CDA rozmawiało z samym Danielem Vavrą czyli scenarzystą pierwszej jak i drugiej części mafii.
- Vito w żaden sposób nie jest spokrewniony z Tommym Angelo
- W grze będą drobne nawiązania do części pierwszej
- Vito miał do wyboru więzienie, albo wojsko
- Misja pierwsza ma być zaskoczeniem dla graczy, będzie rozgrywała się zaraz po przywitaniu Vita przez Joe'go na dworcu
- Gra dzieli sie na 3 części: włączenie się w szeregi mafii - wybór strony konfliktu - różne zakończenia
- W grze pojawi się ponad 50 modeli pojazdów
- Samochody można kraść na dwa sposoby: wytrychem oraz siłą czyli wybić szybę
- Policja będzie bardziej pobłażliwa przy przekroczeniu prędkości o parę km/h
- Scenariusz do Mafii liczył 500 stron, scenariusz do Mafii II liczy 700 stron na dodatek jest, to tylko wątek główny, bez misji pobocznych
- Będzie sporo przekleństw w dialogach bohaterów
- Fabuła będzie liniowa (tak jak w jedynce)
- Jeśli nic się nie zmieni misji będzie 18 w kilku przedziałach czasowych (od ostatnich miesięcy wojny do 1951 i dalej)
!PRZYKŁADOWA MISJA!
"Henry Tomassino, to gangster który na początku gry jest dla bohaterów wzorem, zajmuje pozycję do jakiej aspirują. Zleca im załatwienie pewnego faceta - przedsiębiorcy, który zaczyna pędzić i sprzedawać bimber na własną rękę, co oczywiście psuje interesy mafii. Ponieważ wie ile ryzykuje, nie rusza się bez obstawy i jeździ opancerzonym samochodem. Żeby go zabić, Vito musi zdobyć, karabin maszynowy, niemieckie MG42 i zastawić pułapkę na ofiarę, oczywiście zamach kończy się strzelaniną i wielką ucieczką." - Daniel Vavra
- W grze będzie można wziąć parę zadań na boku
- Można będzie kupić hamburgery czy ubrania
- Przygotowanie jednej postaci (samo wymodelowanie bez animacji) zajmuje od 3 do 4 tygodni
- System animacji symuluje 30 mięśni twarzy
- Animacje postaci są nagrywane w systemie motion capture ( system ten wykorzystują gry z serii FIFA)
- Miasto będzie zajmowało kwadrat o bokach ~2,5 mili
- Niektóre dzielnice - Chinatown, Little Italy, Sand Island, Millville, Harbour...
- Prace nad mapą i jej zarysem są już zakończone
- Bohater może przeskakiwać przez płoty oraz wbiegać na schody przeciwpożarowe
- Specjalny system odpowiada za losowe, ale realistyczne zapalanie świateł wieczorem w oknach
- Trailer Mafii zrobiło australijskie studio Plastic Wax
- W którejś misji może nam przyjść walczyć w obserwatorium astronomicznym, w którym jest ogromna kopuła z modelem kosmosu
- Autorzy zapewniają, że animacje zwykłych ludzi na ulicy są różnorodne, jest np. animacja w której osoba wchodzi do sklepu przymierza ubranie płaci i wychodzi - wszystko, to bohater może oglądać zaglądając przez witrynę!
- Nie tylko my będziemy w mieście łamać prawo, policjanci będą gonić kieszonkowców, kierowcy powodować kolizje
- PC, to główna platforma nad którą pracują autorzy gry
- Grafika na PC jest lepsza niż ta na NextGeny, jest wyraźniejsza i bardziej szczegółowa
- W wersji na konsole będzie mozna wykorzystać automatyczne namierzenie przeciwnika i strzelić
- W bijatyce będzie mozna użyć np. butelki, gdy uderzmy nią kogoś w głowę, a ta się rozbije użyjemy jej w inny sposób, czyli uderzamy nią przed siebie
- Jedna z misji będzie dziać się w odlewni
- Gdy np. otworzymy maskę samochodu ujrzymy pracujący silnik!
"skany";)
http://i27.tinypic.com/91j81l.jpg
http://i27.tinypic.com/2cyrk5.jpg
http://i32.tinypic.com/2iu6p5.jpg
- Vito w żaden sposób nie jest spokrewniony z Tommym Angelo
- W grze będą drobne nawiązania do części pierwszej
- Vito miał do wyboru więzienie, albo wojsko
- Misja pierwsza ma być zaskoczeniem dla graczy, będzie rozgrywała się zaraz po przywitaniu Vita przez Joe'go na dworcu
- Gra dzieli sie na 3 części: włączenie się w szeregi mafii - wybór strony konfliktu - różne zakończenia
- W grze pojawi się ponad 50 modeli pojazdów
- Samochody można kraść na dwa sposoby: wytrychem oraz siłą czyli wybić szybę
- Policja będzie bardziej pobłażliwa przy przekroczeniu prędkości o parę km/h
- Scenariusz do Mafii liczył 500 stron, scenariusz do Mafii II liczy 700 stron na dodatek jest, to tylko wątek główny, bez misji pobocznych
- Będzie sporo przekleństw w dialogach bohaterów
- Fabuła będzie liniowa (tak jak w jedynce)
- Jeśli nic się nie zmieni misji będzie 18 w kilku przedziałach czasowych (od ostatnich miesięcy wojny do 1951 i dalej)
!PRZYKŁADOWA MISJA!
"Henry Tomassino, to gangster który na początku gry jest dla bohaterów wzorem, zajmuje pozycję do jakiej aspirują. Zleca im załatwienie pewnego faceta - przedsiębiorcy, który zaczyna pędzić i sprzedawać bimber na własną rękę, co oczywiście psuje interesy mafii. Ponieważ wie ile ryzykuje, nie rusza się bez obstawy i jeździ opancerzonym samochodem. Żeby go zabić, Vito musi zdobyć, karabin maszynowy, niemieckie MG42 i zastawić pułapkę na ofiarę, oczywiście zamach kończy się strzelaniną i wielką ucieczką." - Daniel Vavra
- W grze będzie można wziąć parę zadań na boku
- Można będzie kupić hamburgery czy ubrania
- Przygotowanie jednej postaci (samo wymodelowanie bez animacji) zajmuje od 3 do 4 tygodni
- System animacji symuluje 30 mięśni twarzy
- Animacje postaci są nagrywane w systemie motion capture ( system ten wykorzystują gry z serii FIFA)
- Miasto będzie zajmowało kwadrat o bokach ~2,5 mili
- Niektóre dzielnice - Chinatown, Little Italy, Sand Island, Millville, Harbour...
- Prace nad mapą i jej zarysem są już zakończone
- Bohater może przeskakiwać przez płoty oraz wbiegać na schody przeciwpożarowe
- Specjalny system odpowiada za losowe, ale realistyczne zapalanie świateł wieczorem w oknach
- Trailer Mafii zrobiło australijskie studio Plastic Wax
- W którejś misji może nam przyjść walczyć w obserwatorium astronomicznym, w którym jest ogromna kopuła z modelem kosmosu
- Autorzy zapewniają, że animacje zwykłych ludzi na ulicy są różnorodne, jest np. animacja w której osoba wchodzi do sklepu przymierza ubranie płaci i wychodzi - wszystko, to bohater może oglądać zaglądając przez witrynę!
- Nie tylko my będziemy w mieście łamać prawo, policjanci będą gonić kieszonkowców, kierowcy powodować kolizje
- PC, to główna platforma nad którą pracują autorzy gry
- Grafika na PC jest lepsza niż ta na NextGeny, jest wyraźniejsza i bardziej szczegółowa
- W wersji na konsole będzie mozna wykorzystać automatyczne namierzenie przeciwnika i strzelić
- W bijatyce będzie mozna użyć np. butelki, gdy uderzmy nią kogoś w głowę, a ta się rozbije użyjemy jej w inny sposób, czyli uderzamy nią przed siebie
- Jedna z misji będzie dziać się w odlewni
- Gdy np. otworzymy maskę samochodu ujrzymy pracujący silnik!
"skany";)
http://i27.tinypic.com/91j81l.jpg
http://i27.tinypic.com/2cyrk5.jpg
http://i32.tinypic.com/2iu6p5.jpg