Opinie i propozycje zmian

Racja, sporo tekstów jest nieaktualnych. Weźmiemy się za uzupełnienia i nowe artykuły w najbliższym wolnym czasie.
Mam na komputerze artykuły o dzielnicach Empire Bay i "Zdradzie Jimmiego", które napisałem w marcu na potrzeby strony. Muszę tylko uzupełnić je zdjęciami.
Dzięki za napisanie i chęć dodania artykułów. Pisałem to samo kilka miesięcy temu - niestety, nie udało się, ale niedługo na pewno będzie uruchomiony nowy panel użytkownika i będziesz mógł dodać te artykuły.
Chyba największy problem na forum to DoublePosty.Było by mniej roboty dla moderatorów.Nie znam się na tym więc jeżeli to niewykonalne to przepraszam.
EDIT:Chodzi mi o danie możliwości nadawcy usunięcie(lub by automatycznie sie usuwał,brak możliwości wymknięcia się drugiego takiego samego posta) identycznego posta.Z góry przepraszam za brak szczegółów.
Możesz rozwinąć swoją myśl?
Koledze pewnie chodzi o to, żeby dać użytkownikom możliwość usuwania identycznych postów. To chyba niewykonalne, żeby system sprawdzał, czy post jest taki sam, czy nie. A z kolei danie userom możliwości usuwania postów, to według mnie słaby pomysł. Nie będę się nad tym rozwodził, znam przykłady forów internetowych, gdzie była możliwość usunięcia posta i szybko z tego zrezygnowano.

W sumie dobrze, że ktoś troszczy się o to, ile roboty mają moderatorzy (:D) ale ja tam żadnego problemu w takim systemie jaki jest obecnie nie widzę. Sprawdzenie raportu i usunięcie posta to kwestia dosłownie kilkunastu sekund, tak więc jestem za tym by zostawić wszystko tak jak jest. Howgh.
Mam małą sugestię dotyczącą strony głównej: jeżeli to nowe logo serwisu przyspiesza ładowanie się strony, to rozumiem, jest to akceptowalne, ale samo rozwiązanie graficzne jest moim zdaniem brzydkie i nie pasuje do klimatu strony. Jeżeli macie zamiar wprowadzić je także na stronie forum, to stanowczo odradzam. Naprawdę wariant graficzny który mamy tu - na forum MT jest o wiele ładniejszy i bardziej pasuje do reszty.