Według mnie możliwe , że jednak te komponenty wpływają negatywnie na płynnośc gry. Chociaż by nawet gra chodziła na najwyższych detalach przy dobrych fps' ach momentami , to na tych kartach graficznych znajdujących się w granicach zalecanych/minimalnych wymaganiach karty nie działa gra optymalnie w granicy stałej prędkości FPS. Podczas dynamicznie zmieniających się scen akcji bądz gwałtownych zmian krajobrazu i textur występują znaczne nie kiedy spadki klatek przez co w moim spostrzeżeniu mają miejsce te zacinki . Oczywiscie swoją role także odgrywa Ram i Procek :) Wiadomo , że nie jestem specjalistą w tej dziedzinie ale chciałem się w jakiś sposób wypowiedziec. Zauważyłem , że przy zmniejszeniu detali zredukowały się w pewnym stopniu te ścinki . Im stabilniejsza prędkośc klatek tym mniej zacięc . Czy na lepszych Kartach Grafiki również często łapie chwilowe zawiachy ale trwające 3-5 s ??