Ciekawostki

Nie wiem czy to już było pisane, a nie chce mi się sprawdzać 27 stron :) Także, Empire Arms Hotel(tak to ten, w którym odbywa się akcja 10 rozdziału) w czasie zimowym jest dopiero budowany. Sprawdźcie sobie, wczytajcie dowolny rozdział, którego akcja rozgrywa się w zimie i pojedźcie tam.

A i taki smaczek, któy mnie pozytywnie zaskoczył. Także w czasie zimy. Jak wiadomo trwała wtedy 2 wojna światowa, no i w radiu co jakiś czas opowiadali gdzie tam walczą, co robią w tej europie i ogólnie, aż w końcu zaczęto opowiadac o tym, jak POLACY walczą z Niemcami. Całkiem miły polski smaczek :)

//Pisałem o tym ;) nawet dawałem linki do plików dźwiękami. - Cux
a możliwe, mi się nie chciało sprawdzać, bo za dużo stron xd
Life without love is mighty empty,
But confession's good for the soul
I'd rather have love that I can cling to
Than have the world and all of it's gold
Jeśli w dowolnym rozdziale podejdziemy do siedzącego menela i postoimy przy nim chwilę, on wyciągnie rękę i pojawi się napis "daj menelowi dolara" (być może napis będzie troszkę inny, ja gram z angielskimi literami i u mnie jest napis "give hobo a dolar"). Miło zaskoczył mnie ten smaczek, bo odkryłem go dopiero 5 miesięcy po kupnie gry ;-)
[img]http://i49.tinypic.com/2m3oaz5.png[/img]
Witajcie z powrotem mam dla was ciekawostke jakiej nie znacie.
Pogrzebałem trochę w folderze z grą MAFIA 2 oczywiście i znalazłem plik w którymm jest filmik a wnim ciąg dalszy zakończenia.Poszukajcie to znajdziecie.Warto.

//Szkoda że za oszustwa nie dajemy warnów ;) Więc drogi kolego. Powiem ci tylko tyle że w plikach NIE MA czegoś takiego ;] - Cux
A ja znalazłem materiały z Mafii 6! I tam Vito będzie miał dzieci które będą w jego mafii!
Bez sensu, każdy może tak powiedzieć...
Obrazek
Każdy może tak powiedzieć i ja mówie bo znalazłem a wy nie i to was wkurza.Gdy ja się ciesze z zakończenia to wy siedzicie i myślicie że kłamie , cóż taki kraj , taki naród i takie forum.
Dlaczego odnosisz się do wszystkich tutaj zarejestrowanych?

Pokaż więc ten owy filmik - większość tutaj opisuje dokładnie co znajduje albo daje screeny i/lub video.
pomijajac ze nic nieznalazles tylko sie napinasz ja dolacze cos od siebie , zreszta nic nowego niepowiem :D niema zadnego zakonczenia gry ukrytego , GRA SIE SKONCZYLA TAK JAK SIE SKONCZYLA TAK TWORCY CHCIELI KONIEC KROPKA i niema innej mozliwosci , jest oficjalne zakonczenie ktore masz na orginalnej plycie to wlasnie tak mialo byc a nawet jakbys znalazl (nieiwem jak ale zalozmy) to mozesz sobie je wsadzic w .... bo i tak jest nic niewarte skoro twórcy zakonczyli oficjalnie inaczej to np 3 czesc moze do tego nawiazywac , :) a wiec wyciagniete jakies tam pliki czy cos są poprostu nic niewarte :) chyba ze chcesz sobie sam zakonczyc historie vita to wez sobie napisz ksiazke i wkrecaj sobie co sie z nim stalo ale to tylko wedlug ciebie :)
-Mam żone.. Nie zabijajcie mnie ,zrobię wszystko!
-Trzeba było myslec o żonie wczesniej
Myślałem ze edycja posta ystarczy ale widze ze nie :P

Dla wszystkich tutaj zgromadzonych. NIE MA żadnego prawdziwego zakończenia. A kolega który "grzebał" w folderze mafii niech sprawdzi czy czasem nie zainstalował w jej folderze jakiejś innej gry :P Widziałem każdą cutscenke z gry w plikach więc sami wiecie ;]
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
mikolajeczek napisał(a):
A oto misja nocą.
Można zobaczyć całkiem ciekawe efekty świetlne ;]
Obrazek


GALERIA

http://img708.imageshack.us/gal.php?g=m ... 111536.jpg


na tym zdjęciu, które zamieściłeś, to jest jakaś ukryta misja ?
Oto ciekawostki, które sam wypatrzyłem. Sorry, jak jakaś się powtórzy lub słyszeliście już o którejś z nich wcześniej.

1. W 7. rozdziale, kiedy jedziemy obejrzeć mieszkanie, pod koniec wizyty tego sprzedawcy on pyta, czy mamy jakieś pytanie do niego (w tym momencie otwórzcie lodówkę i weźcie coś do picia, a zobaczycie jak Vito, odpowiadając, pije i jednocześnie porusza ustami)
2. W tym samym rozdziale, zaraz po cutscence na początku jesteśmy na chodniku, koło budki i i idziemy w stronę domu Joe. Otóż, na rogu domu, na ziemi leży Colt 1911, którego możemy sobie wziąć.
3. Kiedy przechodzimy 2. rozdział, to w momencie, gdy kradniemy Jeffersona, policja chce nas aresztować. Jednak, gdy usuniemy policję (X:/Mafia 2/pc/sds/police_char --> musimy usunąć ten katalog, jeśli nie chcemy glin) i ukradniemy Jeffersona, to nic się nie stanie, nie będzie nawet poszukiwany; gra wtedy zatrzyma się (nie będzie widocznego na mapie celu). Wtedy jedziemy do któregoś z warsztatów i przemalowujemy auto. Wyjeżdżamy i gra toczy się dalej.
4. W 6. rozdziale, jak idziemy czyścić kible, to słyszymy, jak jeden z więźniów pod prysznicem śpiewa piosenkę pt. "Che La Luna".
5. Spróbujcie zaparkować autem w takim miejscu, że Vito będzie musiał wysiąść z prawej strony (Vito musi być sam); jak popatrzycie na auto, to zauważycie, że światła sie świecą i silnik pracuje; działa w każdym trybie (FR, historia, DLC)
6. Również działa w każdym trybie gry. Jeśli dwoje ludzi jedzie samochodem i ich zabijecie (ale musicie zrobić tak, żeby zostali zabici jeszcze w aucie - najlepiej przez przednią szybę i z jakiegoś karabinu maszynowego, np. Thompson 1928). Następnie wyciągamy kierowcę ('ukradnij samochód' po stronie kierowcy) i wsiadamy do auta na miejsce kierowcy. Zobaczymy, że pasażer (nieżywy) jest dalej w aucie i jedzie z nami cały czas.
7. Pamiętacie tę zabawę ze strony głównej forum, gdzie musimy wykonywać zadania od Frankiego Pottsa? W jednym z nich zostajemy poproszeni o odpisanie numeru lokomotywy, który wisi za ladą baru Drag Strip (QX-741). Ciekawostka polega na tym, że w FR wziąłem z garażu Ascota Baileya i przez przypadek zerknąłem na jego rejestrację i była taka sama, jak numer tej lokomotywy.
8. W FR Costy w wersji 2.1 natknąłem się na ciekawą rzecz. Otóż, jechałem pewnego razu z Little Italy i przejeżdżałem właśnie niedaleko Sokoła Maltańskiego, kiedy zauważyłem na radarze czerwony trójkąt (czyli jakiegoś wroga). Mam jeden filmik z tym, ale to bardzo rzadko się zdarza - ja widziałem to tylko raz - w zimie. Otóż obszedłem te budynki dookoła i kiedy podszedłem do takiego drewnianego płotu koło metalowej bramki i stanąłem na ciężarówce, to usłyszałem szczekanie psa. Nie wiem, co to miało znaczyć, ale on chyba czegoś pilnował. Dodam, że za tym płotem nie było załadowanych tekstur. Dołączam mapkę z zaznaczoną lokalizacją
http://w716.wrzuta.pl/obraz/8RKZgYNeKrK/120100509190739

Płot i bramę powinniście znaleźć na zaznaczonym obszarze bez problemu :D Jest po tej stronie drogi, co wejście do Sokoła.
9. Zapewne nie raz jechaliście policyjnym autem i zastanawialiście się pewnie, czy da się włączyc syrenę. Otóż, w obydwu autach policyjnych jest taka możliwość. Natknąłem się na to przypadkiem, gdy zauważyłem, że radio nie gra. Wtedy nacisnąłem przycisk zmiany stacji radiowej - przecinek bądź kropka na klawiaturze - i syrena zaczęła pracować. Co ciekawe, inne samochody zjeżdżają z drogi jak masz włączoną syrenę.
10. W FR Costy w wersji 2.1 natknąłem się na inną ciekawą rzecz. Mianowicie, jak uszkodzisz auto lub masz mało paliwa, to możesz temu zaradzić w prosty sposób - wystarczy wysiąść i wsiąść do auta z powrotem.

To tyle, jak narazie :) Jak znajdę coś nowego, to o tym napiszę.
don_salieri napisał(a):
na tym zdjęciu, które zamieściłeś, to jest jakaś ukryta misja ?

To jest demo, a w demie masz misję z rozdziału 5 trochę inaczej przedstawioną i się kończy w takim momencie jak się Henry'ego odwozi do El Greco
Life without love is mighty empty,
But confession's good for the soul
I'd rather have love that I can cling to
Than have the world and all of it's gold
matijas97 napisał(a):
don_salieri napisał(a):
na tym zdjęciu, które zamieściłeś, to jest jakaś ukryta misja ?

To jest demo, a w demie masz misję z rozdziału 5 trochę inaczej przedstawioną i się kończy w takim momencie jak się Henry'ego odwozi do El Greco



No rozumiem, ale 5 rozdział to jest zima, a na screenie jest lato.
Bo to demo..
Obrazek
W 3. rozdziale, kiedy przyjeżdżamy do Dereka i parkujemy gdziekolwiek swoje auto, to w cutscence po noszeniu skrzyń widzimy, że nasze auto stoi koło drzwi, które otworzył Steve. A teraz druga ciekawa rzecz. Odbierając pieniądze za fryzjera, podchodzimy do gościa, który wali młotkiem w beczki (koło schodów) - on nie chce zapłacić, Vito obija mu gębę. Zauważyłem, że jeśli będziemy szybko naciskać LPM, to obijemy go tak, że padnie na ziemię. Potem zobaczymy, jak stoi przed nami i daje nam kasę.
matijas97 napisał(a):
don_salieri napisał(a):
na tym zdjęciu, które zamieściłeś, to jest jakaś ukryta misja ?

To jest demo, a w demie masz misję z rozdziału 5 trochę inaczej przedstawioną i się kończy w takim momencie jak się Henry'ego odwozi do El Greco

No przecież napisałem, że naczej przedstawiona to jest...
Life without love is mighty empty,
But confession's good for the soul
I'd rather have love that I can cling to
Than have the world and all of it's gold
cron