Do folderu pc musisz zainstalować lua-injector (polecam v6, v7 trochę się wiesza). W folderze pc powstanie folder userscript (jeśli nie sam go utwórz). W folderze userscript będziesz miał pliki: f1, f2, ... aż do f12 (znowu, jeśli nie sam je utwórz -> robisz plik f1.txt i zmieniasz rozszerzenie na .lua). Do dowolnego pliku wklejasz (pliki .lua otwierasz notatnikiem):
ply=game.game:GetActivePlayer()
if i==nil then i=0 end i=i+1
if i==4 then i=1 end
if i==1 then ply:SetControlStyle(enums.ControlStyle.LOCKED)CommandBuffer:Insert(l_6_0,{
function(l_1_0)return ply:AnimPlay("sc_man_smoke_in", false)end,
function(l_2_0)return ply:AnimPlay("sc_man_smoke_stat_c", false)end,
function(l_3_0)return ply:SetControlStyle(enums.ControlStyle.FREE)end})end
if i==2 then ply:SetControlStyle(enums.ControlStyle.LOCKED)CommandBuffer:Insert(l_6_0,{
function(l_1_0)return ply:AnimPlay("sc_man_smoke_stat_d", false)end,
function(l_2_0)return ply:AnimPlay("sc_man_smoke_stat_b", false)end,
function(l_3_0)return ply:SetControlStyle(enums.ControlStyle.FREE)end})end
if i==3 then ply:SetControlStyle(enums.ControlStyle.LOCKED)CommandBuffer:Insert(l_6_0,{
function(l_1_0)return ply:AnimPlay("sc_man_smoke_stat_a", false)end,
function(l_2_0)return ply:AnimPlay("sc_man_smoke_out", false)end,
function(l_3_0)return ply:SetControlStyle(enums.ControlStyle.FREE)end})end
Potem odpalasz grę, wracasz do pulpitu i odpalasz injectora. W grze, klikasz ten przycisk funkcyjny, do którego pliku wrzuciłeś skrypt (f1.lua to klikasz F1, itd). Ta wersja skryptu daje możliwość chodzenia z petem. Po wstępnej animacji Vito stanie normalnie, ale z papierosem w ręku. Żeby odegrać kolejne kliknij f7. Eksperymentuj