Człowiek Pies

W sumie ciekawe jaki błąd w kodzie swobodnej jazdy "tworzy" człego-psa, bo modelu takiego modelu w grze nie ma.
Obrazek
@UP

Mała ilość VRAM na karcie grafiki/pamięci systemowej.
Gdy miałem 512 ramu i radka 9950 z 128 mb VRAM to ludzio-psów nie spotykałem, a na integrze SIS z 1GB ramu pieso-człek pojawia się raz na parenaście uruchomień.
Prawdopodobnie dlatego, że z Pamięci nie usuwa załadowanego modelu psa np. po przejściu misji "Rutynowa Robota", a potem wejściu do swobodnej jazdy.
Zrestartowanie poziomu powinno naprawić "problem".
Mody:
http://www.mediafire.com/download/z8j5o8iie8d3y75/Mafia_TCOLH_MA_MOD_V7.rar
https://www.mediafire.com/file/rze82jl1xz0rbo1/MAFIARGSV3.zip/file
Nakłada model głowy psa (broni) na głowę przechodnia.
Obrazek
Lizak napisał(a):
Nakłada model głowy psa (broni) na głowę przechodnia.


Czyli według Ciebie każdy mieszkaniec ma w mózgownicy losowo wybieraną broń i czasem jest to głowa psa?

Moim zdaniem jest to błąd renderowania gry.
Regulamin to Omerta, a ban to obrzyn.
Rozwieje wasze wszystkie wątpliwości.
To nie jest żaden błąd ani nie jest to żadne doczepianie broni :P

Jest to umieszczone w kodzie gry :P
Jest jakiś znikomy % szansy na to że przy renderowaniu nowego peda część .head skaluje się do zera, i do .head jest doczepiany model głowy psa.
Na tym koniec :P

BorgNine napisał(a):
@UP

Mała ilość VRAM na karcie grafiki/pamięci systemowej.
Gdy miałem 512 ramu i radka 9950 z 128 mb VRAM to ludzio-psów nie spotykałem, a na integrze SIS z 1GB ramu pieso-człek pojawia się raz na parenaście uruchomień.
Prawdopodobnie dlatego, że z Pamięci nie usuwa załadowanego modelu psa np. po przejściu misji "Rutynowa Robota", a potem wejściu do swobodnej jazdy.
Zrestartowanie poziomu powinno naprawić "problem".


Apropo tego to takie bajki można opowiadać dzieciom w podstawówce na informatyce :)

P.S taki ped może się zespawnować na każdej mapie która obsługuje jakikolwiek ruch.
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra