Wymagania sprzętowe Mafii 2

zainstalowałem nowe sterowniki, poustawiałem w opcjach nvidia wydajność nad jakością
i tam co się jeszcze dało a pasowało i gra demo zacieła mi się gdy wybuchł samochód a tak dawało radę grać.

z 15-25 fps mam średno 30 fps średnio więc mało wiele coś i będzie cieło - wybuchy na ulicy itd ale nie sprawdzałem....ucieczka przed policią dała zerowe zacinki - nie używając patcha time ukończyłem demo z czasem 20 sekund przed blokadą :D
acha na tej grze ostro sprzęt się grzał, karta o ile dobrze patrzyłem miała prawie 80 stopni w stresie teraz.

Jak ktoś się zna to proszę polecić mi czy lepiej wymienić moją płytę czy kartę graficzną , ewentualnie pamięć ram ale ona chyba się nadaje.Nie znam się ale może jak mam za słabą płytę to karta mogła by więcej wycisnąć a płytę taniej kupię jakoś nowszą.
Jaką płytę? Główną? przecież to nie ma wpływu na działanie. Jak coś to kartę graficzną.
'Masz pit bulla, który wygląda jak jamnik, gibasz się jak pi#%ny rezus, zachwycasz się panem Kunta-Kinte, marnujesz scieżkę towaru mojemu kumplowi, a na koniec puszczasz mi film o facecie w łódce

-No właśnie kim ty w ogóle k&^a jesteś, pajacu?'
Właśnie, moja wiedza na temat płyt jest zbyt mała ;p

ja często biorę coś na prosty rozum i nie zawsze to wychodzi,
przykładowo płyta jak i inne elementy ma swoje osiągi , szyny i prędkość przesyłania danych,
wszystko to razem może ograniczać pozostałe komponenty....jeśli chodzi o podkręcanie to wiadomo że tu płyta ma ogromne znaczenie ale co do tego czy płyta może osłabiać inne komponenty tego już nie wiem ;]

zapomniałem dodać do wcześniejszego posta - test robiłem na max ustawieniach wraz z włączonym psychix (wyłączenie go nie robi u mnie chyba żadnej różnicy w wydajności bo sprawdzałem na obu)
Kurde robię test wydajności i pokazuje "Działanie gry nie jest optymalne, zmień ustawienia systemowe i uruchom grę ponownie" co jest ? Średnia fps 24.4 o co chodzi ? Co mam zmienić aby wynik był lepszy? Pomóżcie proszę ;-
Obrazek