Większe uszkodzenia pojazdów, odkształcenia modeli aut

Czołem załogo po raz kolejny ;)
Chciałbym wykonać modyfikacje do mafii, która zbliżyła by jej poziom realizmu na jeszcze wyższy poziom.
Samochody po byle stłuczce chociażby w latarnie odksztalcaly by się znacznie bardziej niż jest to standardowo.
Chodzi mi jedynie o odkształcenia karoserii, aby np przy takim prxywaleniu w latarnie przy prędkości 100km/h rzeczywiście bylo widać duży stopień uszkodzeń. (obecnie skasowanie niemal doszczętnie samochodu jest możliwe ale z niewyobrażalnie dużą prędkością) chciałbym nieco znizyc te statystki, w jaki sposób można coś takiego osiągnąć? Jakimi programami należy się posłużyć?
(oczywiście uszkodzenia w postaci hp pojazdu czy nasze zostałoby bez zmian) chodzi tylko o model pojazdu.
Ja bym ci polecił BSV, ale głowy za to nie daję, choćby dlatego, że mi ten program nie działa i nie miałem możliwości go wypróbować.
Jak pogrzebiesz w skryptach, to może znajdziesz coś odnośnie uszkodzeń pojazdów.
„An eye for an eye makes the whole world blind.”
~Mahatma Gandhi


Dodaj jeszcze odpadanie niektórych elementów, które normalnie nie odpadają, np. drzwi.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Pomysł na moda bardzo fajny i jestem pewny w 100%, że sam bym z niego z przyjemnością korzystał. Nie orientuję się w temacie, ale z tego co wiem, zakres uszkodzeń zależy od danego modelu auta - przykładowo taki Ulver, jak można samemu przetestować w grze ma o wiele większy zakres "wymodelowania" karoserii aniżeli taki Hot Rod (Który nie ma ich prawie wcale). Obawiam się, że gdybyś chciał aby wszystkie auta miały równomierne statystyki (oraz odpadające drzwi) musiałbyś je edytować w Blenderze, a z tym ja Ci już nie potrafię pomóc.

Małą też wadą takiej modyfikacji, o której zapomniałem wcześniej wspomnieć, byłoby przenikanie Tommiego przez nadwozie samochodu - co przy bardzo dużym zderzeniu jest widoczne - ale sam fakt, że auta byłby jak z prawdziwej blach a nie tytanu przemawia za mną bardziej i z pewnością jakoś przeżyłbym widok przenikającego Tomasza ;-)
Bolt napisał(a):
Obawiam się, że gdybyś chciał aby wszystkie auta miały równomierne statystyki (oraz odpadające drzwi) musiałbyś je edytować w Blenderze, a z tym ja Ci już nie potrafię pomóc.

Wystarczy Zanoza Modeler 1.07.
Obrazek
Ok. Dzięki za odpowiedzi w wolnym czasie spróbuje i dam o sobie znać na forum ;)
Mam nadzieję, że mod powstanie szybko. Trzymam kciuki. \:/
„An eye for an eye makes the whole world blind.”
~Mahatma Gandhi
Nie wiem czy to wypali, gdyż drzwi to zmiana modelu, rozje****e auta to nie lada wyzwanie żeby podzielić je na pół.
Mogę w takim razie trzydziestką rozpołowić auto? Pamiętaj że modelowanie fontanny zajęło DMateo07 trzy godziny a to jest (na oko) szesnastokąt w misie drzwi to nie lada wyzwanie. Tak czy inaczej trzymam kciuki
Fontanna jak dobrze pamiętam zajęła 3 dni, a nie godziny, ale wtedy jeszcze nic nie ogarniałem, z dzisiejszymi umiejętnościami i wiedzą byłbym w stanie zrobić ją w 2 godziny.
A drzwi, to po cholerę chcecie modelować, przecież je tylko trzeba oskryptować, żeby odpadały, to tyle. W Classic Mod Deluxie chyba był taki patent, że wszystko odpadało, albo w Cosa Nostrze, nie pamiętam, ale można podpatrzeć tam. Bo drzwi są przygotowane w modelu auta do odpadania, jak na zawołanie, osobny obiekt w modelu itd.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek