Nowe informacje z PC Games

wojtas022, 14



Serwis mafia-daily.net opublikował na swojej stronie najważniejsze informacje pochodzące z ostatniego wydania magazynu PC Games. Artykuł, który był rozpisany na 10 stron, przedstawia wrażenia z dema zaprezentowanego na PAX East oraz opisuje działanie HUD'a w Mafii II.

NOWE INFORMACJE :

- W fabule gry nie będzie tła historycznego, ale scenariusz będzie prowadzony w sposób chronologiczny
- Twórcy postanowili zrezygnować z wielu zakończeń i wszyscy gracze wezmą udział w histori prowadzącej do jednego i tego samego końca
- Przechodnie zachowują się na różne sposoby - jednych nie obchodzi co robimy, drudzy nie chcą mieć problemów. Jednak kiedy wyciągniemy broń, niektórzy mogą zacząć krzyczyć lub wołać policję
- Policja reaguję w zależności od popełnionego wykroczenia/przestępstwa. Niekiedy policja wydaje się trochę ociągać w swoich obowiązkach, jednak w demie poziom czujności stróżów prawa był obniżony.
- Według PcGames - system osłon jest bardzo wygodny
- System walki wręcz zostanie jeszcze bardziej dopracowany i powinien być bardziej ekscytujący niż jest teraz
- Wszystkie bronie zachowują się inaczej i realistycznie - odrzut ma duży wpływ na celność
- W grze kombinacja klawiatura + mysz, dobrze się sprawowała
- Demo prezentowało wysoki poziom AI - tylko czasami występowały małe wyjątki
- Są trzy poziomy trudności:
    1) Łatwy - gra podpowiada co robić, celownik po najechaniu na wroga zmienia kolor na czerwony, ponadto zdrowie regeneruję się po kilku sekundach
    2) Średni - pomoc w grze jest ograniczona, zdrowie odnawia się częściowo
    3) Ekspert - nie ma podpowiedzi w grze, a zdrowie ponownie regeneruję się częściowo
- Muzyka w radiu jest podzielona na różne listy odtwarzania. W zależności od sytuacja będzie nam przygrywać inna melodia (np. podczas pościgów muzyka będzie wyraźnie szybsza)
- W grze istnieje wiele nawiązań do filmów z Hollywood (hotel Corleone, Scorsese import / export)
- Wersja PC oferuje tekstury w większej rozdzielczości i wygląda bardziej przejrzyście niż wersje konsolowe

HUD :




[1] - Czerwona kropka oznacza twoje miejsce docelowe
[2] - Poziom poszukiwania:
    - Ikona manadatu - oznacza nieszkodliwe działanie np. przekroczenie prędkości. Stróże prawa będą jedynie próbować zmusić cie do zatrzymania
    - Ikona kajdanek - policja jest bardziej agresywna i nie zawacha się uderzyć w twój samochód, aby cię zatrzymać
    - Ikona pistoletu - teraz to już wkurzyłeś policje! Będą kierować cię na blokady drogowe i ostrzeliwać twoje auto
[3] - Ten niebieski pasek napełnia się wraz z intensywnością poszukiwania cię przez policję. Kiedy pasek spadnie do zera - poziom poszukiwania spadnie o jedną ikonę
[4] - Mały biały trójkąt oznacza obecne położenie gracza. Czerwona linia pokazuje dorgę do celu
[5] - Zielony pasek to poziom zdrowia gracza - w pełni sił jest zielony, a następnia zmienia kolor na żółty i czerwony
[6] - Interesujące obiekty w Empire Bay oznaczone symbolami takimi jak ten telefon. Obejmują one m.in. stacje benzynowe, sklepy odzieżowe, warsztaty samochodowe, restauracje i wiele innych.
[7] - Prędkościomierz pokazuje twoją prędkość (biała wskazówka), dozwoloną prędkość (czarna wskazówka), ilość benzyny w baku oraz to czy tempomat jest włączony/wyłączony

Komentarze

Ten materiał jest starszy niż 2 miesiące. Nie możesz dodawać pod nim nowych komentarzy.
Awatar użytkownika 111111
111111
1 kwietnia 2010, 20:32
http://gamevideos.1up.com/video/id/28727
Awatar użytkownika 111111
111111
1 kwietnia 2010, 20:27
Kurde, już myslalem że nie będzie opcji bez celownika.
Easy Mode: Large Crosshair, and becomes red when spots an enemy
Medium Mode: Small Size Crosshair, without the assistance of spotting an enemy
Hard Mode: No crosshair.
Awatar użytkownika Gangster
Gangster
31 marca 2010, 18:56
Ten prędkościomierz taki zostanie? Bardziej podobał mi się w Mafii I... Ten jest jakiś... inny :(
Awatar użytkownika wojtas022
wojtas022
31 marca 2010, 17:25
Co do radaru - to myślę, że ta linia pokazująca drogę do celu zniknie wraz z wybraniem poziomu ''Ekspert'' :)
Awatar użytkownika Yogii26
Yogii26
31 marca 2010, 17:08
Sporo nowych, ciekawych informacji się dowiedziałem. Z jednej strony nie podoba mi się to iż gra będzie się kończyła tylko jedną sytuacją ale z drugiej strony przyzwyczaiłem się już do gier z jednym zakończeniem.
Awatar użytkownika Jeferiaz
Jeferiaz
31 marca 2010, 16:38
Na pewno będę w to ciupał na ekspercie, poza tym - regeneracja zdrowia też jest tutaj obecna, więc będzie lajcik.
Awatar użytkownika wojtas022
wojtas022
31 marca 2010, 16:08
Dzięki za zwrócenie uwagi na błąd w newsie :) już poprawione. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że pisałem tego newsa późno w nocy ;)
Awatar użytkownika don Karol
don Karol
31 marca 2010, 14:18
Dawid2204, mi się wydaje, że może to być policja, która Cię ściga, ponieważ jest znaczek mandatu a i pasek, że Cię ściga jest pełny, chodź nie ukrywam, że wolałbym policje na czerwono widzieć ;)
Awatar użytkownika damek
damek
31 marca 2010, 12:31
Aha a punkt [6] na obrazku ma opis: Interesujące obiekty w Empire Bay oznaczone symbolami takimi jak ten telefon. Obejmują one m.in. stacje benzynowe, sklepy odzieżowe, warsztaty samochodowe, restauracje i wiele innych.
Awatar użytkownika damek
damek
31 marca 2010, 12:26
Chyba wszyscy myślimy o tym samym ;) Mam nadzieję, że przynajmniej drogę będzie można wyłączyć... Dla nich to nie jest chyba duży problem w dodaniu paru opcji aby można było bardziej upodobnić grę do pierwszej części. Ale cały czas mnie trapi jak będzie to wyglądało z ilością zdrowia. Tzn. jak się okaże, że nawet na ekspercie zdrowie będzie się odnawiało na tyle szybko, że gra będzie dużo łatwiejsza niż jedynka to ja wysiadam!
Awatar użytkownika czapel007
czapel007
31 marca 2010, 10:35
Dokładnie...choć pewnie bedzie można to wyłączyć. Bo co to za pośćig gdy dokładnie wiemy gdzie(i jaką drogą) mamy uciekać...
Awatar użytkownika barth89
barth89
31 marca 2010, 10:06
Tu jest coś pomylone...
[6] to jest telefon jakiś, a [7] nie jest opisane (tzn. wiadomo, że to prędkościomierz :P )

Co do samych informacji to szkoda, że nikt nic nie wspomniał znów o optymalizacji ;) Też pewnie wybiorę eksperta... Jedyne co mi się nie podoba to czerwona linia, wyznaczająca drogę do celu. Szczerze, to wolę sobie sam spoglądać co chwilę na mapę :)
Awatar użytkownika Dawid2204
Dawid2204
31 marca 2010, 08:20
Biore eskperta.Co to za prostokąt za białym trójkącikiem?Może przyczepa:P.HUD bardzo podobny do tego GTA IV.
Awatar użytkownika Dantes
Dantes
31 marca 2010, 08:00
- Twórcy postanowili zrezygnować z wielu zakończeń i wszyscy gracze wezmą udział w historii prowadzącej do jednego i tego samego końca
- Wersja PC oferuje tekstury w większej rozdzielczości i wygląda bardziej przejrzyście niż wersje konsolowe
- System walki wręcz zostanie jeszcze bardziej dopracowany i powinien być bardziej ekscytujący niż jest teraz
3) Ekspert - nie ma podpowiedzi w grze, a zdrowie ponownie regeneruję się częściowo

Te cztery informację cieszą mnie najbardziej:) Jednak mam szczerą nadzieję, że będzie można wyłączyć ten radar... Jest fatalny po prostu i przypomina mi się od razu GTA, jak patrze na taki radar a strasznie nie lubię tej serii. Oby można było go wyłączyć.