Usunięcie Hud

Siemka, chciałem zapytać się czy w Mafii da się usunąć HUD ?
Wszystko się da :)
Cheat Engine do łapy i wio :)
Lub HexEditorem :P

Cheat Engine - Changed/Unchanged lub 1 HUD ON 0 HUD OFF
HexEditor - Trochę prostsza droga ale mało estetyczna ;p. Szukasz w game.exe nazwy obrazków/fontów i zamieniasz na zmyślone. Gra ich nie wczyta.
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
Cukier napisał(a):
HexEditor - Trochę prostsza droga ale mało estetyczna ;p. Szukasz w game.exe nazwy obrazków/fontów i zamieniasz na zmyślone. Gra ich nie wczyta.


Jak mam znaleźć jakąś nazwę jak tam są same cyferki
np. 003:1FC0 32 65 00 DE 53 D9 itp
Klikasz ctrl+f.
Wpisujesz nazwę huda czyli np. 2int lub 3 nazwy inne które odpowiadają za hud w nocy i czy km czy mile . Czyli są 4 tekstury. Gdy je znajdziesz zmieniasz ich nazwę. Nie wiem w którym pliku je znajdziesz . Może w game.exe Przy każdej zmianie pamiętaj aby hmm... waga pliku się zgadzała bo może nie chodzić plik :-F

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
Szukasz w ASCI. I edytujesz też w ASCI. Tylko nie dodawaj nowych wartości! Zamieniaj istniejące.
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
Lub idąc prościej znajdź 4 tekstury odpowiadające za hud. Edytuj np. w gimpie i zamaluj na czarno żeby był czarny kolor na całej teksturze w tedy nie będziesz miał hudu gdyż czarny kolor odpowiada za przezroczystość.

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
A możecie napisać jak się nazywają te tekstury ?
Ustaw w folderze maps rozmieść według typu.
I są to pliki .png
2int,2intkop,2intmph,2intnoc,2aintnocmph.
0textura - to np mapa od mandatu ,poszukiwania wanted. i poszukiwany za użycie broni.

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
Dalej nic zobacz na obrazek
Obrazek
Tak nie będzie chodzić.
zmień Rozdzielczość na 512x512. I kolor czarny wylej na ta teksturę . Czyli nowa warstwa biała i zafarbuj ją na czarno. ;-)
Robisz to na oryg. plikach?

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
Tak na oryginalnych 1.0
To tak jak napisałem wyżej z kolorem . Tylko że nie dawaj zapisz a zapisz jako - warstwy połącz jeśli będzie komunikat. I nie zaznaczaj "kompresji". Powinno działać.

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
W gimpie sprawdź na palecie kolorów który kolor odpowiada indexowi 0. A nastepnię zamaluj całość tym kolorem.
No i NIE zamieniaj na RGB :)

I drogi Robercie. Niektóre textury mają inne kolory pod indexem 0. Np biały lub zielony.
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
A to tego nie wiedziałem. Zerknąłem na hud od zdzicha bo mój nie chodził. U niego był to kolor czarny, u siebie dałem czarny i też chodził dlatego mówię że czarny. ;-)

Ps Cukier napisz jak to sprawdzić który kolor ma index 0 mi się przyda a innym myślę że też ;-)

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
Skoro to sa pliki .png to nie prościej dodac kanal alpha, zaznaczyc wszystko i usunąć to, no i oczywiście zapisać. Nie wiem po co cudowac z kolorami.
cron