Wywiad z Alex'em Cox'em

Nie wiem czy umieściłem temat w dobrym dziale ale dla wszystkich którzy nie zakupili nowego numeru gazety Play postanowiłem zamieścić nowy wywiad z twórcą mafii specjalnie dla PLAY.
wywiad nie cały nie chciało mi sie przepisywać. (ale jest prawie calutki)

PLAY: Akcja Mafii II dzieje się w Ameryce, nie długo po zakończeniu prohibicji czy inspiracją dla postaci Vito była jakaś konkretna osoba?

Alex: Zamiast użyć konkretnej postaci jako punktu odniesienia, odnieśliśmy się do filmów gangsterskich by odnaleźć konkretne cechy, dzięki którym Vito stałby się interesującą postacią. Vito, powróciwszy z wojny został pozostawiony przez rząd samemu sobie w dodatku w dodatku ciążą na na nim długi po ojcu. podobny jest więc do buntowników pokroju Jamesa Daena czy Marlona Brando, a mafia jest dla niego sposobem na rozwiązanie problemów

PLAY: Czemu wybraliście fikcyjne miasto jako miejsce akcji? włożyliście wiele pracy w to, by oddać ducha tamtej epoki. czemu nie umieściliście akcji na przykład w Chicago?

Cox: Wierne odtwarzanie prawdziwego miasta to nie potrzebny wysiłek. znacznie trudniej jest dopasować historię do miasta, niż stworzyć je wokół naszej opowieści. Stworzenie Empire Bay pozwoliło nam na zbudowanie środowiska, które pasuje do rozrywki i prowadzonej narracji, jednocześnie oddając ducha miejskiej Ameryki lat 40-tych i 50-tych.

PLAY: Jakie macie dalsze plany wobec Mafii II? Czy zamierzacie wydawać samodzielne dodatki, takie jak Episodes From Liberty City dla GTA, czy wyłącznie DLC?

Cox: Mamy przygotowane DLC - kilka mniejszych typu auta i ubrania które będą dostępne zaraz po premierze odraz DLC ,,Jimmy's'', czyli serię zręcznościowych pakietów misji.

PLAY: Czy możecie opowiedzieć o tworzeniu scenariusza do gry?

Cox: Scenariusz napisał Daniel Vavra, ten sam który stworzył fabułę pierwszej mafii. jego zamiarem było stworzenie postaci z filmu mafijnego, ale nie ojca chrzestnego , rządzącego miastem, lecz cwaniaczka wspinającego się po stopniach kariery przestępczej. Napisanie tej historii zajęło całe lata. Potem zatrudniliśmy Amerykańskiego pisarza do przepisania dialogów, by dobrze brzmiały po angielsku

PLAY: Czy w grze zawarliście jakieś ukryte misje, które gracz musi odnaleźć

Cox: Nie powiem (śmiech)

Twórcy mafii wszystko co potrzebne znaleźli w książkach, serialach , filmach sensacyjnych i dokumentalnych, biografiach i tak dalej ponieważ nie chcieli kreować obrazu całego gangstera.

możecie podyskutować ;d
Tylko tyle z tej gazety? :P

Jakieś spoiler'y wrzucili?
"Nie ma nieba dla spryciarzy..."
Tutaj są skany wykonane przez Grishe tam wszystko jest. (spoilerów nie ma).

http://megaupload.com/?d=99U6VZ9P
Obrazek
cron