Witam. Zrobiłem patcha naprawiającego niektóre błędy:
● utworzenie nawigacji dla ruchu samochodowego oraz dodanie punktu i obiektu definicji samochodów w North Town
● utworzenie nawigacji dla przechodniów i dodanie punktu i obiektu definicji przechodniów w North Town
● skrypt włączający reakcję policji, kiedy w jej pobliżu przekroczymy dopuszczalną prędkość samochodem lub wyciągniemy broń
● utworzenie nawigacji dla przeciwników w North Town, dzięki czemu np. jak wrogowie lub policja zacznie nas ścigać, to nie będą stać nieruchomo jak słupy
● usunięcie zbędnego interfejsu z cutscen, wprowadzenie stałej panoramicznej proporcji ekranu podczas ich trwania
● dodano możliwość zbijania hydrantów, skrzynek pocztowych, beczek, paczek, śmietników
● dodanie brakującej kolizji w słupie ogłoszeniowym przy domu Ricardo w North Town
● dodanie czterech brakujących kolizji w chodniku w North Town, dzięki czemu Bohater i przechodzący piesi nie spadają w przepaść
● dodanie ruchu warg do rozmowy w aucie Szefa z Giacomo po strzelaninie w Misji 1
● usunięcie błędu strzelania bez przyczyny Szefa do postaci
DM_police1,
DM_ratusz12,
informer,
DM_policeman w Misji 1
● minimalne podgłośnienie dialogów Enza i Ala, na które były narzekania, że są za cicho
● utworzenie nawigacji dla przeciwników w Misji 4
● dodanie jednej brakującej kolizji w ścianie i jednej w podłodze w Misji 4
● usunięcie zbędnej mapy w Misji 4
● dodanie możliwości wyjeżdżania z North Town na wieś i na odwrót w Swobodnej Jeździe
● dodanie gangsterów chodzących po chodnikach w North Town w Swobodnej Jeździe – za zabicie każdego dostaje się 500$
● dodanie misji taxówkarskich w Swobodnej Jeździe – niestety z powodu zbyt bliskiej odległości od punktów docelowych bardzo rzadko się włączają – zazwyczaj 0 lub 1 raz; należałoby zedytować skrypt odpowiedzialny za misje taxówkarskie, aby losował je bez względu na odległość, ale niestety nie wiem, gdzie on się znajduje. Widok z kamer pousuwałem, gdyż nie wiedzieć wyświetlane były tylko chmury.
● dodanie brakującego ruchu warg do rozmowy Giacoma z ekspedientką kina w Swobodnej Jeździe
● zamienienie sekcji
Obsada na
Twórcy moda w napisach
Twórcy gry wywoływanych przez menu główne gry
● zamienienie animacji ruchu warg na dłuższe w rozmowie Giacomo z Szefem w cutscenie po strzelaninie w Misji 1, w rozmowie z Ricardo w Misji 2 oraz Pabla w Misji 2
● usunięcie błędu braku kompasu i celu misji przy wczytywaniu zapisu gry
● usunięcie błędu zbugowanych oczu Giacoma w cutscenie końcowej Misji 1 i początkowej Misji 2
● wydłużenie animacji ruchu warg podczas niektórych dialogów
● dodanie dźwięku pukania do drzwi w cutscenie w Misji 2 i Misji 5
● dodanie w ostatniej cutscenie Misji 4 pistoletu Bohaterowi wraz z animacją lekko uniesionej dłoni, dodanie momentu zastrzelenia Sant’Angelo, na którego brak zwracał uwagę Jakubek
● zamienienie zwykłych tekstur zamkniętych drzwi na fizycznie zamknięte drzwi
● zlikwidowanie czasami występującego błędu podwójnej muzyki po rozpoczęciu akcji w Misji 2
● zlikwidowanie błędu niewłaściwej animacji Bohatera (skakanie lub leżenie) występującym przy cutscencach po użyciu opcji wczytania w Misji 2
● zlikwidowanie błędu braku znikania broni po jej wzięciu w Misji 2 i Misji 4
● w wersji międzynarodowej dodanie kilku brakujących tłumaczeń (zostanie aresztowanym, użycie apteczki, ekwipunek – puste, parametry samochodów, napisy końcowe wywoływane z menu głównego), wstawienie oryginalnego angielskiego tłumaczenia menu i interfejsu
Mafia The Lost Family Mod v1.1Mafia The Lost Family Mod (international version) v1.1