Willa z misji Visiting Rich People

No więc mam takie pytanko odnośnie tej willi:

Czy jest jakis mod umożliwiający wejscie do niej na freerunie? Cos jak CityBars.
A jeśli nie ma to może ktoś by się podjął zrobienia tego? Fajnie by było mieć do dyspozycji taką wille z garażami i innymi bajerami
Obrazek
Obrazek
nom, fajny pomysł =) super by było :D
Obrazek
Nie znam się na moddingu,ale możesz spróbować "Alive Mod"(Tak to się chyba nazywa).Pewny nie jestem,więc tak tylko mówię,może to zadziała.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ave Metal!
Jestem Ateistą!
Zostaw Gadu-Gadu, przejdź na Obrazek AQQ
Shizone napisał(a):
Nie znam się na moddingu,ale możesz spróbować "Alive Mod"(Tak to się chyba nazywa).Pewny nie jestem,więc tak tylko mówię,może to zadziała.

Z tego co mi wiadomo na "Alive Mod" nie ma czegoś takiego no a na moddingu tez się nie znam dlatego pytam o gotowe mody
Obrazek
Obrazek
FreeVisit Mod 1.0
http://mafia.scorpions.cz/index.php?clanek=173
Mafioso napisał(a):

Dzieki o tym nie wiedzialem, ale jak poszukałem to znalazłem nawet FreeVisit Mod 2.0

Edit: Tylko, że to nie zupełnie to czego szukam, mod ten faktycznie udostępnia wszystkie te miejsca jak Villa, Hotel Corleone itp jednak nie jest to juz tryb wolny, po prostu przenosi do misji a te przecież mogę sobie załadować z listy. Ale kto wie, może w CityBars 2 udostępnią mi Ville :->
Obrazek
Obrazek
Nie ma żadnej modyfikacji z wejściem do willi bez ładowania ;-)
Szkoda :( chciałam obejrzeć tą willę na spokojnie, i tam składować sobie broń, a przecież po ładowaniu nawet auta znikają =(
Obrazek
Był taki modzik Villa Mod na mafiascene ale tam downloadu na razie nie ma ;)
Poszukaj na innych stronach.
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
znam modzik Party mod nie miałem go ale wiem cos ze jekies przyjecie on robi

// A co to ma do tematu? Jeszcze raz i będzie ostrzeżenie - M.
Villa Mod można ściągnąć stąd: http://www.streetsoflostheaven.com/moddownload.htm

Pozdrawiam :D