Ciekawostki w grze...

Krystian napisał(a):
W misji "Świetny interes" przy wejściu do parkingu, po lewej stronie jest "budka" (nie wiem jak to nazwać) i jakiś koleś w środku, jak zajrzymy tam przez okno, to po prawej stronie, w rogu stoi shotgun... ciekawe po co ktoś go tam zamieścił, skoro drzwi do tej "budki" są wiecznie zamknięte?:p


Jeżeli strzelimy w stróża w tej budce, to zacznie nas ostrzeliwać z stego właśnie shotgana. 8-)
Ktoś kiedyś napisał, że jeżeli strzelimy w lampę nad barem w misji "Ordinary Routine", to owa lampa spadnie i koleś stojący obok zacznie się palić. Otóż to jedynie część historii. Sprawdzałem to ostatnio i nie działało. Dopiero gdy zestrzeliłem butelki nad kolesiem(podobne do koktajli molotova) a następnie strzeliłem w lampe...wszystko działało a koleś uciekał i po drodze się spalił.
muore il bandito, la mafia vive
Mnich napisał(a):
Ktoś kiedyś napisał, że jeżeli strzelimy w lampę nad barem w misji "Ordinary Routine", to owa lampa spadnie i koleś stojący obok zacznie się palić. Otóż to jedynie część historii. Sprawdzałem to ostatnio i nie działało. Dopiero gdy zestrzeliłem butelki nad kolesiem(podobne do koktajli molotova) a następnie strzeliłem w lampe...wszystko działało a koleś uciekał i po drodze się spalił.


Po tym, kiedy strzelimy w tą lampę, koleś musi wejść w ogień, dopiero wtedy zacznie się palić.
Słyszeliście pewnie o znikającym samochodzie z placu budowy. Kiedyś przejechałem się nim do domu Toma i jak zwykle zaczął po drodze znikać. Gdy wjechałem na parking przed domem widać było już tylko cień. Wjechałem nim na trawkę za domem i nie mogłem wyjechać. Wysiadłem z auta, i... Tom był niewidzialny. Potem chciałem odjechać znikającym autem z parkingu, ale nie mogłem do niego wsiąść :-)
Mafia rządzi tym miastem
=> http://mafiatown.gram.pl/viewpage.php?page_id=31 ;-)
Jeżeli szybko chcecie zakończyć misję w Motelu Clarka, biegnijcie szybko po thomsona, potem wracajcie do Pauliego
i strzelajcie w te okna po prawo z zielonymi żaluzjami(tam jest ten gangster co potem kradnie tam torbę) i jeżeli go trafimy po chwili misja zakończona.
Sanito napisał(a):
Jeżeli szybko chcecie zakończyć misję w Motelu Clarka, biegnijcie szybko po thomsona, potem wracajcie do Pauliego
i strzelajcie w te okna po prawo z zielonymi żaluzjami(tam jest ten gangster co potem kradnie tam torbę) i jeżeli go trafimy po chwili misja zakończona.


no kurde... jakoś tam strzelam i trafić nie mogę :-P

dałbyś może lepiej screena z wyraźnie zaznaczonym, o które okno chodzi...
http://img510.imageshack.us/img510/2701 ... vo8wz2.jpg


napiszcie co sądzicie o tym screnie
1. Nie ten dział, nie ten temat.
2. Już było.
3. http://mafiatown.gram.pl/viewpage.php?page_id=109
no nie, Mafioso mnie wyprzedził :-(

Mafioso napisał(a):
1. Nie ten dział, nie ten temat.


Ja bym się tutaj spierał, od biedy dobry temat. Jednak ma jakiś związek z ''jedynką'' ;-)

// Związek ma, ale autorowi postu chodziło chyba bardziej o dwójkę - M.
Trzecim pasażerem w misji "Uciekinier" jest Sarah, tylko że z innym głosem ;o

Może to i nic specjalnego, ale dopiero teraz zwróciłem na to uwagę...
W misji Kampania wyborcza, jeżeli nie chcemy żeby po wyjściu z więzienia goniło nas FBI, musimy przed wejsciem do budynku, zabić i schować zwłoki tego robotnika obok studzienki. chowamy--> PPM---> ukryj zwłoki. Może już było, ale przed chwila odkryłem .Pozdrawiam Punisher
"Przyjaźń to G***o" - Sam
punisher3456 napisał(a):
W misji Kampania wyborcza, jeżeli nie chcemy żeby po wyjściu z więzienia goniło nas FBI, musimy przed wejsciem do budynku, zabić i schować zwłoki tego robotnika obok studzienki. chowamy--> PPM---> ukryj zwłoki. Może już było, ale przed chwila odkryłem .Pozdrawiam Punisher


Wystarczy, że wcześniej wyrzycimy naszą broń...
muore il bandito, la mafia vive
Chodziło mi o to ,że oni wogle nie przyjadą.
"Przyjaźń to G***o" - Sam
W misji 19 robota na boku gdy włamiemy się do sejfu musimy uciekać. Jeżeli wrócimy do skarbca tam gdzie Tommy brał pieniądze, zobaczymy jeszcze trochę pieniędzy. Możemy je zabrać.