Z tego co już wiecie o Mafii 2 co was denerwuje?

No fakt, trzeba być czujnym, ale jednak.... apteczki miały to coś.

Tak samo nie podoba mi się, że policja już nie jest tak wnerwiająca jak kiedyś - to też miało swój urok.
http://gameplay.pl/barth89 | https://www.facebook.com/barth89pl <-------- ZAPRASZAM :)
Oskisko to źle czytałeś bo wystarczy się za czymś schować i ciągle masz życie na full, osobiście uważam to za zły pomysł, o czym zresztą już niejednokrotnie pisałem. Po 2 kulkach na pewni się nie ginie w Mafii II.
Obrazek
I tu się mylisz, wszyscy którzy testowali, pisali że policja w Mafii II jest strasznie agresywna, także tym się nie przejmuj :-P
Agresywna jak na tego typu gry, ale w porównaniu do Mafii 1 to np. nie czepiają się przejazdu na czerwonym świetle i (tu zdania są podzielone) nic nie robią, kiedy zobaczą stłuczkę.
http://gameplay.pl/barth89 | https://www.facebook.com/barth89pl <-------- ZAPRASZAM :)
To że nie zatrzymują jak przejedziesz na czerwonym świetle to słyszałem, ale to z tymi stłuczkami to nie wydaje mi się zeby było tak jak mówisz, ja słyszałem że jednak łapią, niedługo będziemy mieli okazję się przekonać :-D
Mnie denerwuje ilość misji jaką pokazali : 6 misji w gameplayach szczegółowo pokazanych od początku do końca ale także znamy inne misje nie pokazane na gameplayach : misja w rzeźni ,misja w planetarium.To daje nam łącznie 8 misji nam już znanych czyli jest to ponad połowa bo misji jest 14 (można się tego dowiedzieć z listy osiągnięć gdzie było 14 rozdziałów z czego 1 rozdział to 1 misja)Pamiętam jak twórcy tej gry gdzieś tak na początku 2009 nie chcieli zdradzać początku gry gdyż chcieli by było to dla nas zaskoczeniem a teraz już wiemy kim jest Vito I że wrócił z 2 wojny światowej by zacząć gangsterskie życie spowodowane brakiem pieniędzy.Nawet pokazali śmierc z jednego naszych towarzyszy
Mam nadzieję że z mafia3 bedzie inaczej
Co mnie denerwuje w nowej mafii? Cykl dnia i nocy, w tym sensie że go nie będzie. Jestem typem człowieka który lubi się pobawić grą, a przechodzenie jej na chama byle przejść mnie nie bawi. Już w pierwszej cześci mnie to denerwowało, dobrze że przynajmniej będziemy mieć własną hacjendę i garaż dla naszych gablot. Bo inaczej pewnie bym już zrezygnował z pre orderu. A skoro ni będzie dnia i nocy to jak mają zamiar wprowadzić pory roku? Też będziemy wybierać, np. Miasto- dzień i pora roku? Żenada...
Ustawiona skryptem pora dnia ma budować klimat, jak tego nie rozumiesz to polecam powrót do GTA.
Mafia to nie sandbox typu GTA właśnie.
'Masz pit bulla, który wygląda jak jamnik, gibasz się jak pi#%ny rezus, zachwycasz się panem Kunta-Kinte, marnujesz scieżkę towaru mojemu kumplowi, a na koniec puszczasz mi film o facecie w łódce

-No właśnie kim ty w ogóle k&^a jesteś, pajacu?'
Mafia 2 to interaktywny film gangsterski, a co za tym idzie to nie GTA. Dlatego pory roku i dnia są ustawione tak jak chcieli scenarzyści.
A poza tym (znów będę gadał o klimacie) twórcy mogli założyć, że ta misja powinna odbywać się w nocy, ta nad ranem, a ta w dzień... Więc to też ma swój urok :)
http://gameplay.pl/barth89 | https://www.facebook.com/barth89pl <-------- ZAPRASZAM :)
No to gra automatycznie przesuwała by nas do takiej pory jaką przewidzieli ci genialni scenarzyści, nie raz widziałem coś takiego. No i porę roku pewnie też będzie można wybrać i będzie stała...
Zresztą co mnie obchodzą misje? Jak przejdę grę to cykl dnia i nocy powinien obowiązywać, misje niczego nie usprawiedliwiają.
Piszesz tak jakbyś oczekiwał kolejnej części GTA. Niestety zmartwię cię, ale Mafia 2 to nie GTA ;-)
muore il bandito, la mafia vive
Mnich napisał(a):
Mafia 2 to nie GTA ;-)


Na całe
szczęście! ;-)

Poza tym tak jak już ci pisali koledzy wyżej Mafia II to interaktywny film, więc tam scenarzyści ustalaja porę dnia i roku, poza tym tak jak barth napisał scenarzyść planowaliby daną misję w nocy, a Ty grałbyś w nią w dzień... Jaki to sens by był?
Obrazek
Jezu ludzie co wy z tym GTA ;), czy tu panuje jakieś zbiorowe uczulenie na GTA. Mafia to mafia, a ja chce żeby była lepsza, dlatego cykl dnia i nocy powinien dać mafii ta lepszość. ;) I nie interesuje mnie jak było w pierwszej części, bo też mi się to nie podobało, autorzy nie do końca wykorzystują potencjał, pory roku? Po co nam one, tylko do misji? Dlaczego zrezygnowano z tak ważnego wykroczenia jak przejazd na czerwonym świetle i dlaczego do cholery nie można strzelać z samochodu, z każdą nową informacją na temat gry mam wrażenie że tytuł cofa się w rozwoju, zamiast brnąć do przodu. Autorzy serwują nam, a przynajmniej mi zawód, rezygnując z niektórych fajnych rzeczy.

I żeby było jasne, nie oczekuje kolejnej części GTA, bo nie było by realizmu, ani wciągającej historii. Ale oczekuję gry dla dorosłych i realistycznej, a wybacz, ale brak cyklu dnia i nocy czy niemożność strzelania z samochodu oraz brak czerwonych świateł(w sensie przepisu rodem z jedynki) zbliża ten tytuł do tej przereklamowanej kupy jaką jest GTA.

Poza tym tak jak już ci pisali koledzy wyżej Mafia II to interaktywny film, więc tam scenarzyści ustalaja porę dnia i roku, poza tym tak jak barth napisał scenarzyść planowaliby daną misję w nocy, a Ty grałbyś w nią w dzień... Jaki to sens by był?


Przecież napisałem... zacytuję.

"Jak przejdę grę to cykl dnia i nocy powinien obowiązywać, misje niczego nie usprawiedliwiają."
Ludzie jeszcze nic nie jest wiadomo co jak bedzie jeżeli nie zagracie w gre nie będziecie na 100% pewni co w grze jest a czego nie ma!!!
cron