E3 - relacja!

Sk1bA_ napisał(a):
Acozz, ile masz lat ? MI to wygląda na 30 :-o Ale to tylko moja opinia...


Haha xD
"Świat należy do Ciebie." - Scarface [Film]
"Chcesz skończyć jako ten co nic nie miał? Więcej ruchów, a mniej pierdo*enia." - WFD [Zespół]
"W końcu zabije Cię Twój najlepszy przyjaciel." - Mafia [Gra]
E3 – 2 czerwca 2009

Drugi, w zasadzie pierwszy dzień E3 zapowiadał się znakomicie. Oczekiwałem bomby Nintendo i pogrążenia Microsoftu przez Sony. I wiecie co? Nie było ani tego, ani tego.

Jedną z lepszych atrakcji było oglądanie materiałów z poprzedniego dnia. Zapewne się powtórzę, ale nie mogłem oderwać oczu od drugiego Modern Warfare. To, co stworzyli panowie z Infinity Ward, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Później jeszcze trochę nowego Splintera, trailer AC II i tak aż do konferencji Nintendo.

Co tu dużo mówić – nie oczekiwałem cudów, ale znużenie towarzyszyło mi przez kilkadziesiąt minut, gdy nagle Acozz wpadł na pomysł udania się do hostess, a w tym czasie Mafioso niczym pelikan łykał kolejne nowalijki techniczne. Nie rozumiem, jak tak proste gry mogą aż do tego stopnia bawić. Ale zostawmy nudę na bok, w końcu niedługo trzeba było czekać na odpowiedź Sony.

Przede wszystkim pierwsza godzina to PSP – gadanie o wszystkim i o niczym. Zostało to rozwleczone do granic przyzwoitości. Owszem, konsolka jest dobra, ale żeby tak wychwalać jej średniawy line-up? Po godzinie wszyscy przeszli do rzeczy – PS3. Zacznę od końca, czyli od podobno najbardziej wyczekiwanej gry od Sony – God of War III. Widać, że to nadal stary dobry GOW, aczkolwiek czy przypadkiem nas to nie znudzi? Była nowa zabawka od twórców EyeToy’a. Samo w sobie jest to zaiste interesujące, ale żeby znowu robić taką dłużyznę? Był jeszcze Heavy Rain, lecz z gameplay’em zapoznałem się już wcześniej, więc dużego szoku nie było. Nie mogło się obyć bez Unchearted 2, który notabene jest świetny. Na koniec pozostawiłem sobie wisienkę na torcie. Team Ico zaprezentował swój nowy produkt, który z początku nosił nazwę Project TRICO, by wczorajszego dnia zmienić się w The Last Guardian. Nie wiem o czym będzie, kiedy będzie, wiem tylko, że będzie wielki.

Reasumując – Nintendo słabo, Sony dobrze, ale Microsoft nadal na szczycie. Dzisiejszy dzień nie należał jednak do tych miażdżących. Być może już jutro się to zmieni, albowiem przed nami – fanfary – Mafia II!
Anything is possible
To jutro Mafia II ? :O Świetnie! :) Już się nie mogę doczekać powrotu do domu z uczelni i newsów, które na mnie czekają :P
http://gameplay.pl/barth89 | https://www.facebook.com/barth89pl <-------- ZAPRASZAM :)
E3 – 3 czerwca 2009

Poprzedni dzień w zasadzie nie różnił się zbytnio od poprzedniego. Pokazano jeszcze więcej materiałów ze znanych nam tytułów, co z pewnością bardzo cieszy. W moich odczuciach prym wiódł oczywiście Modern Warfare 2. Przyznam, że od samej ilości materiałów oczekiwałem nieco więcej, lecz cóż...

Na początek poleciał Square Enix, ze swoją legendarną serią – Final Fantasy. Największym szokiem była rewolucyjna czternastka, z resztą bez problemu można było to odczuć. Mało pokazano, duuużo mówiono – typowe.

Później nastał czas Konami, a właściwie jednego człowieka – Hideo Kojimy. Wszystko kręciło się wokół marki Metal Gear, ze wskazaniem na wersję „Solidową”, zarówno Peace Walker, jak i Rising nie zostały pominięte.

Pamiętacie nudną konferencję Nintendo? Teraz próbowano się odkuć konferencją Shigeru Miyamoto. Oczywiście nie mogło zabraknąć kultowego Maria, ale najważniejsza była nowa Zelda. Tak, znowu nudy...

Teraz przechodzimy do kwintesencji naszego wyjazdu – Mafii II. Z tego, co mi wspominał Mafioso, nasz redakcyjny kolega Wojtas zatroszczył się o gameplay’owego newsa, lecz nieco to koliduje z widzianą przez nas prezentacją trwającą ok. dwa razy tyle. Przyznam, że się rozczarowałem. Grafika daleka od tego, co mieliśmy okazję podziwiać na screenach, model jazdy nadal zręcznościowy, wyraźne spadki FPSów, błędy w animacji postaci, brak tego „czegoś”, które towarzyszyło pierwszej Mafii. Sytuację ratował klimat i wyreżyserowanie tego wszystkiego.

Publiczna prezentacja nie trwała długo. Właśnie, publiczna... Dzięki naszym mafijnym rodowodom udało się całej naszej trójce przeniknąć za zamknięte drzwi. Tam mieliśmy okazję bardziej poznać drugą Mafię, zobaczyć proces developingu, a nawet porozmawiać z samymi twórcami! Niestety przekroczenie progu tego pomieszczenia wiązało się z pewną umową – żaden fakt o tym, co zobaczyliśmy nie może ujrzeć światła dziennego wcześniej, aniżeli o północy w nocy z soboty na niedzielę czasu LA, dlatego wszystkiego będziecie mogli się dowiedzieć już (lub raczej dopiero) w niedzielę między godziną 9 a 10!

Jutro możecie spodziewać się małego podsumowania całej imprezy, w sobotę w miarę możliwości odpowiedzieć na pytania (niektóre mogą wybiegać poza owiane tajemnicą fakty), a już w niedzielę relacja zza zamkniętych drzwi!
Anything is possible
Już się nie mogę doczekać. A Acozza sobie trochę inaczej wyobrażałem:P
Obrazek
A dowiedzieliście się czegoś nt. daty premiery? Chodzi mi o powód przesunięcia, może jakieś nowe wiadomości?
http://gameplay.pl/barth89 | https://www.facebook.com/barth89pl <-------- ZAPRASZAM :)
Jeżeli twórcy kazali Wam milczeć trzeba to uszanować i uzbroić się w cierpliwość.
muore il bandito, la mafia vive
A mi się wydaje, że oni sobie jaja robią :-D
"Świat należy do Ciebie." - Scarface [Film]
"Chcesz skończyć jako ten co nic nie miał? Więcej ruchów, a mniej pierdo*enia." - WFD [Zespół]
"W końcu zabije Cię Twój najlepszy przyjaciel." - Mafia [Gra]
Paziu napisał(a):
A mi się wydaje, że oni sobie jaja robią :-D

Tez zaczynam miec takie podejrzenia :p
Murphy był optymistą.
E3 – 4 czerwca 2009

Targi E3 dobiegły końca, więc Acozz, Mafioso i ja spróbowaliśmy wyłonić listę 10 najlepszych produktów, jakie dane było nam oglądać. Lista wygląda następująco:

1. Projekt Natal – Do tego nie było żadnych wątpliwości. Raz na kilka lat powstaje technologia, która rządzi rynkiem przez następne kilka lat. Taki jest właśnie Natal. Jest to produkt, dzięki któremu pozbędziemy się podczas gry spoconego, wyślizgującego się z rąk pada. Czym zatem będziemy sterować? Ciałem. Dosłownie.
2. Motion Control – Odpowiedź koncernu Sony na Natala. Zamiast ciała mamy dwa kontrolery, czy raczej różdżki, które będą wpływały na ruch. Ciężko określić funkcjonalność tego urządzenia, aczkolwiek całość prezentuje się nader interesująco.
3. Mafia II – To nie powinno nikogo dziwić. Jest to najbardziej wyczekiwany przez nas tytuł. Pokazano nam więcej niż tylko trailer i jest na co czekać, uwierzcie. Klimat, fabuła, soundtrack, grafika... ach... można tak bez końca.
4. Milo – Wirtualny przyjaciel od Petera Molyneuxa. Nasze ciało na niego nie wpływa, lecz liczy się nasz głos. Brzmi świetnie, ale trzeba byłoby to zobaczyć w praniu.
5. Modern Warfare 2 – Kolejna wojna od Infinity Ward. Bardzo podobna do poprzedniczki, bardzo oskryptowana i bardzo efektowna. Nie przeszkadza to w byciu wielkim.
6. Alan Wake – ukazany trailer i gameplay podczas konferencji Microsoftu każdego cieszył. O fabule wiadomo tyle, że ma być wspaniała, ale klimatowi nie ma czego zarzucić.
7. Splinter Cell: Conviction – Sam Fisher wychodzi z cienia. Pokazano odnowioną wersję gry, która jest nieco inna od tej wcześniej prezentowanej. Inna nie oznacza gorsza – to po prostu nowy, stary, świetny Splinter Cell.
8. Assassin’s Creed II – Po raz kolejny Ubi, po raz kolejny wspaniale. Gra ma się charakteryzować usunięciem błędów jedynki. Gra idealna? Czas pokaże.
9. Agent – Nowy exclusive dla konsoli Playstation 3 od Rockstara. Teoretycznie nazwa „Rockstar” nie powoduje uśmiechu na twarzy, lecz gdy dodamy do tego cząstkę „North” – z pewnością tak. Ci ludzie są odpowiedzialni za serię Grand Theft Auto (części numerowane oraz VC, SA, i DLC do czwórki) i Lemmingi. Większej rekomendacji nie trzeba
10. Heavy Rain – Zauroczeni Fahrenheitem mocno oczekiwaliśmy tej gry. Po raz kolejny spotkamy się z zakręconą fabułą i charakterystycznym klimatem. Dla odmiany tym razem dojdzie piękna grafika.


Największe szoki by Dziadek:
1. Projekt Natal
2. Mylo
3. Motion Control
4. Agent
5. Alan Wake
6. Modern Warfare 2
7. The Last Guardian
8. Splinter Cell: Conviction
9. Mafia II
10. Heavy Rain
Anything is possible
W końcu w domu, choć nie powiem, że na E3 było gorzej ;). Pora na odpowiedzi:
barth89 napisał(a):
dowiedzieliście się czegoś nt. daty premiery?

Dowiedzieliśmy :). Więcej szczegółów jutro!
kevin napisał(a):
: czy mieliście już (tzn. przed prezentacją) okazję porozmawiać z twórcami Mafii II?

Przed prezentacją - nie. Po prezentacji - tak. Wywiad powinien jutro się ukazać :).
kevin napisał(a):
No i jak hostessy?

Ach... bajka, po prostu bajka. Niestety zaczynam już ocierać oczy ze zmęczenia, więc po więcej szczegółów odsyłam do naszego redakcyjnego 'erotomana' - Acozza.
Anything is possible
Jakieś zdjęcia?

PS Acozz ma 16 lat, pisze u niego na YouTube :-D
"Świat należy do Ciebie." - Scarface [Film]
"Chcesz skończyć jako ten co nic nie miał? Więcej ruchów, a mniej pierdo*enia." - WFD [Zespół]
"W końcu zabije Cię Twój najlepszy przyjaciel." - Mafia [Gra]
E3 – Mafia II zza zamkniętych drzwi

Nie wiemy czego oczekiwać. Publiczna prezentacja udowodniła, że Mafia II będzie grą „zaledwie” dobrą, ale to za mało. Gdy weszliśmy do sali, w której jedynym źródłem światła był ogromnych rozmiarów telewizor, nie oczekiwaliśmy cudów. A właśnie ich tam doświadczyliśmy.

Historia zaczyna się w... pociągu. Zmęczony wojną Vito przybywa do Empire Bay w poszukiwaniu amerykańskiego snu. W trakcie jazdy bohater zaczyna wspominać swoje dokonania. Drobna rozróba w dzieciństwie, areszt, służba w wosksu, by skończyć na wojnie. W tym ostatnim nie oglądamy żadnych cut-scenek, tylko sami przenosimy się na pole walki! Powiem tyle, że ten moment w niczym nie ustępuje najnowszej odsłonie Call of Duty.

Po wyjściu z wagonu naszym oczom ukazuje się dobry znajomy – Joe. Drobne przywitanie i nasz przyjaciel zaczyna nam opowiadać o swoich dokonaniach. Oczywiście są to błahostki typu praca w sklepie czy olewająca go dziewczyna. Póki co dąży on do czegoś innego. Do wejścia w szeregi mafii...

Tu się gra urywa. Znamy już początek, który miażdży od pierwszej sekundy, ale jak to właściwie jest z misjami? Ekran włącza się na nowo...

Dowiadujemy się, że od jakiegoś czasu jesteśmy członkiem rodziny Vinci. Don ma zamiar przejąć cały interes rodziny Falcone. Zapoznajemy się dokładnie z całym planem, opisem każdego człowieka i każdego miejsca. Wszystko wali się na głowię, gdy do naszej siedziby wchodzą ludzie Falcone’a. Wychodzi na to, że nie tylko my mieliśmy ambitne plany przejęcia biznesu wrogiej rodziny...

Strzelanina w opuszczonym budynku nie idzie po naszej myśli. Nijak się ma kilku, może kilkunastu naszych ludzi do całej armii Falcone’a. Następuje ucieczka całej rodziny Vinci. Naszym celem jest obrona Dona, którego samochód niestety po chwili staje w płomieniach, na skutek podłożonej pod nim bomby. Razem z naszym kumplem prędko jedziemy na policję, która według bohaterów jest ostatnią deską ratunku. Prezentacja się kończy, a twórcy mówią, że policyjny wątek jest jednym z najważniejszych grze.

Podsumowując, Mafia II jest nadal świetną, klimatyczną grą. Publiczna prezentacja mnie nie zachwyciła, ale to, co pokazano mi późnej spowodowało, że szukałem szczęki na ziemi. W popołudniowych godzinach ukaże się ekskluzywny wywiad z Danielem Vavrą!

P.S. Przepraszam za spóźnienie, ale trzeba było co nieco odespać ;).
Anything is possible
Dziadek napisał(a):
. W tym ostatnim nie oglądamy żadnych cut-scenek, tylko sami przenosimy się na pole walki!



To jest coś!! :-D


Dziadek napisał(a):
P.S. Przepraszam za spóźnienie, ale trzeba było co nieco odespać ;).


To zrozumiałe ;-) Dzięki za newsy.
muore il bandito, la mafia vive
Świetnie! Super, po prostu cudownie! Nie mogliście ostrzec, że jest tam ogromny spoiler?!
http://www.recenzje-gier.net.pl<--- zabrałem się za gry. Wchodźcie i oceniajcie!
cron