w GTA IV bylo podobnie , ogolnie motyw mi sie podobal ale denerwujace bylo to ciagle dzwonienie tej komorki :) ale rzecz byla fajna . co do zastosowanie motywu dziewczyn w grze to jestem za z tym ze pod pewnymi warunkami . przedewszystkim taki ze masz na poczatku gry np do wyboru 3 dziewczyny , i masz jeden wybór wybierzesz np dziewczyne A to jest ona automatycznie wlepiana w fabule , czyli ze np w grze przeznaczone 3-4 misje na panne ktore by mialy sens fabularny (chodzi mi o cos w stylu misji z Laską toma w Mafi 1 ) czyli dialog jakies wglebienie w historie panny itd jakis napad albo cos , ewentualnie ze w ktorej tam misji ginie czy cos :) i np kazda z tych 3 dziewczyn mialaby inna historie gry :D ze np dziewczyna A ginie w 8 misji dziewczyne B zabijaja na samym poczatku a np dziewczyna C zostaje do konca gry :D Ogolnie zeby to mialo sens fabularny tak jak motyw z dziewczyna Toma w M1 bo jesli to ma byc na zasadzie zabierania wchodzenia na baru i odwozenia i np rozjechanie przechodnia i spadaja jakies punkty to niech sobie to odpuszcza bo to lipa straszna :D
-Mam żone.. Nie zabijajcie mnie ,zrobię wszystko!
-Trzeba było myslec o żonie wczesniej