New Buildings Textures Mod

Nie wiem dokładnie, pewnie kolejne zwykłe budynki, oraz na 100% poprawiony garaż Ralph'a.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Może dobrym pomysłem byłoby też wrzucenie Twojego moda na serwer strony, aby była pewność, że to nie wygaśnie nigdy bo szkoda, aby to przepadło kiedykolwiek. Bo mod jest naprawdę świetny.

Mam nadzieje, że szybko nie zakończysz prac nad nim i ukończysz bardzo dużo grafik z gry.
Czy będzie mod wrzucony na stronę, to już nie ode mnie zależy, tylko od Maf'a :-P (w razie czego, wyrażam zgodę, ważne, aby nikt bez mojej zgody nie wrzucał na inne fora, hostingi itp.)
A nawet jak wygaśnie to spokojnie, mam go cały czas na komputerze, więc w każdej chwili wystarczy pisać, a mogę wrzucić gdziekolwiek, jeśli będzie taka potrzeba.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Przydałoby się poprawić drogi, które pojawiają się z białej kostki w niektórych miejscach i straszenie źle to wygląda. Chodzi o te drogi z szynami:
Kod:
http://vpx.pl/i/2013/10/15/asd.jpg
Nie do końca rozumiem, jeśli chodzi o kolory, to bodajże wina ustawień, bo czasami po ustawieniu lepszych tekstur coś takiego się robi, zależy to chyba od karty graficznej, i trzeba wtedy wyłączyć True Color w ustawieniach, i powinno być dobrze, jeśli chodzi o takie chamskie przejście między normalną ulicą a tą, to wina silnika gry, po prostu to zwykłe tekstury, kiedyś się nie bawiono w jakieś łączenia w grach, w normalnej mafii też to by było, tylko mniej widoczne z powodu na niższą rozdzielczość tekstur. Jeśli jednak chodzi o ten taki pasek między torami na środku, to też wina mafii, mi się też takie czasami robią błędy, ale jak się z bliska patrzy to powinno być ok. Chyba, że chodzi o coś innego, to pisz, bo tyle co napisałem ze screena zrozumiałem.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Jest to spowodowane grafiką: 2salk1
Po usunięciu jej z folderu maps jest ona zastąpiona oryginalną grafiką z gry i jest ona koloru takiego jak asfalt bez szyn. A jeśli jest ta grafika to w niektórych miejscach jest to biała kostka bardzo rażąca. Zmieniłeś kolor i wielkość tej kostki na biały i źle to wygląda bardzo. Sprawdź to w grze np. w Central Island koło Municipal Building tam jest droga z szynami i tam występuje ten błąd tej grafiki.
Ok, w następnej wersji zmienię podkład pod szynami na 00koste1, będzie pasować? Wiem też o ulicy, że pasy na niej w Central Island na tej głównej ulicy nie wyglądają dobrze, to też poprawię. Czekam na opinie pozostałych tekstur.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Tak powinno być ok z tą kostką ciemną. Co do ulicy w Central Island tej głównej to nie widzę żadnych błędów. Chyba, że nie wiem w którym miejscu.
O ten błąd mi chodzi.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
A rzeczywiście jest ten błąd. Też przydałoby się go poprawić. A jak włączyłeś taki mały podgląd mapy?
Będzie poprawiony, po prostu pasy są trochę 'zbyt grube'. A mapka to fotomontaż, od jakiegoś czasu takie stosuje na screenach na których chce pokazać gdzie się znajduję.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Nie wiem czy dasz rade usunąć ten błąd z pasami, ponieważ sprawdziłem na czystej wersji gry i tam też jest błąd z tymi pasami. Także to wina gry, a nie chyba szerokiego pasu. Ostatnie do czego można się przyczepić w drogach to te, które prowadzą np. na tor wyścigowy bądź koło lotniska. Tam też jest "rażący asfalt". Przypomnę, że w oryginalnej grze jest on normalny, więc w Twoim modzie jest jakiś jasny obrazek tego asfaltu pojawiającego się tam.
Wiem, te tekstury, które są takie 'inne' były robione rok temu, teraz będę je poprawiał, właśnie tą ulicę też miałem w planach, ale dobrze, że mówisz o tego typu błędach, przynajmniej wiem co jest źle, do poprawy :mrgreen:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Ostatnia rzecz jaka będzie do poprawy z dróg to wyprostować szynę na dole bo jest to widoczne w grze. Jest to obraz pod nazwą 8sl_4m02a!. I temat dróg będzie ukończony perfekcyjnie.
graczmafia tester xD
Może byście podjęli współpracę?
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)