Z tego co już wiecie o Mafii 2 co was denerwuje?

Obecnie co mnie denerwuje w Mafii II to:

-wychodzenie Vita z przewróconego samochodu,
-brak białej broni,
-samochód wpada do wody, teleportacja na brzeg,(na to jestem w stanie przymrużyć oko)
-brak strzelania z samochodu

Im więcej wiem, tym bardziej odechciewa mi się grać w nową Mafię, jednak z drugiej strony i tak zagram,aż tak żle być nie może i mimo tych błędów ze strony twórców(niedopracowań) myślę że i tak będę się dobrze bawił. :-P
W sumie mi tylko brak strzelania przeszkadza, a reszta wyglada ok. Co do teleportowania, to w jedynce tez tak było:)
Siupak napisał(a):
-samochód wpada do wody, teleportacja na brzeg

Nie znam się na tym, ale wydaję mi się, że mogła być taka zależność, albo pływanie, albo piękna woda. Woda w Mafii II jest najpiękniejsza jaką dotąd w grach pokazano, więc jeśli moja teza by się potwierdziła, uważałbym, że twórcy postąpili dobrze.
Mi tylko przeszkadza brak białej broni, a tak to wszystko ok. A jak Vito będzie wychodził z przewróconego samochodu?
Będzie się teleportował... przynajmniej tak było w wersji beta na ostatnich filmikach z newsa.
http://gameplay.pl/barth89 | https://www.facebook.com/barth89pl <-------- ZAPRASZAM :)
Ta "teleportacja" mi nie przeszkadza. Gorzej że jak wpadamy do wody razem z samochodem to od razu teleportacja na brzeg i to jest niewygodne i słabo wygląda.
Obrazek
Słabo to wygląda to wychodzenie z leżącego auta, ale to pewnie poprawią. Teleport jest znośny, ale nie jest to zbyt realistyczne. Jak zresztą całe te dziwne kombinacje z wodą.

jaką dotąd w grach pokazano
Śmiem się nie zgodzić, Just Cause 2 z CUDA miał ładniejszą wodę, albo stosunkowo porównywalną.
- Brak strzelania z auta
- Brak pływania w wodzie
- Brak broni białej

No i jeśli miałbym się czepiać detali to brak animacji wychodzenia z przewróconego auta.
Acozz napisał(a):