E3 2016

Gameplay E3 : https://m.youtube.com/watch?v=b3DaHzBcdQk
„Rozumiecie, ważne jest, aby umieć zachować równowagę. Równowaga – to dobre słowo. Bo facet, który chce zbyt dużo od życia ryzykuje, że straci absolutnie wszystko. Natomiast facet który zbyt mało chce, może w ogóle nic nie dostać.”

Thomas Angelo
Dobra, zarówno trailer jak i gameplay mega, mega, mega, ale... Gameplay został bardzo ciekawie zmontowany tam, gdzie najpewniej czekają nas żmudne misje, które mogą okazać się przynudne, jeśli będą powtarzalne. Na razie nic na to nie wskazuje. Widzieliśmy dwie tego typu misje, w tym budowanym hotelu no i teraz w "Domu Potrzeby Pilnej i Naglącej". Jednak dla mnie, błędem ogromnym jest to co oni nam pokazali. Nie polecam nikomu tego oglądać kto nie lubi spojlerów. Strasznie się zawiodłem, bo sam chciałem unikać aż tak rażących spojlerów. Myślę, że to może być misja z końcówki gry. Poza tym pokazali zakończenie tej misji, nie wiem po co, bo mogli urwać. No i w trailerze też, wyskakuje łysy pan, znany z poprzedniego gameplaya. Ktoś tutaj albo nie ma nic do pokazania oryginalnego, albo ktoś chce za wszelką cenę być fajny i jeszcze fajniejszy zarazem.
"Ileż to razy w myślach osiągałem wszystko. Udało mi się tylko nie być komunistą."

Adam Miałczyński, Adaś.
Tego tu chyba nikt jeszcze nie wstawił:
https://www.youtube.com/watch?v=b3DaHzBcdQk

Ogólnie to z jeszcze większą niecierpliwością czekam na 7 października. Zapowiada się świetnie. Jazda samochodem wydaje się być normalniejsza, bardzo duża dowolność, grafika bardzo dobra (choć mogła by być lepsza, co widać np w scenie rozmowy z porucznikami), poznaliśmy lepiej trójkę naszych pomocników (mamy już 100% pewność jak wygląda Vito i Donovan) przez co doszłam do wniosku, że chyba nie tak łatwo mi będzie rozdzielać tereny między nich. Muzyka jest obłędna, miasto raczej mocno klimatyczne. Krócej mówiąc, po tym wystąpieniu są same plusy. No, prawie. Bo zaspoilerowali nam dość sporo, nie? Nie doszukałam się też potwierdzonych wymagań tej gry.

Aha. Czy pan w minucie 1:34 - 1:35 to nie przypadkiem... Joe? :D
https://www.youtube.com/watch?v=9LqijGld_Gk
TO chyba Vito ;)
Tak, to na 100% Vito, a link do gameplaya wrzucił już kolega Lincoln do wątku.
"Ileż to razy w myślach osiągałem wszystko. Udało mi się tylko nie być komunistą."

Adam Miałczyński, Adaś.
Jakiś taki nie podobny do tego którego widzimy w demie , gdyby nie ta blizna to można był było zaryzykować stwierdzeni że to właśnie Joe
Cholera, macie rację, to Vito. Tylko że bardziej podobny do tego z kinowego trailera, tego pierwszego co Lincoln jedzie rzucić gościa aligatorom. Szczerze mówiąc to nawet lepiej, bo mi właśnie taki jego wygląd przypadł do gustu. Ale zastanawiam się jak to się stanie, że wygląd Vito tak się zmieni, przecież on inaczej wygląda w grze, patrząc po filmiku z demem. A może to będzie scena po latach? Choć nie bardzo, bo akcja ma się dziać na przestrzeni dziewięciu miesięcy. Hm, intrygujące.

link do gameplaya wrzucił już kolega Lincoln do wątku.

O, nie zauważyłam, sorki.


Jak myślicie, dostaniemy jeszcze jakiś materiał o Mafii III na tym E3?
Ja mysle że jeszcze coś dostaniemy
„Rozumiecie, ważne jest, aby umieć zachować równowagę. Równowaga – to dobre słowo. Bo facet, który chce zbyt dużo od życia ryzykuje, że straci absolutnie wszystko. Natomiast facet który zbyt mało chce, może w ogóle nic nie dostać.”

Thomas Angelo
Ja się cieszę ze twórcy trochę odmłodzili Vito w tym pierwszym zwiastunie wyglądał trochę jak staruszek , rozumiem że to kto przeżyje z naszych poruczników zależy tylko od nas? Trochę mnie martwi takie rozwiązanie wolałbym aby mimo wszytko główna ość fabularna była liniowa niezależna od nas.
I tak pokazano nam dużo... za dużo. Ja jestem nasycony do premiery. Wolałbym, aby ten czas ok. 100 dni przeznaczyli na poprawę błędów, jakie jeszcze widać, nijeżeli przesuwać premierę, lub wypuszczać niedokończony produkt.
TGM, ty jesteś nasycony a ja zniesmaczony przesytem. A co do błędów, to gdzieś mówili, że gra już jest praktycznie skończona i trwają właśnie prace wykończeniowe.
"Ileż to razy w myślach osiągałem wszystko. Udało mi się tylko nie być komunistą."

Adam Miałczyński, Adaś.
Zniesmaczony, czyli za dużo? Dla mnie też mogli na niszczeniu statku skończyć, no ale narzekać nie będę :)
Fakt, fakt, mogli pokazać mniej. Choć czemu kończyć na statku? Oni pokazali demo, w które wielu już grało na poprzednim evencie growym, na PAX bodajże. Ja na ich miejscu bym tylko kilka scen wycięła, takich najbardziej zdradzających fabułę (np pan spadający z wieżowca). Ale akurat posiadówa z porucznikami niedopuszczalną informacją przed casem nie jest, bo, po pierwsze, trzeba było jakoś objaśnić/pokazać o co z tym rozdzielaniem terenu będzie chodziło (jak), a po drugie, ta konkretna scena to tylko jeden z wariantów. Będziemy grać inaczej, to też inaczej ta scena będzie wyglądała. Choć z drugiej strony tych wariantów aż tak dużo nie ma... Bo jak nie Burke się wkurzy i odejdzie, to Cassandra, albo nasz włoski kolega. Tylko ciekawe, co w momencie, gdy olanych jest dwóch poruczników? Może wtedy będzie trzeba zabić obu? Interesuje mnie też, jak nas wynagrodzą te postaci (postać), z którymi będziemy najbardziej sie trzymać. Jakieś dodatkowe misje, takie, których nie dostaniemy, jeśli kogo innego bardziej obdarzymy terenem? Bardzo jestem ciekawa jakie są odpowiedzi na te i inne pytania, ale szczerze - lepiej samemu się dowiedzieć. Grając. I jakoś nie mam obaw o tą grę. Tylko niech pójdzie na moim kompie, a twórcy niech poprawią to, co jest do poprawy, bo jest. A to, ze oni są już w fazie kończącej produkcję to mało ważne, bo wprowadzić poprawki graficzne czy techniczne (fizyka, wybuchy, dobra optymalizacja) to nie problem, jak już wszystko mają. Nie muszą tworzyć od nowa. A nawet jeśli, to przecież jeszcze mają czas. Gry jeszcze na sprzedaż nie wypuszczają przecież.
A, muszę jeszcze raz pochwalić muzykę. Obawiałam się, że będzie ona bardziej w stylu at 70-tych, ale na szczęście nie, są 60-te. Choć pewnie takie z późniejszych lat też będą. W każdym razie jak dotąd podoba mi się każdy utwór, który usłyszałam. I, niestety, także ten z trailera. Niestety, bo to utwór z 2012 roku... ;)
https://www.youtube.com/watch?v=AeR7zo2zfKM
Więc najpewniej w grze się nie pojawi. Ale przynajmniej poznałam nowy zespół. Którego jestem od teraz fanką. Bo jak na Amerykanów to bardzo "europejsko" grają.

A co do kolejnych informacji o Mafii III na E3. Zapytałam was, co myślicie, bo byłam ciekawa waszych odpowiedzi. Ja osobiście wolałabym nie dostać więcej. Jeśli już, to niech coś nowego dadzą w sierpniu, o ile zawitają z Mafią na Gamescom. A póki co chciałabym tylko jedną informację, o której już nieraz wspomniałam - wymagania. Bo to co znamy, to raczej domysły. Prawdopodobna możliwość. Ale jeśli człowiek ma zamówić grę, to nie w ciemno. Bo co to komu da, że kupi, a nie zagra?

Ja się cieszę ze twórcy trochę odmłodzili Vito w tym pierwszym zwiastunie wyglądał trochę jak staruszek

Czy ja wiem? Przynajmniej zaznaczyli na nim upływ czasu. A tak, to wygląda, jakby po niemal 20 latach postarzał się zaledwie o pięć. No ale czuję, że się przyzwyczaję. Poza tym, ta starsza wersja, o której już tu pisaliśmy...

rozumiem że to kto przeżyje z naszych poruczników zależy tylko od nas?

Mam nadzieję, że tak. Gdyby to była liniowa gra, to trzeba byłoby się pogodzić z tym, że twórcy zabijają nagle jakąś postać. Ale skoro mamy na grę wpływ, na postacie też, to bardzo bym była niepocieszona, jakby mi zabili porucznika, z którym mój Lincoln najbardziej się zżyje. Bo wtedy oznaczałoby to, że nasze wybory i to całe przydzielanie terenów nie ma żadnego znaczenia. Zabicie porucznika, który dostał od nas najmniej, wkurzył się i zdradził jest sensownym rozwiązaniem, tylko mam nadzieję, że ten, kto dostanie średnią ilość terenu też nie wywinie numeru z fochem. Ciekawe, co gra zrobi, jakimi konsekwencjami mnie uraczy, jak przy pierwszym podejściu dam 6 dystryktów Vito i po dwa Cassandrze i Burkowi? xD Bo po równo (po 3 dystrykty) nie ma sensu im dawać, bo wtedy żadnych profitów z tego.
Wydaje mi się że najbardziej opłacalną opcją jest rozdawanie terytoriów mnie więcej po równo ponieważ każdy porucznik specjalizuje się trochę w innej dziedzinie wiec przykładowo jeśli np Casandra potrafi nam dostarczyć nowe rodzaje broni a z kolei Burke części do samochodu to chyba nie ma większego sensu iść w tylko w jedną dziedzinę blokując sobie przy tym całkowicie pozostałe, Wiele osób uważa że Lincoln strasznie przypomina swoim zachowaniem i motywacją Punishera i muszę się z tym zgodzić , co jeszcze bardziej sprawia że zaczynam lubić tą postać.
Co do SoundTracku to zakochałem się w ostatniej piosence z gameplaya. Coś czytałem, ze muzyka ma być bardziej "elektroniczna" i powiem, że ta mi pasuje do mafii 3 :)
https://www.youtube.com/watch?v=pSQC7uTykfk
cron