Ciekawostki w grze...

Tak też jest, gdy w misji Omerta wyrzucimy policjantów z radiowozów , ale przed ich przyjechaniem. Tommy wtedy uda , że ich wyrzuca , a gdy wsiądzie do samochodu i odjedzie policjanci będą wisieć w powietrzu.
Druga ciekawostka też z tymi radiowozami. Jeśli wysadzimy jeden z nich (też przed przyjechaniem )
to wrak zacznie cofać się ,"wjedzie" na pole za lotniskiem i cały czas będzie po nim "jeździł".
Salieri Cię dorwie
Nie wiem czy było...W misji "Wszystkiego Najlepszego" całą robotę za nas może wykonać kapitan,unikniemy w ten sposób czyszczenia kibla oraz późniejszej strzelaniny...
"Przyjaźń to gówno"
Hmm... Ciekawe, mógłbyś może napisać, jak to zrobić? ;-)
Raczej znana metoda...Wystarczy uderzyć kapitana,wtedy on będzie chciał zabić Tommy'ego pięściami...Podczas przemówienia podchodzimy do radnego,gdy będziemy blisko to kapitan zacznie bić radnego zamiast nas,trzeba zablokować mu drogę,wtedy kapitan będzie go bił aż radny wyzionie ducha,ochoniarze nie zareagują,możemy stracić trochę HP ale ja zazwyczaj przechodzę tę misję właśnie za pomocą tej metody.
"Przyjaźń to gówno"
@UP: nawet ciekawa metoda

Nie wiem czy ktoś to już napisał ale w menu głównym zegarek na biurku pokazuje identyczną godzinę co zegar w komputerze.
Zegar w banku w Śródmieściu również pokazuje tą godzinę co komputer.Jeszcze dwie raczej znane ciekawostki:
-Po przejściu farmy i przyjeździe do Hoboken cała broń zostaje nam zabrana, jednak jeśli na farmie weźmiemy stalowy pręt to on zostanie w naszym ekwipunku przez całą misję
-podczas ścigania Sergio gdy Lassiter którym ucieka zaklinuje się tak,że nie może się wydostać i jechać dalej (np.w słup będący blisko jakiegoś budynku) to można Sergia wyciągnąć z auta, będzie on posiadał Colta 1911 jednak niestety nie będziemy w stanie go zabić, on na nas zresztą też nie będzie reagować...można też spostrzec wtedy że kierowcą jest jakiś cywil a nie gangster z prawdziwego zdarzenia (przynajmniej tak było u mnie)
"Przyjaźń to gówno"
Zaplatsen napisał(a):
...można też spostrzec wtedy że kierowcą jest jakiś cywil a nie gangster z prawdziwego zdarzenia (przynajmniej tak było u mnie)


Heh, u mnie tak samo jest ;-) . Na filmiku ochroniarz Morello, a jak ścigałem ich, to za kierownicą jechał jakiś koleś co wygląda jak robotnik :-D
Obrazek They never fight alone...
Sergio można zabić, tylko , że jest trochę mocniejszy niż pozostali ludzie. Zauważyłem , że goniąc go to jego miejsce jest zaznaczone na mapie jako miejsce przebywania jego kierowcy. Kiedyś wywaliłem kierowcę i pojechałem i gra się skończyła.

Co do zegarów, tylko zegar na lotnisku stoi i wskazuje godzinę 3 po południu.
Salieri Cię dorwie
Wiedziałem tylko o tym na biurku ale może jest ich jeszcze więcej na mieście albo w pomieszczeniach. Czasem może to być przydatne jak nie wiesz która godzina w realu. Ten stoper jak się ludzi wozi taksówką czy gdzieś to w SW cały czas jest od 12.00 ale w misji 'uciekinier' pokazuje godzinę w LH i godzina się na nim zmienia (wskazówka godzinowa).
Jeśli chodzi o wygląd kierowcy Sergio - w demku na przejeździe kolejowym to łysy gangster w garniturze, w czasie pościgu to jakiś robotnik, a gdy wjeżdża do portu jest to gangster (z włosami) w kapeluszu.
Z kolei jeśli wywalimy Sergia z limuzyny, to możemy spojrzeć, iż naszym celem nie jest ściganie Sergia, a jego auta (jeśli odjedziemy limuzyną, razem z nami na mapie będzie się poruszał X, natomiast Sergio pozostanie tam, gdzie jest.
W wszystkiego najlepszego nie trzeba myć kibla ani oddawać klucza. Najpierw pożyczamy klucz, potem zabieramy broń i wyrzucamy ją na zewnątrz (tylko tak by nikt niezauważył) i idziemy sobie gdziekolwiek. Gdy Ratownik podchodzi nas walnie i zabiera klucz ( Gdybym miał broń to by mi wypadła i ratownik zrobiłby afere). Potem wracamy po broń i czekamy na Radnego. Wiem sposób dziwny ale napisałem że jest taka możliwość.
Obrazek
Gdy pojedziemy za kolesiem któremu mamy zakosić Celeste Marque 500 zobaczymy 2 ciekawostki:

1.Jeździ jak pijany tzn rozbija się o wszystko i o wszystkich.
2.Mieszka w tym samym domu co Tommy w jeździe ekstremalnej.
@up to już wszyscy znają

W misji Robota na boku, gdy idziecie ze stacji do banku na rekonesans, po prawej mijacie sklep z narzędziami. Kiedy wejdziecie do banku, nie idźcie za Pauliem, tylko na zewnątrz. Sklep zniknął :-P
Obrazek
Pewnie to też znane:
Wyglądając przez lunetkę Mosin Nagant z okna niedaleko klatki schodowej powadzącej na wieżę więzienną zauważymy że ochrona pana Sewera ma wyciągnięte 27 M&P Magnum a wszystkie osoby które tam stoją są "przeźroczyste" tzn. kule z broni palnej (w tym Mosin) przenikają przez ich ciała.
Taka drobna ciekawostka. Możliwe, że większość zna ją.
Na samym początku misji "Śmierć sztuki", gdy Tommy odkrywa już martwe ciało Pauliego jak wszyscy wiemy 2 policjantów i chyba 2 detektywów przychodzi do jego mieszkania. Musimy się chwilę gdzieś ukryć ( np. na wyższym piętrze ), a następnie zejść znów i możemy podziwiać pracę detektywa, który "maca" ciało Pauliego i spisuje raport. Oczywiście nie można wejść bezpośrednio do mieszkania, bo "goryl" będzie nam stał na drodze.
Rozumiecie, ważne jest, aby umieć zachować równowagę. Równowaga – to dobre słowo. Bo facet, który chce zbyt dużo od życia ryzykuje, że straci absolutnie wszystko. Natomiast facet który zbyt mało chce, może w ogóle nic nie dostać.
cron