Współpracownik
705
Tomasz napisał(a):
chodziło mi o model jazdy ogólnie, żeby był jeden, ponad wszystkie, realistyczny. Samo wprowadzenie tego byłoby już realistyczne.
Niestety Tomasz mamy takie czasy, że gry muszą być dostosowane do tzw. "niedzielnych graczy" . Jak wiadomo będziemy mieli również różne poziomy samej gry. Ja tam i tak ustawię sobie wszystko na najwyższy poziom, żeby gra był jak najbardziej wymagająca
Kurczę, ale ten pomysł z latarkami to na prawdę jest w dechę. Już widzę jak nocą policjant przyświeca sobie i zagląda do wnętrza mojego auta, żeby sprawdzić czy nie kradzione
Kolejne 4 pytania od tego samego użytkownika (jego nick to cruelstein) sprzed tygodnia. Ponownie odpowiadał Martin Zavrel.
1) Kolizje i uszkodzenia – Naprawdę podoba mi się fizyka w GTA4 kiedy dochodzi do efektów zderzenia aut. Czy Mafia II będzie miała również taki poziom czy będzie on nawet lepszy?
Martin Zavrel:
- Nasze modele są bardzo szczegółowe i napędzane odpowiednią symulacją fizyczną. Możesz nawet zauważyć takie rzeczy jak otwarte drzwi, bo zamek był przekręcony czy wybuchające od ognia opony.
2) Miasto – Miasto w Mafii I było zachwycające. Nawet jeżeli porównamy je do dzisiejszych standardów. Jednak fabuła nigdy nie przywiązywała do niej większej wagi – często bywało tak, że miasto było jedynie fajnym tłem podczas podróżowania pomiędzy barem Salieriego a następną misją. Czy fabuła będzie bardziej powiązana z miastem z sequelu?
Martin Zavrel:
- Będziemy próbować bardziej zachęcać gracza do eksplorowania różnych zakątków miasta, szczególnie jeżeli chodzi o zadania poboczne.
3) Przedmieścia – Naprawdę podziwiam wycieczki poza miasto w Mafii I i byłem zaskoczony tym, że te tereny są tak wielkie. Jak to będzie tym razem?
Martin Zavrel:
- Mamy tereny pozamiejskie, które sprawiają wrażenie odmiennych i dostarczają całkiem unikalnych doznań.
4) Krew – Mafia I nie była grą, w której krew lała się litrami i to było dobre ze względu na „klasę” jaką się odczuwało w grze. Myślę, że poziom krwi był w sam raz. Jednak materiały video z Mafii II, które oglądaliśmy, pokazały, że poziom krwi jest znikomy. Czy to będzie poprawione w wersji finalnej?
Martin Zavrel:
- Nadal pracujemy nad efektami specjalnymi i mamy swoje plany na to, żeby poprawić efekty krwi.
5) Grywalne demo – Czy macie zamiar wydać demo, jeśli tak to kiedy? Osobiście chciałbym spróbować zagrać w jakiś poziom tej długo oczekiwanej gry. Demo mogłoby być ostatecznym sprawdzeniem czy gracze mają jakieś obawy co do niej samej.
Martin Zavrel:
- Jak na razie nie mogę potwierdzić ani zaprzeczyć, ale powiem, że jest jakiś sens wydania dema z czasem.
Źródło: http://forums.2kgames.com/forums/showth ... 541&page=3