Mafia w Unity 3D

Inspiracją jest prawdopodobnie 1930s Downtown? Gra łudząco podobna pod względem nie tylko grafiki, ale i np. samochodów.
Wiadomo jednak, że tam fizyka jazdy czy chodzenia postaci pozostawia wiele do życzenia. Mam nadzieję, że Wam to dużo lepiej wyjdzie, tym bardziej że to pisane w Unity.

@down: no jakbym nie wiedział -,-"
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...
@Problemowicz
Ale tamta gra była pisana w shockwawe, nie w UNITY(lepsza optymalizacja).
Mody:
http://www.mediafire.com/download/z8j5o8iie8d3y75/Mafia_TCOLH_MA_MOD_V7.rar
https://www.mediafire.com/file/rze82jl1xz0rbo1/MAFIARGSV3.zip/file
Znając życie będzie miało potwornie wysokie wymagania :) cóz, nie mogę sie doczekać pierwszych gameplayów.
Grucha napisał(a):
Znając życie będzie miało potwornie wysokie wymagania :) cóz, nie mogę sie doczekać pierwszych gameplayów.


Spokojnie przygotowałem tryb dla słabszych komputerów :)
Uff jak miło :) Życzę powodzenia i trzymam za was kciuki, to naprawdę duży projekt.
Powodzenia życzę, sam próbowałem kilka razy podchodzić do Unity3D ale dla mnie to było zbyt toporne. Pracujesz na darmowej wersji?
Quatrox napisał(a):
Powodzenia życzę, sam próbowałem kilka razy podchodzić do Unity3D ale dla mnie to było zbyt toporne. Pracujesz na darmowej wersji?

Pracuję na wersji 4.0.1f2 PRO , dzisiaj zrobiłem malutki kawałek chinatown. Screeny zaraz dodam :)
Czy planujecie odtworzyć fizykę i sterowanie pojazdami? Jak z animacjami, interakcjami, pieszymi, bronią, cutscenkami itd? Chyba przeniesienie obiektów to będzie najmniejsze zmartwienie, bo cała reszta wygląda dość poważnie.

Tak z innej beczki: czy słabej jakości tekstury, np. terenu będą podmienione na lepsze? Czy dodacie trawę, bardziej realistyczne drzewa i krzaki jako opcję w ustawieniach grafiki? A może zamiast oryginalnych modeli i tekstur pojazdu użyć tych z modyfikacji Real Car Facing Mod?
Ogólnie to fajnie by było zobaczyć odtworzoną oryginalną Mafię na nowym silniku graficznym, ale jeszcze fajniej by było później ten silnik wykorzystać.
Gorąco wspieram wasz projekt. Liczę na to, że go ukończycie ;)
Z drugiej strony zacząłbym się zastanawiać nad dodatkową parą rąk do pracy, co dwie głowy to nie jedna a więcej to.. ohoho
I tak trochę mnie zaciekawił tryb FPS.. to by było ciekawe. Przechodzenie gry w FPS i TPS to jakby dwa różne doświadczenia (Hitman 2 np..)
"To nie jest kradzież, to jest podział."
jimmen17 napisał(a):
Czy planujecie odtworzyć fizykę i sterowanie pojazdami? Jak z animacjami, interakcjami, pieszymi, bronią, cutscenkami itd? Chyba przeniesienie obiektów to będzie najmniejsze zmartwienie, bo cała reszta wygląda dość poważnie.

Tak z innej beczki: czy słabej jakości tekstury, np. terenu będą podmienione na lepsze? Czy dodacie trawę, bardziej realistyczne drzewa i krzaki jako opcję w ustawieniach grafiki? A może zamiast oryginalnych modeli i tekstur pojazdu użyć tych z modyfikacji Real Car Facing Mod?
Ogólnie to fajnie by było zobaczyć odtworzoną oryginalną Mafię na nowym silniku graficznym, ale jeszcze fajniej by było później ten silnik wykorzystać.


Trawa jest już dodana , realistyczne drzewa również. Na razie nie planowałem dodawać pojazdów , po pierwsze trzeba skończyć miasto lecz chcielibyśmy by sterowanie i fizyka była wręcz taka sama jak w oryginale.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


SonnyCrockett napisał(a):
Gorąco wspieram wasz projekt. Liczę na to, że go ukończycie ;)
Z drugiej strony zacząłbym się zastanawiać nad dodatkową parą rąk do pracy, co dwie głowy to nie jedna a więcej to.. ohoho
I tak trochę mnie zaciekawił tryb FPS.. to by było ciekawe. Przechodzenie gry w FPS i TPS to jakby dwa różne doświadczenia (Hitman 2 np..)


Właśnie, szukamy dodatkowej osoby do pracy z nami. Jak na razie brak odzewu , dlatego napiszę temat na mafiascene może się ktoś zgłosi :)
Bardzo fajny projekt, jestem ciekaw jak to będzie wyglądało gdy projekt będzie skończony. Może pójdzie na moim sprzęcie ;)
Nie no, tą trawą i drzewami kupiłeś mnie. Jaram się. Świetny mod się zapowiada!
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
Nie chcialbym zniechecic, ale samo zrobienie miasta to glownie eksport modeli i ich rozstawienia, ewentualnie jakies poprawki i pewnie juz to sprawie cholernie duze problemy, obawiam sie, ze jak dojdziecie do fizyki to zaczna sie niezle schody, nie mowiac o misjach itd. bo w koncu unity to inny silnik i pewnie bedzie trzeba to wszystko zrobic od nowa.
Ale i tak jest dobrze, jak bedzie chociaz odnowione miasto z ladnym cieniowaniem, trawa, takimi drzewami, po prostu z odnowionym klimatem to bede zadowolony :)
Powodzenia.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Zadanie jest niewykonalne z wielu powodów.

Po pierwsze, jak zostanie zaimplementowana fizyka ruchu postaci i pojazdów?
Po drugie, jak zostaną dodane misje? Tworzenie od nowa przerywników filmowych, i pisanie skryptów pochłania ogromne ilości czasu.
Kiera1 napisał(a):
Zadanie jest niewykonalne z wielu powodów.

Tworzenie gry nie jest łatwe.
Kiera1 napisał(a):
jak zostanie zaimplementowana fizyka ruchu postaci i pojazdów?

Skrypt. Mafia nie została wyczarowana, tylko napisana, więc jest to możliwe.
Kiera1 napisał(a):
Tworzenie od nowa przerywników filmowych,

Skrypt. Dużo skryptów.

Trzymam kciuki. Projekt jest odważny i zarazem trudny, ale nie jest niewykonalny.
Regulamin to Omerta, a ban to obrzyn.
cron