Czego oczekujecie od Mafii 3 ?

Mała rzecz ale cieszy, kiedy w grze możesz wczytać epizod z misji i nie musisz od początku przechodzić całego rozdziału, by dotrzeć do ulubionego momentu. I przydałoby się, żeby w Mafii 3 nie dublowali znowu misji z Mafii LH.

np.
Mafia 2 - okradanie jubilera i potem ucieczka po dachach
Mafia - okradanie banku
Mafia 2 - wysadzenie hotelu
Mafia - wysadzenie hotelu i ucieczka po dachach

2kczech powinno mieć więcej nowych pomysłów najlepiej "unikalnych"

Jeszcze jedną rzeczą powinno być realniejsze życie na ulicy. Wypadki, korki, remonty drogowe, rozmowy przechodniów, itp.
A przed wszystkim "odpoczynki" pomiędzy misjami (takie jak w Ojcu Chrzestnym) lub po prostu tryb FREERIDE

W Mafii 3 mogłoby być coś takiego, co działo się z Paul'im zanim poznał Tom'a lub coś podobnego.
Obrazek
Po obejrzeniu po raz setny Donnie'ego Brasco stwierdziłem, że zajebiście byłoby gdyby twórcy przenieśli grę do lat 70/80. Ciekawe, świeże rozwiązanie, Nowy Jork zimą, Five Families, może nawet wcielenie się w agenta FBI infiltrującego mafię?
Oczekuję by niebyła tak pocięta jak mafia 2 !!!!!!
Ciekawej fabuły i dobrego klimatu.. Chciałbym by były bronie białe.. By był to nieduawanny sandbox ale nadal toczący się w rozdziałąch.. I dokończenie histori vita ale w inny sposób niż rimejkiem
Ktoś mądry kiedyś powiedział: Człowiek który chce od życia za dużo ryzykuję wszystko jednak człowiek który chce za mało może wogóle nic nie dostać.... Po tym skonał...
Toomy A.
jak dla mnie nowa mafia powinna być nieliniowa , żeby wszystkie misje i poczynania np w free ride ( jeżeli będzie) oddziaływały później na nasz szacunek z rodzinami mafijnymi , z policją , różnymi gangami przez co będziemy mogli robić z kimś interesy lub nie , także mozliwosc dołączenia do jakiegos gangu lub rodziny mafijnej. Długość fabuły powinna być przynajmniej trzykrotnie dłuższa od mafii 2 oraz dużo zadań pobocznych różnego typu , czas gry mógłby być między 50-70 lata , bardziej zaawansowany tuning samochodów , bardziej żywy świat np bójki i strzelaniny między NPC , nieuważni lub agresywni kierowcy , wypadki drogowe , większa ilość broni i wogóle żeby gra się szybko nie nudziła. Więcej nie chce mi się pisać bo i tak nie mam żadnego wpływu na twórców
Od Mafii 3 oczekuję połączenia tego, co najlepsze w Mafia II z tym, co najlepsze w Mafii I.
Czyli świetna grafika ze świetną i broń Boże uciętą fabułą. Lata akcji - '50 - '60. Miło byłby widzieć coś takiego jak np. jazda ekstremalna, gdzie odblokowuje się samochody specjalne. No i nie zapomnijmy o "fri rajdzie". W Mafii II to był aż zaskakujący brak.
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...
Ostatnio myślałem o wykorzystwaniu przez mafię (jako organizację przestępczą) wyścigu zbrojeń pomiędzy USA, a ZSRR. Nie wiem jak to wyglądało w rzeczywistości, bo historia w mojej szkole ze względu na mój profil klasowy jest olewana, ale chciałbym mieć w Mafii 3 wątki historyczne właśnie okresu po II WŚ wymieszane z działaniami jakiejś rodziny, rodziń mafijnych. Jeżeli gracz znałby historię łatwiej by mu się grało ;) Jeżeli nie, to zawsze by się czegoś nowego dowiedział, bo wiedza "serwowana" w taki sposób jest o wiele lepiej przyswajna niż surowy druk na kartce papieru :D
Obrazek
@RG13, mafia wykorzysta wszystko. A dobre byłoby wykorzystanie osławionego "romansu Mafii z CIA" w latach 60. XX w., kiedy to nowojorska mafia wykorzystując swoje wpływy w całym kraju załatwiała brudną robotę na Kubie w zamian za ochronę. Wątek ten wykorzystała już EA przy tworzeniu Godfathera II. Można by jednak podejść do tego tematu nieco inaczej... Zobaczymy co wymyślą goście z 2K Czech (o ile cokolwiek wymyślą bez D. Vavry).
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
przydałoby się w Mafii 3 trochę tzw. minigier czyli np. gra w bilard, obstawianie jakiś wyścigów lub coś podobnego oraz broń biała taka jak kij do basebal'a, nóż, czy chociażby łom.
Obrazek
Minigry to zawsze były zapchajdziury niszczące klimat gry (choćby upierdliwe telefony od Romana w GTA IV - let's go bowlin'). Jedynym przykładem dobrego ich wykorzystania był kościany poker w Wieśku. W Mafii nie było pierdół tego typu, a jednak grało się świetnie. Jestem zdania, że twórcy pójdą za ciosem i pozostawią nam linearną rozgrywkę opartą na rozdziałach bez zbędnych atrakcji w postaci gier. Ten system w TCoLH sprawdzał się dobrze, w MII już mniej. Uważam, że 2K powinno skupić się na rozbudowanej, wielowątkowej fabule i spowalnianiu akcji (dodatkowo punktowane questy, nierzadko ukryte).
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
Cóż. Ja oczekuję aby w mafii III pojawiła się możliwość wyborów. Na przykład-Zaczynasz jako zwykły kieszonkowiec bez grosza przy duszy. Możesz okradać ludzi, sklepy ale także pracować dla jednej z 3 mafii (było by to zrobione jakoś bardziej prawdziwie np. w zleceniach nie zabijał byś 100 osób tylko jakieś małe grupki jak w prawdziwym życiu). W każdym z nich była by inna fabuła, misje itp. Trochę jak system respektu w GTA 2. Jak pracujesz dla tych inni cię nie lubię. Mogły by się pojawić jakieś misje poboczne dla mniejszych gangów. Do tego pieniądze i respekt zarabiało by się dość wolno. Do tego możliwość awansu np.Zaczynasz jako chłopak typu Marty a kończysz jako don) I najlepiej możliwość kupowanie posiadłości :-F
Tylko że wtedy gra odcięłaby się od tradycji poprzednich części. Zarówno w 1 jak i w 2 podstawą gry była wręcz hollywoodzka fabuła (choć w 2 trochę zepsuta). Gdyby w trójce postawiono na wybory gra zrobiłaby się według mnie zbyt przewidywalna (np. podpalasz fabrykę przeciwnika - dostajesz awans, zabijasz starego dona - zostajesz nowym).
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
No dobra. Ale i tak w mafii 3 powinna pojawić się dłuższa fabuła i jakieś możliwe wybory.
Po Mafii III oczekiwał bym tego aby na początku gry był kreator postaci. Gracz powinien mieć możliwość dostosowania wyglądu postaci oraz cech charakteru. No i fabuła powinna się zmieniać w zależności od tego jaką decyzję podejmie gracz.
Nie jestem wymagający, po prostu niech dadzą to, czego nie dali w "dwójce" - transport miejski.

PZDR
Może powinni się przenieść w troche późniejsze lata :) coś na wzór filmu "chłopcy z ferajny", wtedy też był niezły klimacik.