Mafia The Lost Family Mod

MAFIA THE LOST FAMILY MOD

Ukończony i dostępny do pobrania.


Modyfikacja przenosi nas do roku 1924 do miasteczka North Town położonym na północ od Lost Heaven. Mod wprowadza do gry zupełnie nowe miasto, nową historię, nowe postacie, nowe lokacje, nową oś fabularną! Na tle innych modów tego typu wyróżnia go między innymi zarówno dodanie nowej osi fabularnej ale i w pełni funkcjonalnej swobodnej jazdy. W trakcie fabuły spotkamy się również z urzędującą w tym czasie w Lost Heaven rodziną Pepone. Niesamowite emocje zbudowane odpowiednio dobraną muzyką oraz dynamicznymi ujęciami rodem z filmów. W rolę główną Giacomo Violino wciela się popularny polski YouTuber Jakub "Jakubek120" Skrzypczak, który perfekcyjnie zgrywa się z całą otoczką fabularną. Modyfikacja oferuje również żyjące miasto pełne skryptów, zależnie od pory dnia ludzie na ulicach wykonują zupełnie inne akcje.



Trochę o powstawaniu modyfikacji i podziękowania:


Nie będę się już zajmował modowaniem Mafii, więc żadne patche do moda nie wyjdą, jednak jeśli ktoś chce przy nim grzebać - śmiało. Nie mam nic przeciwko :)
Dziękuję wszystkim, którzy pomogli przy powstaniu, oraz podłożyli głos pod postacie.

Przede wszystkim dziękuję:

DANKOWI - ponieważ to Ty do mnie napisałeś w 2013 r., żebyśmy zrobili moda do Mafii. Wtedy uznałem to za absurdalne, bo jedyne co umiałem, to edytować tekstury. Dzięki Tobie nauczyłem się modelować, dokładnie teksturować, tworzyć mapy itd. To również Ty zrobiłeś w modyfikacji pierwsze skrypty, na których z resztą ja się potem uczyłem ;)
Gdyby nie Danek to w ogóle by to nie powstało!

CUKROWI - dziękuję Ci szczególnie, ponieważ to Ty nauczyłeś mnie modelować, obsługiwać Blendera itd. Gdyby nie Ty, pewnie nigdy bym tego nie ogarnął na takim poziomie jak Ty mnie naczyłeś w jeden wieczór. Po prostu Ci dziękuję, bo miało to ogromny wpływ na moje życie!

JAKUBKOWI - Tobie dziękuję za zaangażowanie, użyczenie wizerunku oraz głosu głównemu bohaterowi. Dziękuję też za promowanie modyfikacji na swoim kanale, bo pewnie gdyby nie to, mało kto by o niej wiedział ;) Pomogłeś mi również, kiedy jak siedziałem i skryptowałem misje a Ty zająłeś się reżyserowaniem dubbingu.
Gdyby nie Jakubek, to pewnie by również to nie powstało, z powodu braku zainteresowania :)

Dziękuję również wszystkim fanom, którzy trwali przez ten cały czas i czekali oraz tym, którzy podrzucali pomysły :)

Podsumowując, ten projekt bardzo dużo wniósł do mojego życia, ponieważ nauczyłem się wiele rzeczy, przed którymi prędzej miałem straszne opory. Jednak z czasem, po ponad 2 latach, nie mam już czasu, żeby go robić i chciałem go skończyć jak najszybciej. Przez to nie jest on perfekcyjny, zawiera wiele błędów i niedociągnięć. Myślę, że warto zaznaczyć, że silnik na którym stoi Mafia jest już bardzo stary i uwielbia się sypać. Często podczas tworzenia musiałem się cofać do kopii zapasowej z poprzedniego dnia, ponieważ mapa potrafiła totalnie paść.
W sumie to pod koniec 2015 r. spiąłem się, olałem dosłownie wszystko do okoła (włącznie ze szkołą) i wziąłem się ostro za dokończenie projektu. Chciałem to koniecznie skończyć do końca roku, ale przeceniłem swoje możliwości (mimo, że zdarzało mi się siedzieć nad nim po 14/15 godzin dziennie) to zostaje on wydany dnia 4 stycznia 2016 r.

Z tego samego miejsca chciałbym zaprosić do mojego kolejnego projektu, który obejmuje nazwę roboczą "My Own World". W wolnych chwilach będę tworzył w programie do grafiki 3D swój własny świat, jakieś miasta, wsie, lasy itd. tak z dużym rozmachem. Mam kilka pomysłów, nie wiem jak to dokładnie się potoczy, ale chętnych zapraszam na fanpage:
http://www.facebook.com/My-Own-World-1059368240761155
Stwierdziłem, że pomimo braku czasu, muszę mieć w czym skubać i nad czym myśleć. Nie byłbym sobą. Tutaj nie mam żadnych ograniczeń czasowych ani silnikowych, mogę to robić nawet przez 30 lat :)


Screeny:





Główny skład:

Pomsł i scenariusz - DMateo07
Mapa - DMateo07, Danek
Lokacje - DMateo07
Modele - Danek, DMateo07
Tekstury - DMateo07
Skrypty - Danek, DMateo07
Misje - DMateo07
tłumaczenie - DMateo07, Jakubek120, Mikeros




Postacie:

Głowna postać, Giacomo Violino:
wizerunek - Jakubek120
dubbing - Jakubek120

Don mafii, Vincenzo Glorioso:
wizerunek - Al Capone
dubbing - Kasu

Przyjaciel bohatera, Ricardo:
wizerunek - John Gotti
dubbing - Robson

Przyjeciel bohatera, Lorenzo:
wizerunek - Charles ,,Lucky" Luciano
dubbing - DMateo07






Życzę miłej zabawy! :)
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Wiesz czemu Kamil mimo, że nadal siedzi w temacie nie wpada czasem na MT?

Jeżeli Jakubek też będzie brał udział w tworzeniu moda to powinien być gigant.
Obrazek
Nie do końca wiem czemu, bo nie pytałem, ale mam z nim dobry kontakt, bo prawie codziennie siedzi na TeamSpeaku, i zawsze w wolnej chwili służy mi radą.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Powiem szczerze, że zapowiada się naprawdę super. Czekam na pierwsze screeny. Mam nadzieję, że będzie to rozgrywka na kilka godzin. A co do modu tekstur, to zawieszasz go?
Najlepiej byłoby połączyć te 2 projekty tzn. Użyć tekstury stworzone przez Dona w tym modzie.
Obrazek
Mogę spróbować pomóc przy wnętrzach. Ogarniam Zanoza Modeler 1.07 i Wings3D(tylko nie potrafię usunąć cieni ;_; ).

W 1924 ewentualnie już Falconery jeździły ;-) .
Hades napisał(a):
Najlepiej byłoby połączyć te 2 projekty tzn. Użyć tekstury stworzone przez Dona w tym modzie.


Tak, będzie. Czytasz mi w myślach, bo miałem właśnie taki zamiar :-P

Lizak napisał(a):
Mogę spróbować pomóc przy wnętrzach.


Nie, przy wnętrzach sam sobie poradzę, a wychodzi mi to chyba całkiem dobrze, przynajmniej tak mówią osoby, które widziały już dom bohatera

Lizak napisał(a):
W 1924 ewentualnie już Falconery jeździły ;-) .


Wczoraj cały wieczór szukałem, nigdzie nie mogłem znaleźć roku produkcji Falconera, jak i jego realnego odpowiednika, ale z tego co kiedyś widziałem jest to 1927 rocznik, ale nigdzie tego nie mam potwierdzonego.


Zaraz wrzucę screeny, rano nie zdążyłem.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Ja powiem tak: pomysł jest genialny i jeśli będzie taka możliwość to proszę o udostępnienie tego modu tutaj lub gdzie tam chcesz. Mam jednak jedno małe pytanie: Czy uważasz, że sprostacie temu wyzwaniu?
Widzisz mam pewne obawy iż po dłuższym czasie może ci się znudzić robienie modu. Spotkałem się z tym niejeden raz. Oczywiście nie chcę powiedzieć, że jesteś jakimś tam nierobem.
Obrazek
Świat, gdzie istnieją tylko zwycięzcy, gdzie panuje pokój. Świat wypełniony jedynie miłością. Chcę dać początek światu, zawierającemu jedynie te pojęcia.
Madara Uchiha
Tak, mod będzie udostępniony tutaj, na MafiaTown.
Czy sprostamy zadaniu? Możliwe, bo zorientowałem się, że nie jest to nic trudnego, a nawet jeśli nie, to się wyda tylko część moda bez misji, z samym freeride w naszym mieście z różnymi fajnymi akcjami, skryptami itp.
Czy się to nie znudzi? Jeśli jestem już w projekcie Lost Heaven w Minecraft od połowy stycznia, i jeszcze mi się nie znudziło, to pewnie ten mod też mi się nie znudzi.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
DonMateo07PL napisał(a):
Lizak napisał(a):
W 1924 ewentualnie już Falconery jeździły ;-) .


Wczoraj cały wieczór szukałem, nigdzie nie mogłem znaleźć roku produkcji Falconera, jak i jego realnego odpowiednika, ale z tego co kiedyś widziałem jest to 1927 rocznik, ale nigdzie tego nie mam potwierdzonego.


Nope. Falconer był wzorowany na pojeździe zwanym Studebaker. Głównymi modelami pierwowzoru były pojazdy z serii Dictator, Commander i President (1927-1930, później wygląd uległ większym zmianom). Jeżeli chodzi o rok 1924, to możesz rzucić okiem na Studebaker Big Six, wcześniejszy model wyżej wymienionych. Można powiedzieć, że Big Six leży pomiędzy Boltem a Falconerem.
muore il bandito, la mafia vive
Dzięki za odp DonMateo. Jeśli uważasz, że dasz radę to trzymam kciuki za tą produkcje. Szkoda, że macie już ekipę, z chęcią bym pomógł.

Jeszcze jedno pytanie jeśli mogę: Rozumiem, że potrzebna będzie oryginalna wersja Mafii. Ale czy pójdzie to na win 7?
Obrazek
Świat, gdzie istnieją tylko zwycięzcy, gdzie panuje pokój. Świat wypełniony jedynie miłością. Chcę dać początek światu, zawierającemu jedynie te pojęcia.
Madara Uchiha
Tak, pójdzie, sam mam Win 7.
Co do samochodów, to dzięki Mnich za wytłumaczenie, przerobi się po prostu trochę Falconera, zmienię mu nazwę, w modelu pare zmian zajdzie oraz lekko tekstury postarzeję.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
A miasto będzie w stylu tych z Commision Mod i Cosa Nostra, czy będzie bardziej rozbudowane jak w oryginalnej Mafii?
Coś jak połączenie tego z Commision Moda i oryginalnego Lost Heaven. Wielkościowo jest jak z Commision Moda, jego długość jest równa jak z centrum Oak Wood do New Ark, a w szerokości też jak z centrum Oak Wood do mniej/więcej centrum Down Town. Ale pod względem rozmaitości i elementów jakie się tam pojawią to nawet Lost Heaven przewyższa. Jest podział na 4 dzielnice, fabryczną, centrum, mieszkalną, i z domkami. W każdej dzielnicy będzie po kilka easter eggów, które będzie można szukać, będzie stacja benzynowa, czyli to czego nie było w Commision Modzie, ani w Cosa Nostra, będą też restauracje i bary, w których we freeride będzie się można leczyć, będzie można też jeździć po tym mieście taksówką, zawożąc pasażerów, będzie sklep z bronią, dostępny także we freeride, dom bohatera i inne ciekawe oraz praktyczne elementy. Powiem, że jest na co czekać.

Btw.
Zaraz dodam screeny, kurde zapomniałem wczoraj to zrobić. Teraz już na pewno je dodam.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Nie spodziewałem się, że ten dom będzie tak dobry, ale trochę za mało w stylu lat 20' wg. mnie.
Czy mi się zdaje, że ściany są płaskie? Jeśli są, to trochę lipa.
W jakim programie robiłeś?
Obrazek