Nowe informacje z PC Games
Serwis mafia-daily.net opublikował na swojej stronie najważniejsze informacje pochodzące z ostatniego wydania magazynu PC Games. Artykuł, który był rozpisany na 10 stron, przedstawia wrażenia z dema zaprezentowanego na PAX East oraz opisuje działanie HUD'a w Mafii II.
NOWE INFORMACJE :
- W fabule gry nie będzie tła historycznego, ale scenariusz będzie prowadzony w sposób chronologiczny
- Twórcy postanowili zrezygnować z wielu zakończeń i wszyscy gracze wezmą udział w histori prowadzącej do jednego i tego samego końca
- Przechodnie zachowują się na różne sposoby - jednych nie obchodzi co robimy, drudzy nie chcą mieć problemów. Jednak kiedy wyciągniemy broń, niektórzy mogą zacząć krzyczyć lub wołać policję
- Policja reaguję w zależności od popełnionego wykroczenia/przestępstwa. Niekiedy policja wydaje się trochę ociągać w swoich obowiązkach, jednak w demie poziom czujności stróżów prawa był obniżony.
- Według PcGames - system osłon jest bardzo wygodny
- System walki wręcz zostanie jeszcze bardziej dopracowany i powinien być bardziej ekscytujący niż jest teraz
- Wszystkie bronie zachowują się inaczej i realistycznie - odrzut ma duży wpływ na celność
- W grze kombinacja klawiatura + mysz, dobrze się sprawowała
- Demo prezentowało wysoki poziom AI - tylko czasami występowały małe wyjątki
- Są trzy poziomy trudności:
1) Łatwy - gra podpowiada co robić, celownik po najechaniu na wroga zmienia kolor na czerwony, ponadto zdrowie regeneruję się po kilku sekundach
2) Średni - pomoc w grze jest ograniczona, zdrowie odnawia się częściowo
3) Ekspert - nie ma podpowiedzi w grze, a zdrowie ponownie regeneruję się częściowo
- Muzyka w radiu jest podzielona na różne listy odtwarzania. W zależności od sytuacja będzie nam przygrywać inna melodia (np. podczas pościgów muzyka będzie wyraźnie szybsza)
- W grze istnieje wiele nawiązań do filmów z Hollywood (hotel Corleone, Scorsese import / export)
- Wersja PC oferuje tekstury w większej rozdzielczości i wygląda bardziej przejrzyście niż wersje konsolowe
HUD :
[1] - Czerwona kropka oznacza twoje miejsce docelowe
[2] - Poziom poszukiwania:
- Ikona manadatu - oznacza nieszkodliwe działanie np. przekroczenie prędkości. Stróże prawa będą jedynie próbować zmusić cie do zatrzymania
- Ikona kajdanek - policja jest bardziej agresywna i nie zawacha się uderzyć w twój samochód, aby cię zatrzymać
- Ikona pistoletu - teraz to już wkurzyłeś policje! Będą kierować cię na blokady drogowe i ostrzeliwać twoje auto
[3] - Ten niebieski pasek napełnia się wraz z intensywnością poszukiwania cię przez policję. Kiedy pasek spadnie do zera - poziom poszukiwania spadnie o jedną ikonę
[4] - Mały biały trójkąt oznacza obecne położenie gracza. Czerwona linia pokazuje dorgę do celu
[5] - Zielony pasek to poziom zdrowia gracza - w pełni sił jest zielony, a następnia zmienia kolor na żółty i czerwony
[6] - Interesujące obiekty w Empire Bay oznaczone symbolami takimi jak ten telefon. Obejmują one m.in. stacje benzynowe, sklepy odzieżowe, warsztaty samochodowe, restauracje i wiele innych.
[7] - Prędkościomierz pokazuje twoją prędkość (biała wskazówka), dozwoloną prędkość (czarna wskazówka), ilość benzyny w baku oraz to czy tempomat jest włączony/wyłączony
Komentarze