F1 2010 & 2011

barth89 napisał(a):
Znudzić?! Wstyd! :P


Chodzi o to, że nie wiedzieć czemu, ale edycje 2010 stawiam wyżej niż 2011 :-/
Najnowsza odsłona po prostu mnie nie poruszyła. Dlatego za wczas ją odstawiłem i czekam na nastepną część.

A ja domagam się bardziej żywiołowego spikera w słuchawce, bo słuchanie nudnego brillant, brillant już mi bokami wychodzi.
Typ powinien sie bardziej do sytuacji na torze dostosowywać, więcej kwestii wypowiadać - różnorodnych.
Więcej wstawek filmowych, kwestia wywiadów, niech to jakoś ładniej rozbudują, bo zaczyna nudzić.
Obrazek
Ale jajca. Właśnie dostałem maila, że załapałem się do zamkniętych beta testów gry przeglądarkowej F1 Online The Game :-F
Odświeżamy :)
Obrazek

Dnia 21 września br. będzie miała miejsce premiera 3 już odsłony gry F1 ze studia Codemasters. F1 2012 jest następczynią F1 2010 i F1 2011. Chciałbym poznać Wasze oczekiwania co do gry (oprócz tego co napisaliście wcześniej), co chcielibyście ujrzeć, na jakie zmiany czekacie. Tegoroczna wersja zostanie wzbogacona o poprawę kilku błędów i dodaniu różnych opcji. Za najciekawszą należy uznać dodanie opcji Young Driver Test, gdzie każdy z nas na początku swej kariery sprawdzi swoje umiejętności. Moim zdaniem opcja ta jest dobra dla początkujących, starsi wyjadacze nie potrzebują tego typu bajeru :)

Komentujcie, jakie macie oczekiwania w stosunku do najnowszej odsłony Mistrzów Kodu :)
Mi osobiście dalej brakuje okrążenia formującego :)
Więcej do poczytania na: http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=8417
Mi edycja 11 całkowicie nie przypadła do gustu. Wolałem pograć w 10. Liczę, że 12 spełni moje oczekiwania.
Przede wszystkim chce by typ, który gada mi do słuchawki był bardziej żywiołowy bo to, co zaserwowali nam w 11 było tak denne, że żałosne wręcz. Niech tez ma więcej kwestii do wypowiedzenia, bo zbyt częste słuchanie mdłego brillant, brillant wprawiało mnie w odruchy wymiotne.
Obrazek
To już oficjalnie potwierdzone. F1 2012 będzie w pełni spolszczona!!! Jest to powrót do odsłony 2010, gdzie również usłyszeliśmy polski dubbing. Osobiście cieszę się z takiego obrotu sprawy, podobnie jak Grisha napisał, mało efektowne były te głosy inżyniera po wygranym wyścigu. Za to te z 2010 były jak dla mnie rewelacyjne: "Pole position, fantastycznie, nikt się tego nie spodziewał" :-D

Mam nadzieję, że grafika także będzie przypominać tę z odsłony z 2010 roku, ta z 2011 była zbyt kolorowa, taka "cukierkowa".
Demo F1 2012 nadchodzi. Data premier:
Xbox 360 – 10 września
PlayStation 3 – 12 września
Komputery osobiste (Steam) – 11 września
Obrazek

I szykuje się kolejna premiera nowej gry Codemasters - F1 2013.

Jak co roku czekam na tę odsłonę, macie jakieś propozycje, przemyślenia, co można byłoby ulepszyć, poprawić w stosunku do poprzednich odsłon?
Ostatnia odsłona była dla mnie całkiem OK, wyeliminowano większość bugów i błędów z poprzednich, świetne zmienne warunki atmosferyczne, niezła grafika, którą wreszcie poprawiono, choć brakowało mi okrążenia formującego. Mogliby też poprawić system poziomu trudności. Nie wiem, na poziomie trudnym potrafiłem wywalczyć Pole Position z zespołem Toro Rosso, a na ekspercie jadąc przykładowo Scuderia Ferrari nie mogłem wbić się do Q2, strasznie nierówne były te poziomy, zbyt duże różnice pomiędzy nimi. No i największą bolączką serii F1 od Codemasters był system zniszczeń. To co prezentowano do tej pory woła o pomstę do nieba, zniszczenia są strasznie nierealistyczne, przy 300km/h uderzając czołowo w mur zniszczenia kończą się zawsze nauszkodzeniu przedniego skrzydła i urwaniu przednich kół. Cały kokpit, jak i tył są po prostu nie do ruszenia, strasznie mnie to razi, ale mam nadzieję, że wraz z nową odsłoną, poprawią to.
Ja też mam taką nadzieję bo jak na razie to było mało realistyczne. Oczywiście również mam taką nadzieję, że poprawią to w tej nowej wersji.
Obrazek
Świat, gdzie istnieją tylko zwycięzcy, gdzie panuje pokój. Świat wypełniony jedynie miłością. Chcę dać początek światu, zawierającemu jedynie te pojęcia.
Madara Uchiha
Obrazek

Doczekaliśmy się kolejnej odsłony kultowej już serii gier o Formule 1 od studia Codemasters. Dziś ma miejsce światowa (w tym polska) premiera najnowszej odsłony, F1 2015. Ja jako wielki fan F1 jak i tej serii gier, jestem podekscytowany tym faktem, ale również liczę na poprawkę błędów z poprzednich odsłon. Największym mankamentem tej gry jest praktycznie zerowy poziom modelu zniszczeń bolidów. To co do tej pory Mistrzowie Kodu nam serwowali wołało o pomstę do nieba, zniszczenia bolidów ograniczały się do urwania przedniego skrzydła, czasem przebicia koła lub, w najgorszym przypadku, jego urwania. Reszta kokpitu, jak i tylny spojler, był niezniszczalny. Jednak poza tym mankamentem, gra z roku na rok gra stawała się coraz lepsza, mam nadzieję, że i w tym roku gra nas pozytywnie zaskoczy. Aby jeszcze bardziej gra stała się realistyczna, poza tym co napisałem wcześniej, do gry powinno zostać dodane okrążenie rozgrzewkowe, tzw. formujące, jak to ma miejsce w prawdziwym wyścigu F1. Usprawnił bym także system poziomu trudności, zbyt duży jest przeskok pomiędzy sąsiednimi poziomami. Przykładowo, na poziomie średnim w poprzednich odsłonach, byłem w stanie wygrać wyścig bolidem z końca stawki, natomiast podnosząc poziom o jedno oczko wyżej i jeżdżąc już w zespole Scuderia Ferrari nie potrafiłem awansować do drugiej części czasówki w kwalifikacjach.

A co Wy sądzicie, czy ktoś z forum interesuje się wyścigami F1 i, tak jak ja, czeka na kolejną odsłonę gry z serii? Jakie macie oczekiwania w stosunku do niej, co chcielibyście, aby w niej się znalazło, co zostało wyeliminowane?
cron