New Buildings Textures Mod

Bo prędzej robiłem tylko do 2x większej rozdzielczości, czyli np. cała ściana budynku jest tylko w rozdzielczości 256x512, ale od tej wersji poszedłem na całość, i jak gdzieś tekstura ma być na dużej powierzchni to i jej rozdzielczości nie oszczędzam :P
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Tylko nie przesadzaj, bo za duże tekstury przedłużą mocno czas ładowania gry, jej wydajność i rozmiar pliku z modem.
Obrazek
Na standard dzisiejszych komputerów, nawet nie koniecznie takich nowych, to mógłbym spokojnie robić w ponad 2tys. px, ale bede sie staral nie wychodzic poza 1tys., np. 512x1024, bo za duze to tez nie za dobrze :-P
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Pamiętaj też, że silnik gry nie wydoi za dużych tekstur.
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
Dlatego nie chcę robić większych niż 1tys. pikseli, może i niedosłownie, ale właśnie o tym napisałem w poprzednim poście :-P
DonMateo07PL napisał(a):
bo za duze to tez nie za dobrze
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Powiem szczerze, że teraz widać znacznie wysoką różnicę poprawy grafiki w grze. Polecam Wam to przetestować.

Jest tylko nadal jeden błąd rzucający się w oczy - drogi nadal nie są dobrze zrobione. Zobacz drogę np. koło restauracji Pepe.
Hah, ale jaja. Dopiero teraz to zauważyłem, ciekawie w tym miejscu zostało to przez twórców rozwiązane, teraz to wychodzi. Dobra, w następnej wersji dam taki sam bruk na obu tych teksturach i na ulicy będzie go trzeba poszerzyć tak jak oryginalnie, bo aktualnie jest tylko między szynami, przez co takie anomalie wychodzą :-P
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Szkoda, że nie da się tego zrobić, aby wyglądały te ulice jak teraz tylko bez tych błędów bo ładnie się to komponuje z tym brukiem w szynach.

W następnej wersji będzie poprawa garażu Ralpha?
Tak, garaż Ralpha, kilka randomowych budynków, oraz może ewentualnie kościół.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Tak, garaż Ralpha, kilka randomowych budynków, oraz może ewentualnie kościół.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Tak, garaż Ralpha, kilka randomowych budynków, oraz może ewentualnie kościół.

EDIT: Forum coś się zacięło, i post się dodawał przed ok. 2 minuty, mniej/więcej w połowie odświeżyłem stronę, co nie podziałało, potem nie mam pojęcia dlaczego ale pojawiły się trzy posty. Prosiłbym o odliczenie z licznika postów i usunięcie. Zostawienie tylko pierwszego.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
W wolnych chwilach od kilku miesięcy robiłem kolejną wersję, powoli, powoli, ale już jest.
Jak ktoś chętny to zapraszam do pobierania. Dodałem między innymi nowe tekstury warsztatu Ralpha oraz kilka częstszych kamienic. Wprowadziłem też kilka drobnych poprawek.

LINK
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Cześć, fajnie że kontynuujesz pracę. Błędy z brukiem w niektórych częściach ulic nie wyeliminowane i chyba nie da się ich wyeliminować prawda?
Jakoś na pewno się da ;)
Tylko całkowicie o tym zapomniałem, a jak zobaczyłem tutaj na forum, że miałem to poprawić, to już mi się nie chciało tego robić, bo już miałem praktycznie wszystko gotowe, i tylko czekałem, żeby wrzucić. Następnym razem.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Don odwalił kawał naprawdę dobrej roboty! :-) Bardzo mi się podobają te teksturki. Najważniejszą ich cechą jest to, że zostały zrobione w oparciu o oryginał i nie zawierają takich udziwnień jak banery Coca-Coli na budynkach, jak to ma miejsce w innych dostępnych od dawna modach. Takie elementy drastycznie psują klimat, tutaj zaś wszystko wygląda jak dawniej, choć jest ostrzejsze :-D

Choć teksturki budynków, płotów i innych elementów zostały wykonane rewelacyjnie, to muszę się nieco przyczepić dróg:



Kolory dróg powinny wg mnie być bardziej ujednolicone, gdyż jak widać szczególnie na pierwszym screenie, nie prezentuje się na chwilę obecną zbyt ładnie :-/

Dla porównania zamieszczam również screeny tych samych miejsc z oryginału:



Fajnie, gdyby w następnej wersji nieco to poprawiono.