Martin o najnowszym trailerze
Dziękuję za docenienie trailera, byliśmy bardzo podekscytowani faktem, iż wydajemy bardziej poważną / mroczną stronę tego czym jest Mafia II.
Co do efektów specjalnych, to już wcześniej oznajmiałem, iż mamy jeszcze przy tym trochę pracy – do tej pory byliśmy bardziej skoncentrowani nad pokazaniem rozgrywki, miasta i wydarzeń z fabuły jako całość. Wydajemy również mnóstwo cutscenek.
Samochód eksploduje jedynie po trafieniu w zbiornik z paliwem, ale możecie się „bawić” na różne sposoby – na przykład strzelić w zamek, żeby drzwi się otworzyły, zniszczyć maskę, szyby, opony itd…Destrukcja aut jest bardzo bogata i doda rozgrywce ciekawych momentów / decyzji. Szczegółowy fizyczny model / symulacja - również jest częścią zachowania się auta podczas jazdy.
Cały trailer został przygotowany na naszym silniku Illusion Engine, za pomocą narzędzi do cutscenek, używając dotychczasowego dorobku gry. Nawet niektóre ujęcia pochodzą prosto z przerywników filmowych gry, z tego poziomu. Jednak wszystko, nadal podlega dopracowywaniu i poprawianiu.
Komentarze