Zmiana klawisza zapisu

Mam problem.W capo modach zapisuje się gre na F1.Mam polaną klawiature i ten klawisz mi nie działa.
Tu macie screen ze scriptem:
http://img707.imageshack.us/i/beztytuupts.png/
Wiecie może ,który fragment tego scryptu trzeba zmienić,aby był inny klawisz zapisu?
Tu jeszcze macie ten script,jakby na zdjęciu była słaba jakość ;-) .
Kod:
dim_act 2
dim_flt 3
findactor 0,"Tommy"
findactor 1,"tommyho auto"

label sv
ctrl_read 1,OBJECTIVES
if flt[1]=0, sv, -1
autosavegamefull 5584
human_getowner 0,1
car_repair 1
human_setproperty 0,300,Energy
goto sv
"Wole żyć w pidżamie niż umrzeć w garniturze..."

Leo Galante
Kod:
ctrl_read 1,OBJECTIVES

A dokładniej OBJECTIVES, czyli klawisz przypominania zadania (F1).

Tutaj masz całą listę klawiszy do skryptów:
Kod:
ACTION
ACTION1
CLUTCH
CLUTCH1
CROUCH
CROUCH1
DOWN
DOWN1
DRVUP
DRVUP1
DRVDOWN
DRVDOWN1
DRVLEFT
DRVLEFT1
DRVRIGHT
DRVRIGHT1
FIRE
FIRE1
GEARUP
GEARUP1
GEARDOWN
GEARDOWN1
HANDBRAKE
HANDBRAKE1
HOLSTER
HORN
HORN1
INVENTORY
JUMP
JUMP1
LEFT
LEFT1
MAP
MOTORSWITCH
OBJECTIVES
RIGHT
RIGHT1
RUN
RUN1
RUNSWITCH
RELOAD
SNIPERMODE
SPEEDLIMIT
SPEEDLIMIT1
UP
UP1
WEAPONDROP


Są po angielsku, więc można się domyśleć co jest do czego. Jeśli przy klawiszu znajdziesz cyferkę 1, to znaczy jest to klawisz alternatywny (np. ACTION1).
SNIPERMODE


To jest to,co się włącza celownik w snajperce?
"Wole żyć w pidżamie niż umrzeć w garniturze..."

Leo Galante
Nie, jak napisałem to są klawisze, a nie komendy uruchamiające jakieś akcje.

SNIPERMODE = klawisz S (domyślnie)
// Nie cytuj takich dużych fragmentów - M.

Czyli każde z tych odpowiada za jakiś klawisz?Sorka za głupie pytania ,ale jeśli o to chodzi to jestem zielony :-? .Jak w scriptcie wpisze na przykład "MAP" to przy włączeniu mapy zapisze mi gre? :-?
"Wole żyć w pidżamie niż umrzeć w garniturze..."

Leo Galante
Tak, dokładnie tak.
Wszystko działa ;-) .Wielkie dzięki.
I przepraszam za taki długi cytat :-> .
"Wole żyć w pidżamie niż umrzeć w garniturze..."

Leo Galante
Nie ma sprawy. Zostawię w archiwum dla potomstwa.