#496
Re: Ciekawostki
Obywatel
77
Tom napisał(a):
Nie wiem, czy to już tutaj było poruszane.
Wczoraj po powrocie z długiej trasy naszła mnie chęć na losową misję z Mafii II. Wybrałem rozdział 14, gdyż jest to moja ulubiona misja. Ale przejdźmy do rzeczy. Po wyjściu z placu budowy razem z Joe, musimy pojechać do El Greco. Gra proponuje nam trasę obok parku Lincolna. Aby zobaczyć tą ciekawostkę, musimy zjechać z trasy tak, żeby przejechać obok Sokoła Maltańskiego. Gdy już tam dojedziecie, powinny wam się rzucić w oczy dwie ikony wrogów na radarze. Nie możemy sprawdzić kto to, bo są one zamknięte kwadratem kamienic, ale można przypuszczać, że to zwykłe psy, gdyż gdy się zbliżymy, to słychać szczekanie. Zostały umieszczone najprawdopodobnie po to, by uniemożliwić nam wejście do restauracji z rannym Joe. Dowodem na to jest to, że gdy podejdziemy do drzwi sokoła, wyświetli nam się komunikat, że nie możemy tam wejść, ponieważ ścigają nas gangsterzy.
Wczoraj po powrocie z długiej trasy naszła mnie chęć na losową misję z Mafii II. Wybrałem rozdział 14, gdyż jest to moja ulubiona misja. Ale przejdźmy do rzeczy. Po wyjściu z placu budowy razem z Joe, musimy pojechać do El Greco. Gra proponuje nam trasę obok parku Lincolna. Aby zobaczyć tą ciekawostkę, musimy zjechać z trasy tak, żeby przejechać obok Sokoła Maltańskiego. Gdy już tam dojedziecie, powinny wam się rzucić w oczy dwie ikony wrogów na radarze. Nie możemy sprawdzić kto to, bo są one zamknięte kwadratem kamienic, ale można przypuszczać, że to zwykłe psy, gdyż gdy się zbliżymy, to słychać szczekanie. Zostały umieszczone najprawdopodobnie po to, by uniemożliwić nam wejście do restauracji z rannym Joe. Dowodem na to jest to, że gdy podejdziemy do drzwi sokoła, wyświetli nam się komunikat, że nie możemy tam wejść, ponieważ ścigają nas gangsterzy.
Można się tam bez problemu dostać za pomocą Injectora, modem do MII umożliwiającym przenikanie przez obiekty.