Informacje z CD-Action
- Programiści stworzyli różne typy sztucznej inteligencji mieszkańców (np. policjant, złodziej, kobieta na zakupach), które zachowują się różnie w danej sytuacji, np. podczas strzelaniny, stłuczki czy mijając sklep z odzieżą
- W radiu leci muzyka z lat 50-tych (oryginalne utwory)
- Ludzie będą robić zakupy, jeść hot-dogi, czytać gazety, czyścic buty u pucybuta, naprawiać swoje samochody, a faceci oglądać za atrakcyjnymi kobietami
- Miasto nazywa się Empire Bay
- Dostępne są cztery zakończenia gry
- Możliwość w kilku miejscach dokonania kluczowych wyborów (które poprowadzą do tych 4 zakończeń)
- Aby kogoś przejechać trzeba się postarać
- Będziemy mogli skorzystać z systemu osłon
- Zastosowano tryb zdrowia znany w Call of Duty: gdy bohater zostanie trafiony, ekran nabiera czerwonej barwy, ale wystarczy trochę poczekać aż energia wróci do pierwotnego stanu
- Gra będzie prawdopodobnie przeznaczona tylko dla dorosłych
Krótki opis przedstawionej na konferencji misji:
Vito, Joe i pewien młodzieniaszek jadą na misje, będzie ona miała miejsce w luksusowym hotelu. Chłopaki znajdują przebranie i przedostają się na górę. Muszą wyeliminować Clemente, mafioza z innej rodziny. W przebraniu sprzątaczy dostają się do pokoju w którym ma odbyć się narada. Muszą sprzątnąć tam pewne zwłoki, czego oczywiście nie robią tylko podkładają bombę pod biurkiem, wychodzą z pokoju i przedostają się na platformę do mycia szyb (zanim to zrobią dochodzi do malej strzelaniny z grupką mafiozów). Jadą na górę by zdetonować ładunek, niestety po drodze bomba przedwcześnie wybucha sama. Muszą się cofnąć, spotykają Clemente wychodzącego z toalety, ten ucieka, gonią go, dochodzi do strzelaniny. Zabijają go i wracają do bazy.
Komentarze