Wymyśl swoją misję w Mafii II.

Jak w temacie. Znamy już jedną z pierwszych misji nie zaszkodzi więc puścić wodzę fantazji i wymyślić swoją własną. Możemy w sumie dowolnie bawić się bohaterami i fabułą bo i tak wszystkie tematy w tym dziale umrą wraz z premierą gry. Taka zabawa sprawdziła się już kiedyś, dlatego myślę, że warto, ot dla samej przyjemności coś naskrobać.
http://www.recenzje-gier.net.pl<--- zabrałem się za gry. Wchodźcie i oceniajcie!
Wydaje mi się,że na bank będzie taka misja żeby zabić Joe'go.Nie wiem ale łapię odrazu takie skojarzenie z Samem w Mafii I.Nie wiem dokładnie jak by to wyglądało,ale pewnie jakiś pościg ,jego osiłkowie,końcowy efektowny filmik i git.Byle,by nie zabijali na koniec Vita tak jak Tommy'ego,bo jakoś tak mi sie smutno robi odrazu jakaś taka niechęć we mnie powstaje ;)
"Zabije cię twój najlepszy przyjaciel"
BladePL napisał(a):
Wydaje mi się,że na bank będzie taka misja żeby zabić Joe'go.Nie wiem ale łapię odrazu takie skojarzenie z Samem w Mafii I.Nie wiem dokładnie jak by to wyglądało,ale pewnie jakiś pościg ,jego osiłkowie,końcowy efektowny filmik i git.Byle,by nie zabijali na koniec Vita tak jak Tommy'ego,bo jakoś tak mi sie smutno robi odrazu jakaś taka niechęć we mnie powstaje ;)


Też mam wrażenie, że Joe zginie. Nie wiem jak, ale nuta dramatyzmu zapewne będzie. Bardziej mi, to przypominać będzie przyjacielstwo pomiędzy Tommym a Pauliem.

A, co do misji, to mam nadzieję, że będzie jakaś misja w porcie. :mrgreen:
Coś w stylu zwiń skrzynki na wzór misji z jedynki. To było super.
Obrazek
Mam nadzieję, że nie będą za dużo czerpać z jedyneczki, bo już nie byłoby w tym nic świeżego ;-) Co do misji to już gdzieś o tym pisałem...chciałbym żebyśmy mieli do wykonania zadanie w innym mieście...wiecie wsiadamy do samolotu i lecimy do innego miasta, żeby odnaleźć jakiegoś jegomościa, który naraził się naszej rodzinie :-) załatwiamy sprawę i wracam do Empire Bay :mrgreen:
Ciekaw czy będzie misja z zabiciem Angelo ? W sumie mi się to nie widzi,bo żadnych wrogów byśmy nie mieli do pokonania tylko go ubić i do bazy wracać ? Bezsens.Ja chciałbym np dużo misji z takim kamuflarzem,że się przebieramy np za barmana ,policjanta i robimy jakieś akcje dziwaczne ;) To by było ciekawe ;)
"Zabije cię twój najlepszy przyjaciel"
Może zginie, ale to by było zbyt oczywiste. Pewnie zdradzi... albo jeżeli ma być możliwość wyboru pracy dla kogoś będzie naszym celem. Siedząc sobie i czytając wymyśliłem sobie o to taką misję. Starałem się utrzymywać w stylu poradnika.

Szkolne zajęcia.
-Pewna osoba nie daje Donowi spokoju.- tajemnicza postać wyjaśnia, że Fran Petroges niewdzięcznie skorzystał z usług w klubie dla mężczyzn, a później pobił panienkę. Mężczyzna to dyrektor w prywatnym liceum, więc nie można go ot tak sprzątnąć nie zwracając uwagi. Wiele bogatych synalków chodzi do tej placówki, dlatego skandal w wypadku śmierci będzie murowany.
Nie pozostaje nic innego niż pakować się do auto i jechać pod budynek szkoły. Akurat kończą się lekcje i pełno nastolatków wychodzi z budynku. Gdzieniegdzie widać rodziców odbierających swoje pociechy. Wchodzimy do środka, gdzie widać kilku z nauczycieli. Jeden z nich, najstarszy rozmawia z młodą kobietą. Kiedy rozmowa się kończy podchodzimy do kobiety. Opowie nam ona o tym, że jej syn wpadł w jakieś kłopoty z narkotykami, a łapówki nikt nie chce przyjąć. Mamy wykraść trawkę z biurka dyrektora. Haczyk jest taki, że klucz do biura ma tylko dyrektor i sekretarka. Podchodzimy do starszej pani przy biurku i nawiązujemy rozmowę. Mamy teraz możliwość wyboru: albo pokażemy jej dyskretnie broń, albo udamy, że jesteśmy z prokuratury. W pierwszym wypadku kobieta zemdleje i będzie można wziąć klucz z biurka, w drugim ona sama da nam klucz mamrocząc o "mrocznych" sprawach dyrektora. Tak czy siak dostajemy się do biura, zabieramy narkotyki i oddajemy kobiecie. Ta informuje nas, że pan Petroges to jej były mąż i jest chory na serce. Wyznaje nam również, że miło by było, żeby jej były małżonek zniknął. Przy okazji mówi nam o położeniu dyrektora, facet siedzi w domu.
Wsiadamy do auta i udajemy się do mieszkania Franka. Ładny, mały budynek na obrzeżach miasta. Podchodzimy do drzwi i wykopujemy je z zawiasów. Musimy teraz grozić bezbronnemu mężczyźnie bronią gdzie widać pasek zastraszenia. Gdy przekroczymy czerwoną linię serducho Franka nie wytrzyma i umrze.
Wychodzimy z domu i mijamy policjanta. Ten zaczepia nas i mówi co tam robiliśmy? Wręczamy mu łapówkę i odpowiadamy, że nie wiemy o czym mówi. Gdy gliniarz odchodzi, pozostaje nam tylko wrócić do tajemniczego pana w płaszczu.
Nagroda: 1000$
Misja wykonana!
http://www.recenzje-gier.net.pl<--- zabrałem się za gry. Wchodźcie i oceniajcie!
Fajna misja.Ale z drugiej strony jakby tyle ludzi wychodziło ze szkoły po lekcjach to lekkie zwiechy by były...Z tym zastraszeniem to skojarzył mi się od razu Godfather ,lepiej ,żeby nic nie było z Godfathera.Ja chciałbym podczas misji poszczególnych mieć 2 wyjścia z sytuacji.
"Zabije cię twój najlepszy przyjaciel"
Szczerze mówiąc to właśnie przeszedłem Godfathera II więc w mojej głowie mógł zostać taki schemat. Starałem się jakoś spójnie to przedstawić, ale nie pomyślałem o możliwości dwóch zakończeń. Następnym razem coś takiego zastosuje.
http://www.recenzje-gier.net.pl<--- zabrałem się za gry. Wchodźcie i oceniajcie!
Hmm... wymyśliłem sobie taką misję. Mianowicie jedziemy po Joe' go i gadamy z nim o szczegółach zabicia pewnego senatora. Potem jedziemy do urzędu i czekamy na senatora. Gdy ten wsiądzie do auta musimy za nim jechać. Niestety, gdy dotrze do celu (mianowicie budowa) zastaje tam grupkę mafiosów i ich Sotto Capo. Wracamy się i chowamy za ścianą. Joe każe nam zajść z innej strony senatora w razie nie udanego strzału Joe' a z karabinu snajperskiego. Gdy Joe oddaje strzał w stronę senatora niestety jeden z mafiosów dostaję w głowę zamiast senatora i rozpoczyna się chaos. Mafiosi zauważają Joe' go na dachu i rozpoczynają ostry ostrzał w stronę mordercy. Vito próbuje ochronić Joe' go strzelając w mafiosów ale oni przedostali się do budynku w którym jest przyjaciel Vito. Musimy iść do budynku zanim mafiosi zabiją Joe' go i uratować go przed śmiercią. Gdy mafiosi zostają zabici musimy uciekać z budowy ponieważ senator, który przeżył zadzwonił na policję. Trzeba zgubić policję i wrócić do domu Joe' go. Senatorowi udaje się przeżyć po raz drugi. Gdy przyjaciele dotrą do domu obmyślają następny plan. Vito wracając do domu przypomina sobie jak to bomba w biurowcu wybuchła wcześniej...

Nagroda: 1000$
"Najlepszym wypowiedzianym słowem jest milczenie..."
Moim zdaniem powinna być w misja w której "zaciukamy" Salierego. Może to wyglądać tak, że robimy napad na prisona (coś podobnego było w driver parallel lines), w którym Salieri odsiaduje wyrok.
Obrazek
bananmaciek napisał(a):
Moim zdaniem powinna być w misja w której "zaciukamy" Salierego. Może to wyglądać tak, że robimy napad na prisona (coś podobnego było w driver parallel lines), w którym Salieri odsiaduje wyrok.


Akcja Mafii II dzieje się w okresie, kiedy Salieri leży już w grobie :-P
Han27 napisał(a):
Musimy teraz grozić bezbronnemu mężczyźnie bronią gdzie widać pasek zastraszenia. Gdy przekroczymy czerwoną linię serducho Franka nie wytrzyma i umrze...


To brzmi jak misja z GTA SA...
Yogii26 napisał(a):
Hmm... wymyśliłem sobie taką misję. Mianowicie jedziemy po Joe' go i gadamy z nim o szczegółach zabicia pewnego senatora.


Mafia I : Election Campaign :-)
muore il bandito, la mafia vive
Krystian teoretycznie może jeszcze zyć.
Obrazek
bananmaciek napisał(a):
Krystian teoretycznie może jeszcze zyć.


Z Wikipedii:
Don Salieri
B.1876 D.1938? (Age 62?)

Introduced in: Molotov Party
Possibly dies after : Mission The Death of Art

The Don is the boss of the Salieri family that Tommy works for. He is a guy who's lived through a lot and doesn't get excited too easily. He is typical of a Mafioso, who has not built up his position just for money and does not always kill to get what he wants. He is friendly, but when he gets tough he can become dangerous. Sometimes business is more important than friendship to him. At the end of the game he is sentenced to life in prison. Salieri is presumed dead during his imprisonment in 1938.
Na Wikipedii mogą być same pierdoły. Ale skończmy ten temat, bo do niczego nie prowadzi.
Obrazek
cron