Kolejne szczegóły

Dziadek, 3
Zaprzyjaźniony z niemieckim czasopismem GameStar serwis Mafiaii.net udostępnia kolejne szczegóły dotyczące drugiej Mafii. Oto one:

- gra zapewni nam od 20 do 25 godzin rozgrywki;
- będzie DLC, co będzie przedstawiało - nie wiadomo;
- arsenał broni będzie realistyczny, nie ujrzymy mafioza biegającego z wyrzutnią rakiet lub railgunem;
- będzie opcja powiększenia mapy, dzięki temu ujrzymy wszystkie restauracje i sklepy w Empire Bay;
- 2K Czech nadal eksperymentuje z systemem zdrowia, ten znany nam z serii Call of Duty czy też Gears of War nie jest tym ostatecznym;
- opcja zapisu będzie dostępna tylko w wyznaczonych miejscach, lecz wystąpią również checkpointy;
- do niektórych misji trzeba będzie założyć stosowną odzież;
- będzie możliwość okradania sklepów, niestety później mogą one nie być dostępne;
- podczas wykonywania misji będzie można usłyszeć wskazówki od pucybuta, barmana a nawet w radiu;
- w grze nie ujrzymy ekranów ładowania, wyjątkiem jest tylko śmieć bohatera oraz restart misji;
- za walkę wręcz będą odpowiadały cztery przyciski, a każdy jest odpowiedzialny za co innego, pierwszy - uderzenie pięścią, drugi - kopnięcie, trzeci - blok, czwarty - unik;
- w nowym wydaniu czasopisma GameStar ujrzymy kilka nowych screenów.


Komentarze

Ten materiał jest starszy niż 2 miesiące. Nie możesz dodawać pod nim nowych komentarzy.
Awatar użytkownika Yogii26
Yogii26
23 sierpnia 2009, 15:31
No było by to dobre rozwiązanie.
Awatar użytkownika Mr.Kaspirn
Mr.Kaspirn
23 sierpnia 2009, 12:13
Mnie się wydaje, że aby mocniej uderzyć będzie trzeba przytrzymać jakiś klawisz np. Shift.
Awatar użytkownika Yogii26
Yogii26
23 sierpnia 2009, 10:36
A co do systemu walki to słyszałem również że będą ciosy słabe i ciosy mocniejsze, tak było napisane w newsie od CD - Action bodajże. Może to dotyczyło wersji na Xbox 360? Nie wiem, ale w newsie od CD - Action tak jest napisane.