Co do głosów, bo z Twojej wypowiedzi tylko na tym się znam
DataXTractorem wypakowujesz czystą grę i w folderze "sounds" masz wszystkie dźwięki. Głosy różnych postaci oznaczone są cyferkami, np. "00010130" odpowiada za "Detective Norman?", natomiast "00010140" - "can I join you?" Musisz poszukać tam dźwięków tych właśnie uderzeń, pamiętaj też również o tych jak np. nie można wejść do samochodu itp. Powinny być gdzieś albo na początku, albo na końcu. Najlepiej jak zrobisz sobie playlistę z tymi dźwiękami i będziesz odsłuchiwać wszystkiego. Później jak masz własny dźwięk to po prostu w programie do obróbki dźwięku go ładnie obrabiasz, wszystkie normalizujesz do tego samego poziomu, przycinasz, żeby nie było niepotrzebnej ciszy i podmieniasz.

DataXTractorem wypakowujesz czystą grę i w folderze "sounds" masz wszystkie dźwięki. Głosy różnych postaci oznaczone są cyferkami, np. "00010130" odpowiada za "Detective Norman?", natomiast "00010140" - "can I join you?" Musisz poszukać tam dźwięków tych właśnie uderzeń, pamiętaj też również o tych jak np. nie można wejść do samochodu itp. Powinny być gdzieś albo na początku, albo na końcu. Najlepiej jak zrobisz sobie playlistę z tymi dźwiękami i będziesz odsłuchiwać wszystkiego. Później jak masz własny dźwięk to po prostu w programie do obróbki dźwięku go ładnie obrabiasz, wszystkie normalizujesz do tego samego poziomu, przycinasz, żeby nie było niepotrzebnej ciszy i podmieniasz.