Kryształowa kulo powiedz przecie - jak to będzie wyglądało na PeCecie
Nasi koledzy z mafia-daily.net opisali bardzo szczegółowo jak będzie wyglądać wersja PC-towa Mafii 2. Z uwzględnieniem poszczególnych poziomów detali, czy różnic pomiędzy włączoną i wyłączoną technologią PhysX. Opisali również zalety i wady autorskiego silnika "Illusion Engine".
Na początek zaprezentujemy - jak Mafia 2 wygląda na poszczególnych poziomach detali:
Rozdzielczość 1280 × 800 - niskie detale
Rozdzielczość 1680 × 1050- średnie detale
Rozdzielczość 1920 x 1200 - maksymalne detale
Szczegółowość cieni:
Niskie detale
Średnie detale
Maksymalne detale
Poziomy detali z grubsza mamy już za sobą. Teraz pora na to, o czym mogą zapomnieć posiadacze kart ATI. Oczywiście - chodzi o silnik fizyczny PhysX. Oto jak gra będzie się prezentowała z włączoną i wyłączoną opcją PhysX (po lewej - wyłączona, po prawej - włączona):
Pora na ostatnią część - czyli wady i zalety silnika autorstwa 2K Czech. Mafia 2 jest debiutem i zarazem pierwszym testem dla tego programu. Czesi zbudowali go od podstaw i jak to bywa w tego typu narzędziach - ma on swoje plusy i minusy. Zacznijmy może od minusów, czyli od wad:
Wady
- Niektóre tekstury pozostawiają sporo do życzenia:
- Ragdoll nie zawsze działa tak jak powinien:
- Kwadratowa rolka papieru?:
- Migocące tekstury:
Zalety
- Efekty ognia i płomieni:
- Świetne animacje postaci:
- Imponujące eksplozje:
- Intensywne starcia:
- Intensywne oświetlenie:
- Świetna woda:
- Ogromna widoczność:
Tak więc, poznaliście już mocne i słabe strony silnika graficznego Illusion Engine. Wiecie też jak gra prezentuje się na poszczególnych poziomach detali z uwzględnieniem opcji PhysX. Wyciągnięcie wniosków pozostawiamy Wam.
Komentarze