Mafia The Lost Family Mod

Jest OK ;)
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
Teraz możecie zobaczyć postępy w formie filmu. Zapraszam! http://www.youtube.com/watch?v=fcE4w-JByQw
Widzę, że wykorzystałeś teksturę bruku oryginalną z gry, bardzo pomysłowe swoją drogą ;-)
Obrazek
Nie, jest całkowicie nowa, w pełni przeze mnie zrobiona ;-) Na poprzedniej stronie są nawet zdjęcia z tworzenia.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Walnij jakąś muzykę Duke'a i Caba Callowaya. Oni wtedy byli najpopularniejsi. Może "Minnie The Moocher"?
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
Spokojnie, na razie radio jest nieczynne, ale będzie można tam normalnie odsłuchiwać specjalnie nagrane przez nas na potrzeby moda audycje radiowe z różnymi tego typu hitami. Jak ktoś ma jeszcze jakieś propozycje co może znaleźć się w tych audycjach to piszcie :->
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Przyznam, że nie wypowiadałem się wcześniej nt. tego moda, bo i nie śledziłem od początku jego historii, dopiero od momentu powstania facebookowego fanpage'a, ale wypuszczony przez was filmik skłonił mnie do wygłoszenia moich odczuć ;-)

Cóż, mod wizualnie wygląda świetnie, widać, że DonMateo zebrał ekipę, która zna się na rzeczy. Skrypty są świetne, modele również stoją na wysokim poziomie. Widać, że będziemy mieli w tym modzie fajnie rozbudowany freeride, dużo rzeczy do roboty i bardzo żyjące miasto. Pod tym względem się nie martwię, po tym filmiku widać, że od strony technicznej mod będzie świetnie zrealizowany. To co mnie martwi to strona fabularna tej modyfikacji. Nie wiemy zbyt dużo o fabule, do tego DonMateo (jak sam powiedział) nie jest najlepszy w tworzeniu scenariuszy. Mam jednak nadzieję, że wspólnymi siłami z Dankiem i Jakubkiem zrobicie coś niesztampowego i wciągającego.

Wielki plus za wymodelowanie tego kościoła, który wygląda świetnie, do tego wymodelowanie tej fontanny w tym mini-parku, również świetna robota. Szacun również za kino i za zdjęcia braci Lumière, +100 do klimatu! Fajne jest również to, że zrobiłeś tą swoją teksturę brukowanej drogi, całkiem nieźle się prezentuje. Przeszkadzało mi na początku, że przechodzi ona tak gwałtownie w normalną ulicę, kiedy wyjeżdża się z tej biedniejszej dzielnicy, ale chwilę później Jakubek powiedział, że wjeżdżamy do bogatszej dzielnicy i to dlatego. Plusik również za możliwość przebierania się i za nowe tekstury samochodów.

Jest jednak parę rzeczy, które psują mi odrobinę obraz całego tego moda. Nie są to jakieś wielkie niedoskonałości, ale mam usposobienie perfekcjonisty i czasem wyłapuje nawet drobnostki :-P Są to między innymi:

- Imię głównego bohatera. Jacob Violino? Cóż, trochę się to gryzie. Dajesz angielskie imię do włoskiego nazwiska. Wnioskuję więc, że ze względu na włoskie nazwisko nasz bohater jest Włochem lub chociaż ma włoskie pochodzenie. Skoro tak, dlaczego nie dać mu włoskiego imienia? Mało popularne było (i wydaje mi się, że jest nadal) nadawanie angielskich imion we włoskich rodzinach imigrantów. Oczywiście nie jest to żadna zasada, po prostu wydaje mi się, że jest to dużo bardziej popularne. Włochów cechuje duże przywiązanie do tradycji. Fajnym imieniem byłoby tu Giacobbe (które jest de facto włoskim odpowiednikiem imienia Jacob), dodałoby to sporo klimatu.

- Nazwa miasta i dzielnic. Tss, tutaj też słabo to wygląda. North Town? Italian Street? Strasznie... sztampowe? Nie wiem do końca jak to określić, ale wygląda to dla mnie tak, jakby nazwy powstały w 10 sekund, bez szczególnego zastanawiania się nad nimi. Rozumiem, że przy tworzeniu nazwy dla włoskiej dzielnicy chciałeś uniknąć nazwy "Little Italy", a że nie ma dla niej jakiejś sensownej alternatywy to pojechałeś po najmniejszej linii oporu i dałeś "włoska ulica". Moim zdaniem fajnym zamiennikiem dla "Little Italy" mogłoby być "Italian Market". Taką nazwę nosi włoska dzielnica w Filadelfii. Mogłoby też być "Italian Quarter", czyli nazwa jaką nosi włoska dzielnica w Dublinie. Co do North Town to cóż... Nazywanie miasteczka "północne miasto" też nie jest zbyt pomysłowe. Rozumiem, że nie przykładałeś do tych spraw wielkiej uwagi, bo najważniejsze dla Ciebie było modelowanie i zajęcie się stroną techniczną moda, a nie nazwami i imionami, ale wierz mi, że ta strona moda też jest bardzo ważna i może znacznie wpłynąć na jego odbiór ;-)

- Kilka innych drobnostek. To już takie naprawdę niewielkie rzeczy. Na przykład w domu dona, przeszkadzało mi to, że jest on tak łatwo dostępny. Szef mafii powinien mieć chociaż ze dwóch goryli, w tym korytarzu przed jego gabinetem powinni sobie siedzieć i pilnować, by byle obdartus nie mógł wejść i odstrzelić bossa. Do tego ta jazda malutkimi samochodzikami... Wg mnie to niepotrzebne, ale co kto lubi :-P

Cóż, generalnie mod zapowiada się świetnie i na pewno w niego zagram. Robicie świetną robotę chłopaki. Nie zrozum mnie źle z tymi rzeczami, które wymieniłem jako przeszkadzające - nie piszę tego po to, by się czegoś czepić, a jedynie po to, by podzielić się moimi odczuciami i pomóc :-)

Trzymam kciuki i będę czekał na kolejne newsy o modzie!
A więc, dzięki Niv. Zmiany jakie zostają wprowadzone:
- Gł. bohater zmienia swoje imię na Giacomo.
- Nazwa dzielnicy Italian Street zostaje zmieniona na Italian Market.
- Don mafii dorobił się 2 ochroniarzy.
Dość słuszne uwagi, dzięki ;-) Niestety ciężko jest mieć wszystko pod uwagą, co do nazw, to powiem, że bardzo trudno mi one przychodzą, więc jak widać są takie jakie są, choćbym miał myśleć nie wiadomo jak długo to i tak wymyślę wyjątkowo debilną nazwę :-F
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Wiadomo, tak jak myślałem, że skupiłeś się na sprawach ważniejszych tj. modelowanie i teksturowanie, dobrze jednak, że nie olewasz pozostałych tych pozornie mniej ważnych spraw ;-) Dzięki za wysłuchanie moich sugestii, jakbym coś tam jeszcze miał ciekawego do powiedzenia to się odezwę :-)
Don, jeżeli chodzi o scenariusz to wiesz do kogo możesz się zgłosić na konsultacje :-P
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
Oj wiem, wiem :mrgreen:
Jednak sam mam już jakiś taki zarys fabuły, Jakubek ma też kilka pomysłów na misje, więc wydaje mi się, że damy sobie radę.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Wiem, post po poście, ale opcja edytuj tutaj totalnie nie pasuje, gdyż nic nie dopisuje itp. tylko przedstawiam nowość, o której raczej chce poinformować, a edycja nie pokazuje, że w danym temacie są nowe posty.

Mianowicie, całkowicie przemodelowałem mieszkanie, oraz cała kamienica bohatera. wszystkie ściany teraz są normalnej grubości, nie są płaskie, dodatkowo doszło jedno okno na korytarzu oraz balustrada wokoło schodów.


Dodatkowo załatwiłem do moda jeden z samochodów z Titanic Moda, mianowicie 1912 Renault Towncar, uzyskałem również prawa do edycji jego tekstur. Zostanie w niedługim czasie dodany do gry. Wygląda tak:


Również Jakubek poprosił mnie o poprawienie zmienionego imienia z Giacobbe na Giacomo.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
No ładnie to się zapowiada.Nie wiem czy ktoś to przeczyta i czy to dobry pomysł ale mam pomysł na misje w grze która będzie to napad na bank bo jak w każdym filmie/grze o latach 30-tych i innych bo musi być i w ogóle fajnie gdyby były postać naśladującego Kwintę (nie wiem czy dobrze napisałem) z Filmu "VaBank"
i czekam na linka do poblania
Danek w ramach ćwiczeń ucząc się modelować, bo w przyszłości będzie robił nowe samochody, wymodelował nóż, całkiem spodobał mi się, to i postanowiłem go oteksturować i wrzucić do gry, co o nim sądzicie? ;-)


Dodatkowo modeluje on teraz nowego - starszego Thompsona, screena na razie nie dam, bo jest w trakcie robienia modelu.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Oto i mamy nowego, starszego Thompsona! Wymodelowany od zera przez Danka, oraz oteksturowany przeze mnie.
Wersja M1921, z 30 nabojowym magazynkiem, otrzyma również nowy dźwięk, lekko mniejszy zasięg i obrażenia.
Całe poprzednie 2 dni na niego poszły, podoba się? :-D


Modelowany był z tego zdjęcia:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek