Jakby nie patrzeć to większy % graczy ma wąty tylko i wyłącznie o brak tego śmiesznego trybu wolnej jazdy. Tak trudno było go dać od samego początku? Mogę się założyć, że twórcy wiedzieli o popularności tego trybu. Z pewnością większość niezadowolonych zmniejszyłaby swój poziom frustracji :P.
Soldi napisał(a):
I tu właśnie widać,że chielibyście połącznie Mafii z Gta. Czyli fabuła wzięta z Mafii, a swobodai otwart świat z GTA, tylko po co?
Zgadza się. Tego dzisiaj gracze oczekują od tego typu produkcji. Mają z tego frajdę.
Soldi napisał(a):
Co było do roboty podczas Free Ride w pierwszej Mafii?? Nic - bezcelowe zabiajnie ludzi i jezdzenie taksówką to zabawa na góra 2h. Tak samo jak z Free Ride Extrem - jakies durne i głupie misje, w które nawet większośc graczy nie grało.
Może kiedyś nie było nic do roboty, ale z pewnością dzisiaj można by już coś ciekawego wysnuć. A to, że Ty nie potrafiłeś zdobyć przynajmniej jednego samochodu w Free Ride Extreme to już inna sprawa. Widocznie logiczne myślenie, które w tym trybie się przydaje Ciebie przerasta.
Soldi napisał(a):
Mafia 2 jest tym, czym miała być, czyli doskonałą kontynuacją jedynki. Prawdziwy interaktywny film gangsterski, który mozna porównać do "Chłopców z ferajny".
Interaktywny? Nie, Mafia to liniowa do bólu gra, którą po 10h grania można odłożyć na półkę i o niej zapomnieć.
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3600+, 3GB RAM, NVIDIA GeForce GT 240 512MB.