Zmienić tabor samochodów jeżdżących po mieście

Towarzysze Obywatele i Obywatelki! ;-)

Bardzo bym chciał zmienić samochody jeżdżące w Swobodnej Jeździe.

Chciałbym mieć możliwość śmigania po Lost Heaven np. zielonym Wrightem Fordor, lub dodać Schuberta Six Police.
Zaznaczam, że nie chcę podmieniać aut tylko zmienić tabor samochodów jeżdżących po mieście, móc je ukraść, itd.

Czy trzeba skrypcić? Albo to działa w ten sam sposób, co w GTA? (Wpisując nazwy aut w pliku tekstowym)

Będę wdzięczny za pomoc :mrgreen:
Obrazek
To proste: Otwierasz BSV 6.0 oczywiście znajdujesz plik scence2.bin
Na górze jest przycisk add(chyba) i gdy klikniesz właczasz cars
W tabelce wpisujesz np wright coupe niżej nazwe wozy np. buiCou00.4ds (albo buiCou00.i3d nie jestem pewien)
Właczasz mafia hack i ustawiasz na dole wersje gry np. kk to 1.2
Właczasz mafię i idziesz w miejsce gdzie stanie nowy wóz otwierasz z paska mafia hack i klikasz get postion czy coś takiego otwierasz mafię musisz się ruszyć wtedy drugi raz klikasz get postion we współrzędnych zmineiasz kropki na przecinki i wstawiasz w tablce bsv jest tam jeszcze scale w każdym piszesz 1
GOTOWE



Ale jeśli chcesz aby samochody jeżdziły to już będzie trudne aha i ja już ci nie pomogę.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Z tego co zrozumiałem, to XtravaganZa chciał dodać nowe samochody jeżdżące po mieście. Można to zrobić programem DC||ED, ale aktualnie go nie posiadam więc zbytnio nie pomogę.
Obrazek
Dzięki, ale nie o to mi chodziło. Jak masz zwykłą swobodną jazdę, to jeżdżą Bolty Ace Runabout, Lassitery V16 Fordor, Thory, Ulvery, i inne auta. Ja natomiast chciałbym, żeby jeździły zamiast/dodatkowo Silver Fletchery, Prototypy jakieś itp. Mógłbym podmienić modele, ale nie chcę tego robić w ten sposób. Na pewno można to jakoś zrobić, bo w pewnym modzie (nie pamiętam którym) były inne auta. W/w auta były oryginalne (tzn. nie podmieniono ich na inne).

EDIT: Zdzichu, zrozumiałeś mnie ;-)
Obrazek
Już napisałem można tak wyskryptować ale to jest trudne i ci nie pomogę bo nie umiem ale pewni da się to zrobić bsv.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Nie chce mi się opisywać, więc zamieszczam screen ;-)
Wystarczy, że klikniesz New Item i wpiszesz tam wartości na wzór już istniejących. Można dodać gangsterów jeżdżących poza miastem:)
Obrazek
Obrazek
Dodam, że tam gdzie jest "Density" można ustawić jak dużo pojazdów będzie generowanych niedaleko Tommy-ego (czyli prościej mówiąc natężenie ruchu). Oczywiście im więcej ich będzie, tym wolniej będzie chodziła gra.
Wielkie dzięki - zaraz spróbuję :mrgreen:

Da radę ożywić miasto DC| |ED'em ? (tzn. wstawić siedzących przechodniów w parku, dzwoniących w budkach telefonicznych, będących na spacerze z psami, itp)

Jeszcze raz dziękuję za pomoc ;-)
Obrazek
Wszystko się da. Tylko trzeba albo znaleźć do tego jakiś poradnik, albo rozpracować samemu. Minusem jest to, że ten program jest strasznie niestabilny.
Do tego typu rzeczy to polecam jednak użyć programu BScriptViewer.
Obrazek
Łoooł! Das ist extra!

Jak na razie, dorzuciłem Bruno Speedstera, Wrighta Fordor, Lassitera V16 Phaeton, Schuberta Six Police (za kierownicą jest babcia w pantoflach :mrgreen: ) i Silver Fletchera.

Zobaczymy co będzie dalej :-D
Obrazek
A da się tym modelem ustawić, żeby pojazdem jeździł zawsze konkretny ped, a zachowywał się np. jak policja czy gangsterzy?
Tak, można ustawić charakterystykę samochodu - czy ma pełnić funkcję policyjną, gangsterską, czy ma mieć pasażera i jest jeszcze jakaś opcja zwana Flag 4 (nie mam zielonego pojęcia od czego ona jest).

Niestety, nie wiem jak należy wsadzić danego NPC do wozu. Powiem Ci tyle, że gdy dodałem policyjne auta nie pełniące tej funkcji, za kierownicą siedziała babcia w różowym stroju.

Dodam, że pasażerów można dodawać do aut pełniących funkcję gangsterską lub policyjną. Do cywilnych aut mi nie działało... ;-)

A charakterystykę pedów pewnie da się ustawić. Jeszcze o tym nie pomyślałem ale postaram się znaleźć jak ;-)

Dodam, że warto zwiększyć natężenie ruchu i przechodniów. Miasto wydaje się bardziej żywe (lecz z przyzwyczajenia do małej ilości tych obiektów, miasto może się zdawać przytłaczające...) Dodałem też Bertę do przechodniów (cieciowa z willi prokuratora :-P ).

I jeszcze ważna rzecz: program często się zwala. Musisz często zapisywać i gdy się zwali, będziesz prawdopodobnie musiał z powrotem poprawnie nazwać rubryki które modyfikowałeś [OBJECT DEFINITIONS/Pedestrian setup/china, dummy2, dummy3, dummy4, manhatan people](te pięć ostatnich ma to do siebie, że gdy program się zwali, zmienia się ich nazwa...)

I oczywiście, zrób kopię zapasową scene2.bin - ja na przykład, chciałem zwiększyć siłę, życie i prędkość Tommy'ego. Po włączeniu FR, kamera stała jak wryta, Tommy'ego nie było i interfejs nie działał...

Jak Ci się uda zrobić coś fajnego, to mi napisz co i jak :->
Obrazek
XtravaganZa napisał(a):
A charakterystykę pedów pewnie da się ustawić. Jeszcze o tym nie pomyślałem ale postaram się znaleźć jak ;-)

Takie informacje przechowywane są pewnie w silniku gry, więc tego raczej nie zedytujesz.
No cóż, można inaczej to zrobić ^^
Wziąć model jakiejś postaci i nazwać go nazwą modelu gangstera :-P
Ale to już nie to samo. Nie mam chwilowo odwagi ani chęci do szukania innego rozwiązania...
Obrazek