Mafia New Textures Mod by PekTos

Pokombinuję z tym i zobaczę czy coś zmieni.
Obrazek
Skopiuj po prostu fragment tekstury drzwi i paska w miejscu loga i daj napis. Po kilku próbach powinno się udać.
Ewentualnie w Zanoza Modeler w Material Editor teksturę loga ustawić na alphę, po czym na teksturze dać przezroczystość.
Mogę w tym pomóc.
Obrazek
Jak tam idzie robienie taksówki i wersji gangsterskiej? :->

Czy nie można takiego czegoś napisać w PW? Ostrzeżenie słowne - niv
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Przepraszam że przez tydzień mnie nie było i nic nie pisałem, ale miałem problemy z dostawcą internetu, ale już wszystko zostało wyjaśnione. Wersja gangsterska już zrobiona, chyba o taki efekt Ci chodziło:



@Lizak, jeżeli mógłbyś pomóc to byłbym wdzięczny ;-)
Obrazek
Dokładnie tak ;-)
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Bardzo ladne samochody!
Jestem fanem tego bialego Lassitera, wyglada naprawde pieknie, oraz pasuje do misji "szczesciarz", bo Morello sie takim przemieszcza ;]
Tak wiem, szczególnie zwróciłem uwagę do wątku fabularnego gry, dlatego Bolt'a Thrower'a nie przemalowałem na inny kolor, ponieważ w zakończeniu jest czerwony, oraz w Mafii 2 też jest czerwony, i pomyślałem, że nie wypada go przemalowywać.
Obrazek
Taki napis z taką czcionką w rozdzielczości 64x64 w grze wygląda słabo. Ja zrobiłem taką 512x512 (w spoilerze):

Możesz sobie sprawdzić, że działa ;)
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...
Nie potrzeba robić tak dużych tekstur na tak małe elementy. Najważniejsze, żeby nie było widać pikseli, bo różnicę tego co wysłałeś a między tym w 64x64 będzie można dostrzec pewnie jedynie przy przybliżeniu karabinem snajperskim :P
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Nie powiedziałbym. Sam sprawdź, potem pisz. Albo to ma być niskiej jakości, albo to ma być wysokiej jakości.

Może wystarczyłoby zrobić 256x256 albo nawet do 128x128, ale tak to chociaż jest pewność.
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...
Powiedz mi, czy gołym okiem widzisz tu piksele?


Ja już większe dostrzegam na ścianach budynków w tle, nie mogą być tak duże, tak małe elementy, muszą być w miarę zgodne z innymi teksturami, np. z samochodem, którego tekstura jest w rozdzielczości 256x256, a zobacz na jak dużej powierzchni.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Tak, ja widzę. Tekstura jest cholernie niedokładna, widać ślady po AA.

Problemowicz ma rację, robiłem kiedyś mody graficzne do GTA - tekstury trzeba powiększać często 4, albo i 8-krotnie żeby nie stracić na efekcie. Silnik takie powiększenia wytrzymuje, więc czemu z tego nie korzystać?
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
DonMateo07PL napisał(a):
Powiedz mi, czy gołym okiem widzisz tu piksele?


Widać bardzo :mrgreen: Ja mam taką nieco bardziej "żółtą" teksturę taksówki Falconera, pozostałość z pewnych przygotowań do "Żółtej Taksówki" ;D Potem pokażę, bo zanim znajdę...
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...
Te, które widać są spowodowane tylko przeźroczystością tła, gdyby było normalne byłoby normalnie, gołym okien niedostrzegalne, tym bardziej, że Mafia posiada shader, który rozmywa piksele, ale niech Wam będzie. Dobra, przyznaję się, nie miałem racji, bo na przezroczystym tle widać piksele.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek


.jpg, dlatego tak kiepska jakość :D
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...