Kolejna część wywiadu z Denby Grace'm
"Elementem wpływającym na grywalność w Mafii II jest to, iż przesuwa ona granice możliwości. Położyliśmy duży nacisk na system walki, podobnie jak ma, to miejsce w takich grach jak Gears of War 2 oraz Uncharted. Mamy więc bardzo wysoki punkt odniesienia jeżeli chodzi o mechanizm wymiany ognia. Pod tym względem różnimy się od większości producentów."
"Zazwyczaj twórcy gier sandbox'owych pakują jak najwięcej funkcji do gotowych projektów. Większość z nich nie spełnia standardów jakich można by wymagać od trzecioosobowej gry akcji. W przypadku Mafii II postanowiliśmy sobie jasne cele i ukierunkowujemy się do ich osiągnięcia. Mamy ograniczony zakres podstawowych zagadnień, dążymy do osiągnięcia doskonałości w tych najważniejszych dla grywalności (mechanizmów walki,modelu jazdy, systemu osłon)"
Dalszej części wywiadu powinniśmy się spodziewać jeszcze w tym tygodniu, nie pozostaje nam nic jak tylko czekać ;).
Źródło: IncGamers.com
Komentarze