Więcej informacji…
Dziś mamy dla was dużo nowych informacji odnośnie Mafii II. Zacznę od info z dzisiejszego wydania magazynu LEVEL, w którym ukazała się obszerna zapowiedź Mafii II. Oto informacje:
- historia, podobnie jak w pierwszej części, i tym razem będzie najważniejsza;
- dwie godziny cut-scenek;
- w pierwszej Mafii bohaterowie byli po prostu albo źli, albo dobrzy. W kontynuacji nie tak łatwo będzie nam ocenić ludzi;
- pomiędzy Vito a Joe będą ważne relacje;
- sporo czarnego humoru rodem z Goodfellas
- Empire City wzorowane na NY i San Fransisco, powierzchnia obszaru gry to 20km2 (4x4);
- 20 różnych, bardzo szczegółowych dzielnic;
- w mieście będą trzy charakterystyczne elementy - Empire State Building, Golden Gate i most Brooklyński - wszystkie trzy będą widoczne z najdalszych zakątków miasta;
- każdej nocy okna w budynkach będą wyglądać inaczej (chodzi o światła);
- ludzie na ulicach będą bardziej 'prawdziwi' (będą np. zamawiać taksówki, czekać na przystankach, czytać gazety);
- odwiedzimy mnóstwo wnętrz budynków;
- podczas gry nie będzie ekranu ładowania. Gra będzie wczytywać otoczenie na bieżąco, tak samo będzie w przypadku wnętrz (gdy będziemy w budynku, będziemy mogli wyglądnąć przez okno i zobaczymy to, co naprawdę się tam dzieje w czasie rzeczywistym);
- rozbudowany system osłon, wzorowany na Gears of War (będzie istniała możliwość chowania się podczas walki za różnymi elementami otoczenia, jednak niektóre z nich nie będą zbyt trwałe i przeciwnik będzie mógł nas przez dany obiekt uszkodzić);
- coś w stylu 'respektomierza';
- możliwość słuchania radia w samochodzie (muzyka, wiadomości itp.);
- bardzo zaawansowany system zniszczeń samochodów
Niestety nie posiadamy jeszcze skanów, jeśli coś znajdziemy damy znać.
Kolejnych nowości dopatrujemy się w najnowszym wydaniu magazynu Gamesreactor:
- w grze ma występować około 80 różnych modeli samochodów;
- bardzo zaawansowana będzie także mimika twarzy bohaterów. Do gry zostanie zaimplementowanych około 122 animacji twarzy;
- prace nad silnikiem graficznym Mafii II trwały blisko pięć lat , a poziom szczegółów będzie dorównywał temu z gry Crysis;
- główny bohater to Vito Scaletta, a jego dwaj kumple to Joe Barbaro i Henry Tomasino
Na koniec mam dla was skany w dość wysokiej rozdzielczości, podpowiem także, że na jednym z nich prawdopodobnie widzimy gameplay. Skany do zobaczenia na naszym FORUM.
Za tłumaczenie i skany bardzo dziękuję użytkownikowi MastaH.
Edycja:
Postaram się zacytować MastaH'a: "Nie minęło wiele czasu, a już dysponujemy scanami z dzisiejszego wydania czeskiego magazynu LEVEL!". Skany do zobaczenia na naszym forum pod tym linkiem.
Miłego oglądania!
Komentarze