dosia92 napisał(a):
[...]Co do wchodzenia do budynków to może by spytać się GOLOD-a55 o "użyczenie" City Bars Mod-a (oczywiście w budynkach pozmieniać tekstury na PRL-owskie) i ożywić je oczywiście.[...]
Osobiście zawsze byłem przeciwko używania innych modów w PM.
Ważna sprawa to samochody. Przed ustawianiem ich na parkingach, zmienianiu ich w misjach, w tekstach itp. trzeba mieć ich pełną listę. Z kilku powodów. Po pierwsze trzeba wiedzieć jaka ciężarówka będzie występowała w danej misji. Niektóre samochody posiadają nietypowe, unikalne dummies (czyli miejsca, gdzie np. w misji chwila relaksu miały ustawić się pudła na pace ciężarówki). Dlatego trzeba najpierw zrobić pełną listę samochodów, za co je podmienimy itp. Ja nie jestem w stanie wszystkiego wymodelować. Od 2008 roku wymodelowałem raptem poloneza, żuka, tarpana i syrenę 110. Głównym źródłem aut jest GTA i inne gry. Ale przed konwersją trzeba mieć zgody autorów. Nie każdy się zgadza, nie każdy odpisuje, nie z każdym się można skontaktować.
Przydałaby się osoba, która zna angielski i potrafi napisać E-mail do autora z prośbą o konwersję. Przeważnie zgadza się co dziesiąty autor, a 9/10 autorów nie odpisuje
Ja się oczywiście zajmę konwersją. Na razie trzeba wsiąść pod uwagę, że nie mamy ani jednego samochodu do moda. Wszystkie moje konwersje trzeba przekonwertować jeszcze raz, bo nie są w 100% przystosowane do PM.
Lata: moją koncepcją było zrobienie głównej fabuły jako lata od 50-tych, albo 60-tych do 89 roku, a jazdy ekstremalnej jako lata 90-te. Wolna jazda to lata 80-te. Ta koncepcja jest dość trudna, bo trzeba brać pod uwagę zmieniające się miasto. Ale tego nie musi być. Wyznacznikiem czasu mogą być wyłącznie samochody.
Muzyka... zna ktoś jakiś sposób na legalne użycie jej w modzie?