Wasze Telefony

Aktualnie Samsung Avila. Mam go od połowy wakacji, służy on głównie do tego, do czego ma służyć telefon- sms, dzwonienie, budzik,kalendarz i w takim układzie bateria trzyma bardzo długo (na pewno ponad tydzień).
Sergio Morello napisał(a):
SE K550i, niezniszczalny telefon, mam go ponad 2 lata, zero problemów, najlepszy telefon jaki kiedykolwiek miałem.

To się ciesz ;-) . Miałem go przez rok i się gniazdo (tam gdzie się wkłada słuchawki) zepsuło. Kolega miał ten sam model, wylał mu się wyświetlacz. Albo ty masz szczęście, albo my mieliśmy pecha, jednak pan w serwisie powiedział mi, że ten model jest wadliwy- nie znam się na tym- nie wnikam
Pozwolę sobie odświeżyć :P
Ja aktualnie posiadam LG GM360 Bali
Obrazek
Jest on bardzo fajny,ma czuły ekran.Jest on oparty na javie.Ma dużo funkcji,chociażby pulpit Livesquare.Gra bardzo ładnie.Jedynym minusem jest brak Wi-Fi.
Obrazek
ja od pełnego roku nokie n-95 8 GB... i jestem zadowolony choć zaczęła mi się coś sypać...pierwsze taśma a teraz od kilku dni bateria trzymie kilka godzin... eh...

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
Ja jeszcze do niedawna miałem ten fonik:
Obrazek
Sony Ericsson K510i

Ale od niedawna (od 10 grudnia) używam tego:
Obrazek
Samsung Avila
Obrazek
L.A. - the city of crimes
Ja mam
Obrazek
Samsung Wave
Trochę długo na niego oszczędzałem i po zastanowieniu się chyba nie było warto :-/
Obrazek
Mój poczciwy Siemens C75. Nie potrzebuję żadnych bajerów, wystarczy dzwonienie i SMS. Mam go od 2005 roku.
Obrazek
Obrazek
A ja mam Sony Ericssona W350i ;-) . Fajny telefon, podoba mi się ;-) .

Obrazek
Obrazek They never fight alone...
Ja mam Sony Ericsson W995
http://www.martomgsm.info/sklep/images/w995black.jpg
Sony Ericsson c902
Obrazek
Telefon służy mi tylko do wysyłania sms'ów czasem dzwonienia. Czasem też na lekcji się przydaje, jak trzeba szybko zrobić zdjęcie notatek bo jest kartkówka niezapowiedziana.
Obrazek