Mafia 3 - One Way Road Trailer - Wrażenie.

Tutaj opisujemy wrażenie po nowym trailerze "One Way Road". Ja zacznę.
Dla mnie miodzio. Zacznę od tego co mnie boli. Widać trochę nierówną grafikę, oraz moment, gdy Lincoln "nawracał" swoim muscle carem. Jest strasznie "sztuczny". Reszta rewelacja! Gość, który strzela do Lincolna wygląda mi na ciekawego oponenta. W trailerze widzimy kilka nowych i starych postaci takich jak Ojciec James, Cassandra, Bruke, Sal Marcano, ale nie mogłem się dopatrzeć Vito. Chyba go nie ma w trailerze.
Wygląda to na prawdę dobrze. Jestem ciekawy produktu finalnego, jak w to się będzie grało :)
Jedyne o co się obawiam to model jazdy i ogólnie fizykę. Obawiam się, że samochody będą bardziej kartonikami niż faktycznymi ciężkimi samochodami. Dodatkowo widać jak koleś odlatuje po strzale ze strzelby, też średnio mi się to podoba, trochę zbyt arcadowe, nie pasuje mi do Mafii.
Ale nie narzekając więcej, widoki i klimat lat 60 są na prawdę przyjemne. A może fabuła wyjątkowo nas zaskoczy. Jestem bardzo ciekawy. Zobaczymy jak to będzie, mimo wszystko jestem dobrej myśli ;)
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Trailer jak dla mnie mega pozytywny, rozpala emocje i pobudza wyobraźnię do granic możliwości. Wygląda to fajnie, fabuła może być naprawdę ciekawa, czego nie mogłem powiedzieć po pierwszym trailerze, wszystko wyglądało tak nieswojo, nie po mafijnemu. Co do modelu jazdy, zgadzam się z Mateo, jest on mocno nieciekawy, brak w nim jakiegokolwiek realizmu, jednak z drugiej strony nie dramatyzujmy, w GTA V model jazdy jest beznadziejny, auta zachowują się jak piłki kauczukowe, grawitacja praktycznie nie istnieje, a nie razi to tak bardzo w oczy, gdyż gra nadrabia innymi aspektami, podobnie może być w przypadku Mafii.

Data premiery, hmmm. Cóż, 7 października 2016r. trzeba brać z dużą rezerwą, coś czuję, że może ona jeszcze ulec zmianie, przynajmniej w mojej opinii. Już w przypadku drugiej części twórcy sprawiali nam kilkukrotnie figla przekładając datę wydania na późniejsze terminy, tak też może być w tym przypadku.
Ogólnie trailer zaspokoił mój głód wiedzy na jakiś czas, ale nie pogniewałbym się, gdyby pojawiły się orientacyjne wymagania sprzętowe ;)
Pojawił się również gameplay z jednej misji.



Patrzyłem na szybko i moje obawy co do modelu jazdy się potwierdziły, nie wygląda to dobrze. Nie mam teraz za bardzo czasu, obejrzę całe potem, ale jak wyrywkowo patrzyłem to cała reszta jest całkiem ciekawa. Zaczyna mi się podobać ten klimat.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Faktycznie, model jazdy nadal ssie, ale pamiętajmy, ze Blackman mówił, iż model jazdy to coś co szczególnie chcą zachować z MAFII 2, więc może jeszcze do tego wrócą :)
W tym Gameplay'u pojazd,którym porusza się postać jest po tuningu, więc zrywa asfalt jak szalony :D Te poślizgi właśnie wynikają z wysokich obrotów silnika. Niestety chyba nie będzie wskaźnika paliwa.. a szkoda
Ciekawe czy po strzale w okolice baku auto straci paliwo, czy też będzie jechać wiecznie.

Oglądając strzelaninę ,miałem wrażenie,że to Mafia 2 tylko animacje i interakcje są ulepszone. Także jest to już pozytywne wrażenie :)

Bardzo ładna grafika wewnątrz budynków oraz z zewnątrz. Miasto widać żyje,jednak przez te piksele w gameplay'u nie można dojrzeć szczegółów :)

Klimat ogólnie czuć z każdej strony. Podczas jazdy pojazdem zawiało mi Mafią 2 i to pozytywnie. Klimat robi swoje.. Ten model jazdy powinien być w porządku. Gdzieś na zdjęciach widać nawet ,że istnieje takie coś jak powietrze w kołach(Mafia 2). Kto wie może ta część nie będzie taka zła. Trochę źle,że zastosowano funkcję widzenia wrogów przez ściany(Assassins Creed) :D oraz zmianę broni rodem z GTA V :D Ale reszta to spory plus. Jak Fabuła będzie ciekawa to gra zbierze wysokie noty. Jeszcze do tego można dodać,że materiał video był nagrywany z konsoli,więc na PC powinno być jeszcze więcej opcji to podniesienia szczegółowości.. Ale Do 7 Października trzeba poczekać. Oby :D
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=97597
Wiele ciekawych informacji. Z tego wynika, że model jazdy nie będzie taki zły :)
Można zauważyć,że podczas hamowania pojazdu z dużej prędkości znosi go na bok. Oby tylko jazda nie była zbyt "śliska". Musiałby się ktoś przejechać innym losowym pojazdem "z ulicy" i ocenić. Czekamy na inny Gameplay :)
Da się gdzieś znaleźć ten gameplay bez głosu ludzi komentujących? Kiedy Lincoln jedzie swoją bestią słychać ten piękny ryk silnika. Chciałem zobaczyć na czystym nagraniu, jak to brzmi ;)
Raczej wątpię :D

Nie wiadomo jeszcze o pewnych rzeczach:
- długość fabuły
- system poszukiwań policji - na filmiku mamy obszar poszukiwań rodem z GTA.. Gdzie mandaty? Gdzie zakuwanie w kajdanki bez strzelaniny? Pograłem w M1 i tam przepisy są bardzo zaostrzone,więc nie da się szybko pojeździć. System zmusza wręcz do stosowania się do przepisów ruchu drogowego. Prędkość jest tu głównym wyznacznikiem. W M2 jest to dość okrojone. Aż strach pomyśleć,by w M3 mogli te jeszcze bardziej okroić, albo zupełnie zmienić..
- broń biała? - widać tylko granaty
- ilość pojazdów w całej grze
- kradzież pojazdów - nie wiadomo czy będziemy od tak bić po szybach czy walczyć z zamkiem.. Szczerze wolałbym system z M1,gdzie pojazd możemy ukraść dopiero po nauczeniu się otwierania danego modelu pojazdu

Klimat już mamy i widać go wszędzie, a fabuła otworzy się dopiero w dzień premiery..
Na mnie trailer, jak i gameplay, robią dobre wrażenie. Nad fabułą nie ma co gdybać, i najlepiej żebyśmy jak najmniej z niej poznali do premiery, ale wiadomo, że towarzyszył będzie nam motyw stary jak świat czyli zemsta. Troszkę boje się o zróżnicowanie misji, bo zarówno w pierwszym, jak i w drugim gameplayu, cel był taki sam, czyli zabic jakiegoś gangstera lokalnego. Bardzo podoba mi sie system jazdy, auto przy hamowaniu wpada w poślizg, zawieszenie pracuje, miodzio, chodź same pojazdy, zarówno te jadące jak i te wywracane, zachowują się jakby były zbyt lekkie. Bardzo podoba mi się system widzenia wrogów w lokalizacji, dzięki podsłuchom. Tylko ładnie to ubrać w podłączanie się do skrzynek i piękna sprawa. Fajną rzeczą na korzyść realizmu będzie noszenie przy sobie jedynie dwóch broni. Cała rozgrywka jest bardzo dynamiczna, z podbieganiem do wrogów, lecz traci na tym troszkę ich sztuczna inteligencja. Bardzo bym chciał powrotu mandatówi dużej ilości aut i myślę, że śmiało ta gra bije na wyżyny realizmu w grach wideo.
"Ileż to razy w myślach osiągałem wszystko. Udało mi się tylko nie być komunistą."

Adam Miałczyński, Adaś.
Przypomina mi się zapowiedź L.A. Noire podobnie zrealizowana i chyba wykorzystano podobną technikę ruchów twarzy ;) miałam nadzieje, że coś będzie ekstra ale nic szczególnego.
Patrząc na HUD mamy po lewej stronie 2 symbole gotówki. Może ta pierwsza to ta,którą mamy przy sobie a druga to hmn.. z udziałów? Obok jeszcze pojawia się nieznany symbol "okręgu". Na minimapie taki sam symbol występuje w dużej ilości. Może to misje poboczne?
W gameplayu jest mowa o tym, że w misjach polegających na odbijaniu określonych biznesów z rąk Marcano czasem chodzi też o zrobienie zniszczeń o określonej wartości. Być może ten licznik przy HUD-zie odnosi się właśnie do tego jakie zniszczenia poczyniliśmy :-)
Czy jeszcze coś ciekawego mówi osoba w tym Gameplay'u?

Ciekawe czy pojazdy w ruchu miejskim będą się zmieniać wraz z upływem historii tak jak to miało miejsce w poprzednich częściach.