
Współpracownik

705
Tomasz napisał(a):
chodziło mi o model jazdy ogólnie, żeby był jeden, ponad wszystkie, realistyczny. Samo wprowadzenie tego byłoby już realistyczne.
Niestety Tomasz mamy takie czasy, że gry muszą być dostosowane do tzw. "niedzielnych graczy"


Kurczę, ale ten pomysł z latarkami to na prawdę jest w dechę. Już widzę jak nocą policjant przyświeca sobie i zagląda do wnętrza mojego auta, żeby sprawdzić czy nie kradzione

Kolejne 4 pytania od tego samego użytkownika (jego nick to cruelstein) sprzed tygodnia. Ponownie odpowiadał Martin Zavrel.
1) Kolizje i uszkodzenia – Naprawdę podoba mi się fizyka w GTA4 kiedy dochodzi do efektów zderzenia aut. Czy Mafia II będzie miała również taki poziom czy będzie on nawet lepszy?
Martin Zavrel:
- Nasze modele są bardzo szczegółowe i napędzane odpowiednią symulacją fizyczną. Możesz nawet zauważyć takie rzeczy jak otwarte drzwi, bo zamek był przekręcony czy wybuchające od ognia opony.
2) Miasto – Miasto w Mafii I było zachwycające. Nawet jeżeli porównamy je do dzisiejszych standardów. Jednak fabuła nigdy nie przywiązywała do niej większej wagi – często bywało tak, że miasto było jedynie fajnym tłem podczas podróżowania pomiędzy barem Salieriego a następną misją. Czy fabuła będzie bardziej powiązana z miastem z sequelu?
Martin Zavrel:
- Będziemy próbować bardziej zachęcać gracza do eksplorowania różnych zakątków miasta, szczególnie jeżeli chodzi o zadania poboczne.
3) Przedmieścia – Naprawdę podziwiam wycieczki poza miasto w Mafii I i byłem zaskoczony tym, że te tereny są tak wielkie. Jak to będzie tym razem?
Martin Zavrel:
- Mamy tereny pozamiejskie, które sprawiają wrażenie odmiennych i dostarczają całkiem unikalnych doznań.
4) Krew – Mafia I nie była grą, w której krew lała się litrami i to było dobre ze względu na „klasę” jaką się odczuwało w grze. Myślę, że poziom krwi był w sam raz. Jednak materiały video z Mafii II, które oglądaliśmy, pokazały, że poziom krwi jest znikomy. Czy to będzie poprawione w wersji finalnej?
Martin Zavrel:
- Nadal pracujemy nad efektami specjalnymi i mamy swoje plany na to, żeby poprawić efekty krwi.
5) Grywalne demo – Czy macie zamiar wydać demo, jeśli tak to kiedy? Osobiście chciałbym spróbować zagrać w jakiś poziom tej długo oczekiwanej gry. Demo mogłoby być ostatecznym sprawdzeniem czy gracze mają jakieś obawy co do niej samej.
Martin Zavrel:
- Jak na razie nie mogę potwierdzić ani zaprzeczyć, ale powiem, że jest jakiś sens wydania dema z czasem.
Źródło: http://forums.2kgames.com/forums/showth ... 541&page=3