Getai nie wiem co bierzesz, ale nieźle kopie. Apteczki i paski nie dodawały grze trudności, a były irytujące?! Za to schowanie się za jakąś zasłoną i całkowite uzdrowienie to niby jest ekscytujące, tak? Na Gry-Online był ostatnio w przeglądzie tygodnia koleś, który testował 4 rozdziały jakie zostały udostępnione do wersji prasowej Mafii II, grał na hardzie i uwaga (niespodzianka!) - ani razu nie zginął! Mówił, że wystarczy się chować za osłonami, potem tylko czekać aż przeciwnicy wychylą się ze swoich osłon i w nich ładować, nie zginął nigdy przy wymianie ognia.
"A to co dostaniemy w tej mafii też może przysporzyć kłopotów niejednemu hardcorowcowi, bo tu się niczym nie podleczysz gdy wrogowie będą się do ciebie pchali przez wszystkie osłony, często możesz nie zdążyć się wyleczyć." - a to zdanie jest mistrzowskie i myślę, że komentarz zbędny, chociaż z jednym się zgodzę, tutaj się niczym nie podleczymy, tutaj wszystko samo się wyleczy
Uważam, iż Mafia II "zrobiła" błąd że nie wyłamała się spośród innych tytułów i nie została przy pasku zdrowia. Ten element nigdy w grze nie będzie realistyczny, bo gdyby miał być to po jednym strzale byśmy ginęli, ale to jest gra, a nie rzeczywistość, więc jakieś kompromisy muszą być.
"A to co dostaniemy w tej mafii też może przysporzyć kłopotów niejednemu hardcorowcowi, bo tu się niczym nie podleczysz gdy wrogowie będą się do ciebie pchali przez wszystkie osłony, często możesz nie zdążyć się wyleczyć." - a to zdanie jest mistrzowskie i myślę, że komentarz zbędny, chociaż z jednym się zgodzę, tutaj się niczym nie podleczymy, tutaj wszystko samo się wyleczy
Uważam, iż Mafia II "zrobiła" błąd że nie wyłamała się spośród innych tytułów i nie została przy pasku zdrowia. Ten element nigdy w grze nie będzie realistyczny, bo gdyby miał być to po jednym strzale byśmy ginęli, ale to jest gra, a nie rzeczywistość, więc jakieś kompromisy muszą być.