym forum pod tym linkiem.

Miłego oglądania!

Komentarze

Ten materiał jest starszy niż 2 miesiące. Nie możesz dodawać pod nim nowych komentarzy.
Nie ma żadnych komentarzy.