HUD oraz lokacje [Felieton]

Grisha, 19
Jak w każdej grze tak i w Mafii II będziemy mieli do czynienia z HUD'em. Fani jednogłośnie twierdzą, że HUD z pierwszej części był skrojony na miarę czy ten z drugiej części będzie mu dorównywał? Ocenicie sami, my skupiliśmy się na opisie poszczególnych elementów HUD'a.
Dodatkowo opisaliśmy lokacje, które będziemy mogli odwiedzać w wolnym czasie.



1.    Biały trójkąt wskazujący pozycję gracza.
2.    Pasek poszukiwania przez policję.
3.    Stopień poszukiwania przez policję:
*Mandat - Gdy popełniłeś drobne wykroczenie,
*Kajdanki - Policja chce Cię aresztować,
*Broń - Popełniłeś poważne wykroczenie, policja nie zawaha użyć się broni.
4.    Kropka z czerwoną obwódką wskazuje miejsce przeznaczenia.
5.    Linia wskazująca dokładną trasę dojazdu do miejsca przeznaczenia.
6.    Pasek zdrowia. Zmienia kolor w zależności od kondycji gracza zielony-żółty -czerwony.
7.    Niebieski prostokąt oznacza radiowóz policyjny.
8.    Symbol ciekawego miejsca do którego mamy dostęp.
9.    Czarna wskazówka oznacza obroty silnika.
10.    Biała wskazówka wskazuje aktualną prędkość.
11.    Poziom paliwa w zbiorniku.
12.    Małe czerwone trójkąty to nasi przeciwnicy.



13.    Wybór broni - walka wręcz.
14.    Wybór broni - broń podręczna.
15.    Wybór broni - pistolet maszynowy.
16.    Wybór broni - strzelba.
17.    Kropki wskazują na typ posiadanej broni.
18.    Dostępna amunicja.


Większość z nas widziała porozrzucane po mapce ikonki oznaczające różne lokacje do których Vito będzie miał dostęp w trakcie rozgrywki. Poniżej prezentujemy fikcyjną mapkę poglądową oraz opisy niektórych lokacji. Lista będzie aktualizowana.





--------------------------------------------------------------


Kolegom z Mafia-Daily.net dziękujemy za użyczenie grafik HUD'a. Gruß.

Komentarze

Ten materiał jest starszy niż 2 miesiące. Nie możesz dodawać pod nim nowych komentarzy.
Awatar użytkownika Rafal20302
Rafal20302
3 sierpnia 2010, 14:10
Czy w mafii II bedzię tryb swobodny
Awatar użytkownika Sollozzo
Sollozzo
20 lipca 2010, 22:35
Niezłe ;)
Awatar użytkownika Jeferiaz
Jeferiaz
20 lipca 2010, 09:07
Punkt piąty będzie można wyłączyć. Będzie można. Będzie. Będzie?!
Awatar użytkownika nivener
nivener
5 czerwca 2010, 23:33
Punkt 5 to jakaś prowokacja. A co do paska zdrowia, to nie podoba mi się - wolałbym klasyczny wskaźnik.
Awatar użytkownika Susel201
Susel201
5 czerwca 2010, 20:39
Schrzanili. Za mało przejrzysty prędkościomierz i za mały mógłby być większy.
Awatar użytkownika don Karol
don Karol
5 czerwca 2010, 11:10
Niestety od razu rzuciło mi się w oczy to samo co Dantes. Nie dość, że to straszne uproszczenie, to w dodatku skraca grę. Coś czuję, że tą grę będzie mógł przejść każdy idiota(bez obrazy tutaj nikogo). A z tym celowaniem Dantes, to będziesz miał poziomy trudności i na najwyższym nie będzie żadnego wspomagania. Chciałbym również, aby na najwyższym nie było tej drogi pokazującej jak mamy jechać.
Tego się dowiemy niestety po premierze dopiero.
Awatar użytkownika Grisha
Grisha
5 czerwca 2010, 11:00
Widzisz dziś gry są robione pod Casuali, a oni lubią uproszczenia. I cholernie nie lubią myśleć.
Awatar użytkownika Dantes
Dantes
5 czerwca 2010, 09:47
Chyba z 10 razy przeczytałem punkt 5 bo nie mogłem uwierzyć... Co oni mają nas za debili? Już bez przesady, żeby nam dokładną trasę wskazywać. W Mafii I było fajnie, że trzeba było zaglądać na mapkę co jakiś czas, zanim się nie nauczyło na pamięć całego miasta (przechodząc Mafie kilka razy nie było to trudne:) ). Strzelać chociaż będziemy mogli sami, czy też będą za nas namierzać i strzelać? No porażka jakaś. Jeśli będzie można to wyłączyć to nie było tematu, ale znając życie nie będzie takiej wyszukanej opcji... A pamięta ktoś z gameplayów czy jak najedziemy celownikiem na wroga to czy świeci się on nam na czerwono, czy zaświecie się na czerwono jak dopiero dostanie od nas kulkę? Coś czuję, że ta gra będzie taka łatwa, że szok.
Awatar użytkownika maqczo
maqczo
4 czerwca 2010, 23:41
naprawde dobra robota:D Przyjemny hud. Lecz jedno mnie denerwuje ze nie bedzie manualnej zmiany biegow. Tak mozna by sie poczuc realistyczniej. W mafi 1 lubialem manuala wiec mam nadzieje ze chociaz jakis mod wyjdzie. ;)
Awatar użytkownika wojtas022
wojtas022
4 czerwca 2010, 21:17
No chyba właśnie tylko po to :) skoro mamy w grze automat...
Awatar użytkownika barth89
barth89
4 czerwca 2010, 21:06
Wojtek, może po to, żeby ładnie wyglądało, że coś tam się rusza. Jedyne wytłumaczenie :P
Awatar użytkownika Jurass
Jurass
4 czerwca 2010, 20:04
Kolejne zdjęcie od Frankie'go : http://yfrog.com/11frankie0306mj
Awatar użytkownika wojtas022
wojtas022
4 czerwca 2010, 18:13
Swoją drogą to jakieś dziwne - skoro jest obrotomierz to czemu nie ma manualnej skrzyni biegów?
Awatar użytkownika barth89
barth89
4 czerwca 2010, 17:58
Fajnie, że trzeba się będzie martwić o paliwo :)
Awatar użytkownika Navar
Navar
4 czerwca 2010, 17:40
Co do tego typu rzeczy, mam nadzieję, że usuną też te kamerę z ramienia postaci ;)
Awatar użytkownika Grisha
Grisha
4 czerwca 2010, 17:28
hoooah faktycznie, poprawione.
Awatar użytkownika Jurass
Jurass
4 czerwca 2010, 17:23
No,no. Panooowie, kawał dobrej roboty :)
Awatar użytkownika hoooah
hoooah
4 czerwca 2010, 17:06
Mała pomyłka w opisie :)
Biała wskazówka jest od prędkości, a czarna od obrotów silnika ;)
Awatar użytkownika CzarFace
CzarFace
4 czerwca 2010, 17:00
No no!Niezle :-p