Mafia: Definitive Edition - oficjalny gameplay

Acozz, 5 Udostępnij

Zgodnie z zapowiedzią otrzymaliśmy dziś nowy materiał filmowy. Opatrzony komentarzem film prezentuje długo wyczekiwany gameplay. Jak zwykle ciekawy jesteśmy Waszych wrażeń, zapraszamy do komentowani!

Komentarze

Musisz wypełnić wszystkie pola. Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.
Awatar użytkownika Hades
Hades
23 lipca 2020, 02:22
Nawet rozpoznaję poszczególne misje! Dobra robota, nostalgia trip się włączy jak nic. Gorzej, że i tak mi nie pójdzie na kompie.
Awatar
dalbiev (gość)
22 lipca 2020, 20:09
https://www.youtube.com/watch?v=e4uhkZDuXHA

Jakby komuś brakowało oryginalnego motywu muzycznego z intra :)
Awatar użytkownika Kempol
Kempol
22 lipca 2020, 19:08 *
Ogólne wrażenia pozytywne. Niektórzy już tu pewnie otwierają szampany, bo przecież pokazali tramwaje :D Niestety, przynajmniej po tym gameplayu widać, że jeden z ciekawych detali z oryginału zniknął, a mianowicie realistyczne przeładowywanie (chodzi o to, że niewykorzystane pociski z magazynka po jego wyrzuceniu przepadały, a tutaj, jak w większości nowych gier jakimś cudem pozostają do naszej dyspozycji na później). No chyba, że będzie to opcjonalne, w wywiadach twórcy nieraz wspominali, że wiele z realistycznych mechanik jedynki powróci, ale gracz będzie miał wybór - zobaczymy więc. Szkoda, że nie pokazali jazdy po mieście. Spodziewam się także ponownie błędów oświetlenia tak jak w trójce, widać je czasem nawet po tym zwiastunie. Co do HUDu, rzeczywiście wszelkie ułatwienia powinny być opcjonalne. Z tego co pamiętam, w Mafii 3 można było schować jedynie lusterko wsteczne i prędkościomierz, ale minimapka, informacja o celu i posiadanym ekwipunku były "obowiązkowe".
Awatar użytkownika Patryk
Patryk
22 lipca 2020, 18:33
Szkoda, że tak mało urywków z miasta pokazali. Na duży plus, że są działające tramwaje.

Natomiast nie podobają mi się elementy interfejsu „uwspółcześniające” grę, a tak na prawdę robiące z gracza debila i psujące estetykę ekranu – mam na myśli te romby na ciężarówce czy drzwiach, wskazujące które z nich trzeba otworzyć – takie prowadzenie gracza za rączkę, a także wyświetlanie non stop polecania misji w lewym górnym rogu. W oryginale było tak, że polecanie misji wyświetlało się przez kilka sekund na początku i to wystarczało do przeczytania, a jak ktoś wyjątkowo zapomniał lub nie zdążył, to mógł je w dowolnym momencie wywołać przez naciśnięcie F1. Tutaj polecenie zadania wyświetla się non stop, przez co moim zdaniem robi się trochę zbyt duży śmietnik na ekranie, mam nadzieję że będzie można to opcjonalnie wyłączyć.

Zauważyłem na YouTube, że w Mafii III także były te kretyńskie rozwiązania, czyli romby na ekranie, np. z liczbą km do przejechania czy strzałkami, w którą stronę skręcić, wyświetlanie polecenia zadania przez cały czas zamiast przez kilka sekund na początku, czy kretyńskie lusterko samochodowe podczas jazdy - czy to można było sobie opcjonalnie powyłączać w menu?

Ogólnie I i II miażdżyły III pod prawie każdym względem, jedyny wyjątek co III robiła lepiej to możliwość pływania po wpadnięciu do wody - w I i II się od razu topiło i game over, a w III można było sobie płynąć. Skoro to jest robione na silniku III, to może będzie można sobie popływać w rzecze Lost Heaven.

Ciekawe jak ze szczegółami będzie. W oryginalnej Mafii można było np. przestrzelić zbiornik z paliwem i ono później wyciekało, czy też koło samochodu, a po strzelaniu z pistoletu na ziemi zostawały łuski. Ciekawe czy będzie można się wysikać w motelu Clarka, tak jak to było w oryginale.

Co do samolotów, to fajnie jakby się dało nimi latać. W oryginalnej I nie można było dać samolotów, bo budynki nie miały tak na prawdę dachów ze względu na oszczędność pamięci.
Awatar użytkownika Acozz
Acozz
22 lipca 2020, 17:39
Znowu samolot na niebie ;)